abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166442865
Hallo,

Hier even een super positief topic over mijzelf.

Ik heb mijzelf altijd al lelijk gevonden, wat er precies zo lelijk aan mijzelf is kan ik niet uitleggen, maar het is gewoon niet normaal.
Het liefste ga ik daardoor sommige dagen helemaal mijn huis niet uit.
Bij anderen maakt het uiterlijk voor mij echt niks uit, maar bij mijzelf is het het enige belangrijke wat er is.

Gelukkig vind ik dat mijn lelijkheid door het dragen van een pet 60% minder word.
Ik draag nu dus al 2 jaar elke dag de hele dag een pet. Alleen brengt mij dit in de problemen, aangezien je bij bijna alle uitgaansgelegenheden geen pet op mag, en bij zowat geen enkele baan.
Ondanks die 60% minder lelijkheid kots ik nog steeds om mijn hoofd en ben ik niet tevreden met mijn hoofd en uitstraling.
En eigenlijk vind ik petten ook maar lelijke dingen, dus wil ik gewoon zonder kunnen leven maar toch een beetje toonbaar :)
Alleen elk kapsel maakt mijn hoofd zo raar.

Wat kan een jongen doen om er wat beter uit te zien? Of een kapsel wat iedereen zowat staat?

dank u
pi_166442927
Ga in de bouw werken (verplicht een helm op).

Misschien een beter kapsel laten aanmeten door een goede kapper? Kan wat kosten maar kan een groot verschil maken.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  Moderator zaterdag 5 november 2016 @ 23:41:50 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_166442946
Wat maakt het dat een pet voor je gevoel die 60% scheelt? Hoe kun je datzelfde bereiken met een kapsel?
pi_166443044
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:41 schreef noodgang het volgende:
Wat maakt het dat een pet voor je gevoel die 60% scheelt? Hoe kun je datzelfde bereiken met een kapsel?
Een pet dekt toch wel een groot deel van je hoofd/gezicht af. Wat bij mij dus veel pluspunten geeft.

En wat ik toch wel een van de lelijkste dingen vind is mn haar. Maar ik weet dus niet hoe ik kan bereiken dat een kapsel mij ook beter laat voelen, omdat ik al best veel kapsels geprobeerd heb en alles lelijk staat weet ik het niet meer.
  Moderator zaterdag 5 november 2016 @ 23:46:54 #5
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_166443068
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef Link0 het volgende:

[..]

Een pet dekt toch wel een groot deel van je hoofd/gezicht af. Wat bij mij dus veel pluspunten geeft.

En wat ik toch wel een van de lelijkste dingen vind is mn haar. Maar ik weet dus niet hoe ik kan bereiken dat een kapsel mij ook beter laat voelen, omdat ik al best veel kapsels geprobeerd heb en alles lelijk staat weet ik het niet meer.
Je haren millimeteren dan? :)
pi_166443219
Wat een grappige topique. Ik denk dat het aangemeten kapsel moet passen bij de vorm van je hoofd. Als je een goede meegaande lieve kapper vindt zou die uitsluitsel kunnen geven. Ik bedoel, wat kapsels kunnen voorstellen. Want als je kroeshaar hebt bijvoorbeeld. Schiet dat nog niet op.

Wat voor pet draag je OP?
pi_166443263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:46 schreef noodgang het volgende:

[..]

Je haren millimeteren dan? :)
Hier zat ik zelf ook al aan te denken ook al past het totaal niet bij mij. Maar is wel een van de weinige dingen die ik nog niet geprobeerd heb.
Alleen dan zie je juist 100% van je gezicht en dat is juist wat ik niet wil.
pi_166443304
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:53 schreef Tamabralski het volgende:
Wat een grappige topique. Ik denk dat het aangemeten kapsel moet passen bij de vorm van je hoofd. Als je een goede meegaande lieve kapper vindt zou die uitsluitsel kunnen geven. Ik bedoel, wat kapsels kunnen voorstellen. Want als je kroeshaar hebt bijvoorbeeld. Schiet dat nog niet op.

Wat voor pet draag je OP?
Ik ben nu inderdaad even aan het Googlen voor goede kappers (de prijs en plek maakt mij totaal niet uit als dit is wat mij gaat helpen) maar hoe weet je dat je bij een kapper komt die er verstand van heeft..

Ik draag altijd snapbacks. En eigenlijk alleen achterstevoren omdat het anders mijn gezicht weer lelijker maakt.
pi_166443333
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:55 schreef Link0 het volgende:

[..]

Hier zat ik zelf ook al aan te denken ook al past het totaal niet bij mij. Maar is wel een van de weinige dingen die ik nog niet geprobeerd heb.
Alleen dan zie je juist 100% van je gezicht en dat is juist wat ik niet wil.
Zoiets?
Lekker 80s met sjekkie uit je muil voor die retro swag :P

pi_166443382
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:56 schreef Link0 het volgende:

[..]

Ik ben nu inderdaad even aan het Googlen voor goede kappers (de prijs en plek maakt mij totaal niet uit als dit is wat mij gaat helpen) maar hoe weet je dat je bij een kapper komt die er verstand van heeft..

Ik draag altijd snapbacks. En eigenlijk alleen achterstevoren omdat het anders mijn gezicht weer lelijker maakt.
Daarom zeg ik Als.. It's like a box of chocolates. Je weet nooit of je een goede treft.
pi_166443438
Snapbacks moest ik even googlen. Die staan je alleen als je een slank gezicht hebt vind ik. Ik denk dat iets van flatcap of paperboy (cap) ook wel ok staat. Zeg maar 'Ciske de rat'
  zondag 6 november 2016 @ 00:03:15 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166443464
Foto.
The love you take is equal to the love you make.
pi_166443502
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef Lienekien het volgende:
Foto.
Waar is de foto dan. Ik zie geen foto.
pi_166443530
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:03 schreef Lienekien het volgende:
Foto.
Even het lelijkste hoofd van deze generatie hebben en dan foto plaatsen, logisch.
  zondag 6 november 2016 @ 00:06:21 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166443546
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Link0 het volgende:

[..]

Even het lelijkste hoofd van deze generatie hebben en dan foto plaatsen, logisch.
Ben je mismaakt?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 00:06:22 #16
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_166443547
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:05 schreef Link0 het volgende:

[..]

Maak er een paint van ter illustratie
pi_166443641
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:06 schreef noodgang het volgende:

[..]

Maak er een paint van ter illustratie
Zo creatief ben ik niet hoor mensen.
pi_166444114
Pics?

Het liefst van je zusje, of je moeder?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166447809
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:32 schreef BoneThugss het volgende:
Pics?

Het liefst van je zusje, of je moeder?
En hun vriendinnen!

Maar even serieus TS, zonder een foto van jezelf ter illustratie voor ons kunnen wij onmogelijk goede adviezen geven.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_166448617
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 23:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

Misschien een beter kapsel laten aanmeten door een goede kapper? Kan wat kosten maar kan een groot verschil maken.
Of even langs een psycholoog. Ik krijg de indruk dat het probleem eerder tussen de oren zit dan boven de oren.

Alhoewel een serieuze kapper je misschien ook al een ego-boost kan geven, maar dan zou ik wel op zoek gaan naar een kapper die écht kan adviseren welk kapsel bij je hoofdvorm past en daar ook de tijd voor neemt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 6 november 2016 @ 10:01:59 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166448637
Leer gewoon met je lelijkheid leven. Wat een gedoe om niets zeg :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166462971
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 07:36 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

En hun vriendinnen!

Maar even serieus TS, zonder een foto van jezelf ter illustratie voor ons kunnen wij onmogelijk goede adviezen geven.
Als ik een foto zou posten zou dat natuurlijk mét pet zijn en eentje die ik zelf ook nog wel normaal vind.

Alleen met een foto hebben jullie echt een beeld van hoe ik eruit zie. En van mensen krijg ik nog best vaak te horen dat ik er goed uit zie. Maar door alleen de tekst weten jullie hoe ik mij VOEL. En dat is eigenlijk waar het hier om gaat, hm.
pi_166463755
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 07:36 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

En hun vriendinnen!

:')

Hij kan het ook beschrijven.
pi_166463834
TS kan ook een dateprofiel aanmaken op badoo en dan zien hoeveel likes hij krijgt.
pi_166464689
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:26 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

:')

Hij kan het ook beschrijven.
Flikker op joh, laat TS voor zichzelf spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Galaxy. op 06-11-2016 22:06:48 ]
With a Song in my heart and a smile on my face...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')