Ja gaat toch nergens over?quote:
Ja ik zie eigenlijk nooit meer echt oude vrienden, we zijn behoorlijk uit elkaar gegroeid en ze hebben allemaal een veel chiller leven dan wat ik heb, dus het is nu echt een vast kliekje geworden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een echte vriendschap is voor altijd en je hoeft elkaar niet iedere dag te zien
Ik heb altijd een hoop lol als ik een van mijn oude vrienden tref
- Open 'Galaxy Apps'quote:
- Wow.quote:Op zondag 6 november 2016 04:23 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
- Open 'Galaxy Apps'
- Zoek naar 'Samsung Music'
- Verwijder 'Music Player 2'
Waarom krijg ik het idee dat er meer achter zit dan alleen dat benzine-akkefietje...quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja gaat toch nergens over?
Vraagt ze wat ze krijgt, zeg ik 25 euro (Was een halve tank weg, en ik gooi hem vol voor +- 50 euro, dus daar was het op gebasseerd) Vond ze goed.
Dan dóe ik een reële berekening nadat ze mij zegt dat ze het toch wel wat veel vind, en doe ik het nog nadelig voor mezelf ook door te zeggen 1 euro per liter (15 liter verbruikt, 15 euro dus) En dan moet ik opeens oprotten want ik wilde haar oplichtenLOL
Poep app van Samsung, ik gebruik Poweramp als muziekspeler, veel beter. Niet dat gezeik met lang wachten tot iets is geladen oid.quote:Op zondag 6 november 2016 04:23 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
- Open 'Galaxy Apps'
- Zoek naar 'Samsung Music'
- Verwijder 'Music Player 2'
PowerAmp is wel een aanrader, had zelfs ooit voor de 'Pro'-versie betaald!quote:Op zondag 6 november 2016 10:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Poep app van Samsung, ik gebruik Poweramp als muziekspeler, veel beter. Niet dat gezeik met lang wachten tot iets is geladen oid.
Yes, heb ik ook gedaan. De standaard meegeleverde oordoppen gebruik ik ook, ik vind ze fijn.quote:Op zondag 6 november 2016 11:33 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
PowerAmp is wel een aanrader, had zelfs ooit voor de 'Pro'-versie betaald!
Ga ik geen tweede keer doen, Samsung Music is in mijn ervaring meer dan genoeg. Ik gebruik dan ook de standaard meegeleverde oordoppen.
heb ook poweramp (pro) op mn s7. super playerquote:Op zondag 6 november 2016 10:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Poep app van Samsung, ik gebruik Poweramp als muziekspeler, veel beter. Niet dat gezeik met lang wachten tot iets is geladen oid.
Ja, dat denken dus meer mensen, maar er is serieus niets voorgevallen.quote:Op zondag 6 november 2016 09:11 schreef starla het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat er meer achter zit dan alleen dat benzine-akkefietje...
Vind dit zo'n sterk verhaal, een vriendschap direct afkappen (ipv een ruzie ofzo wat vrienden wel vaker hebben) op basis van zoiets futiels.
Ik denk dat we een ander of uitgebreider verhaal gaan horen als we aan jouw vriendin gaan vragen hoe het in elkaar steekt.
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2016 11:41 schreef mtchel112 het volgende:
Net de stream van vrijdagavond teruggekeken en wil toch nog even zeggen dat je geweldige keyboard skills hebt!
Maar nu heb je het verhaal al 5 x verteld, nu moet je het ook niet meer vloggenquote:Op zondag 6 november 2016 14:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat denken dus meer mensen, maar er is serieus niets voorgevallen.
Eigenlijk niet echt, heb niet echt meer de behoefte om er echt voor te zitten en te leren en om bladmuziek te lezen zeg maar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:31 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk filmpje!
Heb je niet de ambitie om alsnog noten te leren lezen? Of althans om dat bij te spijkeren?
Nope, dinsdag! 11 uurquote:Op zondag 6 november 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je morgen weer in de ochtend die bespreking met je jobcoach?
Oke! Maar morgen bespreking voor die mogelijke koeriersbaan toch? Kan je je daar nog op voorbereiden? Het lijkt me toch een soort sollicitatie tenslotte.quote:
Maandag word m`n jobcoach gebeld door die jongen die daar werkt, en daar gaan we het dinsdag over hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 19:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oke! Maar morgen bespreking voor die mogelijke koeriersbaan toch? Kan je je daar nog op voorbereiden? Het lijkt me toch een soort sollicitatie tenslotte.
Nice. Succes!quote:Op zondag 6 november 2016 19:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maandag word m`n jobcoach gebeld door die jongen die daar werkt, en daar gaan we het dinsdag over hebben.
Komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt in het nieuwe jaarquote:Op zondag 6 november 2016 20:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou graag leuke nieuwe content willen zien met betrekking tot het uithangen van de toerist.
Ik zit in de knoop met hoe ik dit kan aannemen van een man die in zijn volgende post zelf al aangeeft dat hij geen man van zijn woord is.quote:
Heb ik niet ?quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Braddie waarom heb je me geblokt in je chat.
Waarschijnlijk heb je opbouwende kritiek geleverd wat niet goed is ontvangen.quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heb je een negatieve wanklank laten doorslippen in de vorm van een goede bedoeling?quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |