Tja. Dus eigen keuze ergo liberaalquote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had daar alleen 0 interesse in.
Tergend saaie vakken.
na m'n studiequote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je wel toch. Na je studie.
Overigens maken vrouw en kinderen alles juist duurder.
Het is moeilijker voor een rijk iemand om in de hemel te komen dan een kameel door het oog van een naaldquote:Op zondag 6 november 2016 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb niet veel nodig. Als God morgen alles afpakt ben ik nog gelukkig.
Tuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Dus eigen keuze ergo liberaal
Die uitspraak is in Nederland niet erg bekend, heb ik begrepen.quote:Op zondag 6 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is moeilijker voor een rijk iemand om in de hemel te komen dan een kameel door het oog van een naald
Snap ik. Maar je bent nog relatief jong.quote:Op zondag 6 november 2016 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik claim ook niet dat er iets mis mee is.
Ik vind het alleen jammer. Zou het graag wat breder hebben gehad.
Ik ben kansloos bij petrus ben ik bangquote:Op zondag 6 november 2016 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die uitspraak is in Nederland niet erg bekend, heb ik begrepen.
Heb hem ook alleen in het Engels gehoord. Een keer of 50.
Ja Oude Testament is vrij duidelijk over materialisme.quote:Op zondag 6 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is moeilijker voor een rijk iemand om in de hemel te komen dan een kameel door het oog van een naald
Ik ben kansloos wat dat betreft.quote:Op zondag 6 november 2016 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja Oude Testament is vrij duidelijk over materialisme.
Voor jou lastig zeker?
denk dat er wel wat te onderhandelen valtquote:Op zondag 6 november 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben kansloos bij petrus ben ik bang
Was Petrus een Jood?quote:Op zondag 6 november 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat er wel wat te onderhandelen valt
Op andere gebieden gaat het goed. Maar qua materealisme pffquote:
Elke maand nieuwe Loubs toch.quote:Op zondag 6 november 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op andere gebieden gaat het goed. Maar qua materealisme pff
Sowiesoquote:Op zondag 6 november 2016 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke maand nieuwe Loubs toch.
God moet snappen.
Ben in milaan op moment. Niet best.quote:Op zondag 6 november 2016 23:39 schreef Elan het volgende:
2 shirts van dsquared besteld ook weer 180 pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |