Daar heb je zeker gelijk in, denk ook wel dat dat is wat ik ga doen, alleen het weegmoment van maandag komt nog, en daarna alleen als ik een mijlpaal heb bereikt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het puur voor jezelf is (zou ik ook zeker doen hoor) zou ik 't lekker voor jezelf houden en idd alleen delen als je echt toffe mijlpalen hebt bereiktDan is 't veel leuker voor de kijker om te zien en geef je ook geen stokken voor trolls om mee te slaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, denk ook wel dat dat is wat ik ga doen, alleen het weegmoment van maandag komt nog, en daarna alleen als ik een mijlpaal heb bereikt.
Oh op zo`n manier, dan heb ik inderdaad niet veel mensen meer over.. Naja, so be it, denk ik dan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zou ook tot de volgende ochtend kunnen wachten met die video opnemen en dan kan je eerst petjesmeneer bellen.
Ik bedoelde meer dat je een paar 'vriendschappen' noemde die na jaren stuk gingen. Als dat nu ineens met een bandlid (of bandleden) zou gebeuren heb je haast niemand meer over.
Jouw tekening lag nog ergens, maar mezelf tekenen vvind ik pure ebola en van doubledipje weet ik helaas niet hoe ze eruitzietquote:
Geniale tekeningquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jouw tekening lag nog ergens, maar mezelf tekenen vvind ik pure ebola en van doubledipje weet ik helaas niet hoe ze eruitziet
Truequote:Op zaterdag 5 november 2016 18:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Aww
Maar het is alsnog best oke uitgepakt menn!
Jou moet ik ook nog een keer doen.quote:
Ja, ik wil er ook bij als jullie vriendquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True
[..]
Jou moet ik ook nog een keer doen.![]()
![]()
Waarom heb je jezelf zo afgeschilderd alsof je heel dun bent?quote:
Komt er zo aan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:40 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook bij als jullie vriend
Hey René! alles goed vriend?quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je jezelf zo afgeschilderd alsof je heel dun bent?
Terwijl iedereen weet dat je een heel dik jongetje bent.
Nu is m'n leven compleetquote:
Hahaha, ik deed de verkeerde ... ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je als Marijke Helwegen heb getekend.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hahaha, ik deed de verkeerde ... ik vind 'm leuk.
Oei jeetje.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fijn om te horen
Hier alles prima, alleen een beetje verkouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |