Een pet dekt toch wel een groot deel van je hoofd/gezicht af. Wat bij mij dus veel pluspunten geeft.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:41 schreef noodgang het volgende:
Wat maakt het dat een pet voor je gevoel die 60% scheelt? Hoe kun je datzelfde bereiken met een kapsel?
Je haren millimeteren dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Link0 het volgende:
[..]
Een pet dekt toch wel een groot deel van je hoofd/gezicht af. Wat bij mij dus veel pluspunten geeft.
En wat ik toch wel een van de lelijkste dingen vind is mn haar. Maar ik weet dus niet hoe ik kan bereiken dat een kapsel mij ook beter laat voelen, omdat ik al best veel kapsels geprobeerd heb en alles lelijk staat weet ik het niet meer.
Hier zat ik zelf ook al aan te denken ook al past het totaal niet bij mij. Maar is wel een van de weinige dingen die ik nog niet geprobeerd heb.quote:
Ik ben nu inderdaad even aan het Googlen voor goede kappers (de prijs en plek maakt mij totaal niet uit als dit is wat mij gaat helpen) maar hoe weet je dat je bij een kapper komt die er verstand van heeft..quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:53 schreef Tamabralski het volgende:
Wat een grappige topique. Ik denk dat het aangemeten kapsel moet passen bij de vorm van je hoofd. Als je een goede meegaande lieve kapper vindt zou die uitsluitsel kunnen geven. Ik bedoel, wat kapsels kunnen voorstellen. Want als je kroeshaar hebt bijvoorbeeld. Schiet dat nog niet op.
Wat voor pet draag je OP?
Zoiets?quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:55 schreef Link0 het volgende:
[..]
Hier zat ik zelf ook al aan te denken ook al past het totaal niet bij mij. Maar is wel een van de weinige dingen die ik nog niet geprobeerd heb.
Alleen dan zie je juist 100% van je gezicht en dat is juist wat ik niet wil.
Daarom zeg ik Als.. It's like a box of chocolates. Je weet nooit of je een goede treft.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:56 schreef Link0 het volgende:
[..]
Ik ben nu inderdaad even aan het Googlen voor goede kappers (de prijs en plek maakt mij totaal niet uit als dit is wat mij gaat helpen) maar hoe weet je dat je bij een kapper komt die er verstand van heeft..
Ik draag altijd snapbacks. En eigenlijk alleen achterstevoren omdat het anders mijn gezicht weer lelijker maakt.
Ben je mismaakt?quote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Link0 het volgende:
[..]
Even het lelijkste hoofd van deze generatie hebben en dan foto plaatsen, logisch.
Maak er een paint van ter illustratiequote:Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Link0 het volgende:
[..]
Even het lelijkste hoofd van deze generatie hebben en dan foto plaatsen, logisch.
Zo creatief ben ik niet hoor mensen.quote:Op zondag 6 november 2016 00:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maak er een paint van ter illustratie
En hun vriendinnen!quote:Op zondag 6 november 2016 00:32 schreef BoneThugss het volgende:
Pics?
Het liefst van je zusje, of je moeder?
Of even langs een psycholoog. Ik krijg de indruk dat het probleem eerder tussen de oren zit dan boven de oren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Misschien een beter kapsel laten aanmeten door een goede kapper? Kan wat kosten maar kan een groot verschil maken.
Als ik een foto zou posten zou dat natuurlijk mét pet zijn en eentje die ik zelf ook nog wel normaal vind.quote:Op zondag 6 november 2016 07:36 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En hun vriendinnen!
Maar even serieus TS, zonder een foto van jezelf ter illustratie voor ons kunnen wij onmogelijk goede adviezen geven.
quote:Op zondag 6 november 2016 07:36 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En hun vriendinnen!
Maar even serieus TS, zonder een foto van jezelf ter illustratie voor ons kunnen wij onmogelijk goede adviezen geven.
Flikker op joh, laat TS voor zichzelf spreken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |