Gezoend wel meer, maar dat stelde niks voor. Dus denk dat de interesse nog steeds 0 is verderquote:Op maandag 7 november 2016 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
even denken
16: 13(?) Zoiets
21: 35
Zover 8k nog weet dan.
/ gezoenddan he
Moest mezelf opnieuw uitvinden, eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zaakjes nu wel goed voor elkaar
Heel creepy, wat ik ook wel begrijp. En probeerde mezelf ertoe te zetten, maar ik sloeg volkomen dicht als ik dan in de ogen van dat meisje keek.quote:Op maandag 7 november 2016 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]best wel schattig zo van een afstand bekeken
maar die chicks zullen het vast awkward hebben gevonden
heb je nog met die foksterquote:Op maandag 7 november 2016 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest mezelf opnieuw uitvinden, eigenlijk.
Ik had mijn identiteit voor een deel opgehangen aan mijn relatie. Als dat wegvalt, valt er ineens een boel weg.
Ondanks dat dat lelijk eindigde, heeft zij mij enorm geholpen te worden wie ik nu ben.
Zonder haar was ik nu nog steeds een butje zonder zelfvertrouwen geweest.
Slet.quote:
Je bent iig geen syndroomquote:Op maandag 7 november 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezoend wel meer, maar dat stelde niks voor. Dus denk dat de interesse nog steeds 0 is verder
Ja oke, Bij hangt het wel wat dichterbij elkaarquote:Op maandag 7 november 2016 23:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Seks maar 2 ter vergelijki gben daar veel moeilijker mee
Slet.quote:Op maandag 7 november 2016 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slet.
Alle vrouwen die ik heb gezoend, ben ik al the way mee gegaan.
Ja dat is helemaal waar, en ik denk ook van "nu heb ik zo'n meid niks te bieden, dus ik ga het ook niet proberen "quote:Op maandag 7 november 2016 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
erg cliché maar je moet eerst tevreden zijn met jezelf/van jezelf houden voordat die dingen belangrijk worden
Dan komt dat vanzelf.
Gr gr
Ik heb in de afgelopen 2 jaar 4 meiden afgewezen qua seksquote:Op maandag 7 november 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, Bij hangt het wel wat dichterbij elkaar
Valt wel mee toch? Genoeg tijd overquote:
met zn 16-jarige, man manquote:Op maandag 7 november 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar wel minder dan DeezertjeGOD
Vrouwen kunnen zich na die zoen niet beheersen toch.quote:
Ik denk ja.quote:
Is weinig mis mee. Behalve dat je het best kan proberen en dan verpesten hoort er ook bij.quote:Op maandag 7 november 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal waar, en ik denk ook van "nu heb ik zo'n meid niks te bieden, dus ik ga het ook niet proberen "
Die meiden zijn nog beste vriendinnen van elkaar ook, en vooral die tweede was een heel apart figuurquote:Op maandag 7 november 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Genoeg tijd over
quote:Op maandag 7 november 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meiden zijn nog beste vriendinnen van elkaar ook, en vooral die tweede was een heel apart figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |