wel aanpassen aan de moderne tijdquote:Op zondag 6 november 2016 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis met Christelijke grondprincipes.
Vraag het links trump aanhangquote:Op zondag 6 november 2016 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er zal altijd een 1% zijn dus hoe kan je daar tegen zijn dan?
Iddquote:Op zondag 6 november 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit dus. Voetvolk die denkt dat de 1% iets te zeggen hebben. Gaat om het oudgeld en allerrijksten
Vies links protectionistischquote:Op zondag 6 november 2016 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij ken jij de Trump aanhang niet
Aids met Ebola vergelijken. Beide zijn in en in onbetrouwbaar gebleken.quote:Op zondag 6 november 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Trump is voor mensen die persoonlijk niets bereiken
Nog altijd beter dan clinton
Klopt. De 1% betaald voor het voetvolk. En de 0,01% bepaald door het populisme.quote:Op zondag 6 november 2016 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd
Brenninkmeijers vroeger elke zondag bij Juliana op de thee. Toen Koninklijk huis nog vies veel politieke invloed had.
Zal in UK ook wel zo zijn.
Volgens cnn al bij 450k per jaar. Dat is niks vergeleken bij echte machtquote:Op zondag 6 november 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Inso, met hoeveel geld hoor je dan bij de 1%?
Lol. Ga ik nooit redden.quote:Op zondag 6 november 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens cnn al bij 450k per jaar. Dat is niks vergeleken bij echte macht
En als je het red heb je niks te zeggen in de wereld. Alleen een vrij makkelijk levenquote:
is toch ook primaquote:Op zondag 6 november 2016 23:27 schreef Elan het volgende:
Zou al blij zijn met halve ton elk jaar netto
Hoeveel levert dat vastgoed van je opquote:Op zondag 6 november 2016 23:27 schreef Elan het volgende:
Zou al blij zijn met halve ton elk jaar netto
Had je geneeskunde in moeten gaan en privaat hospitaalquote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verdien slechts modaal.
Zal daar nooit veel boven gaan komen.
RIP.
leuk huisje, leuk vrouwtje, paar koters. Zou zo tekenenquote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wat Inso zegt over makkelijk leven.
En weinig eisen verder.
Ga ervoorquote:Op zondag 6 november 2016 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk huisje, leuk vrouwtje, paar koters. Zou zo tekenen
Vastgoed, schei uit manquote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel levert dat vastgoed van je op
Matigquote:Op zondag 6 november 2016 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vastgoed, schei uit man![]()
Gewoon een termietenkrot.
Ca 500 per maand. En dan loonslaafloontje.
In een goede maand tik ik de 3k aan
Had daar alleen 0 interesse in.quote:Op zondag 6 november 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je geneeskunde in moeten gaan en privaat hospitaal
Krijg je wel toch. Na je studie.quote:Op zondag 6 november 2016 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk huisje, leuk vrouwtje, paar koters. Zou zo tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |