Aardige moederquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat idee heb ik dus niet.
Thuis wonend.
(nog) Geen baan.
Uitkering.
Dus ik bedoel maar..
Zo lang je zelf maar enigszins tevreden bent met je leven is het prima toch? Of kijk je op tegen leeftijdsgenoten die het beter (in jouw ogen) voor elkaar hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ahh yes, ik doe het helaas een stuk slechter dan leeftijdsgenoten
Opkijken is een heel groot woord, maar ik heb er wel respect voor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo lang je zelf maar enigszins tevreden bent met je leven is het prima toch? Of kijk je op tegen leeftijdsgenoten die het beter (in jouw ogen) voor elkaar hebben?
Doe dat nou ook eens echt. Dit verhaal heb ik al net zo vaak gelezen als ik stop met fok, ik ga afvallen en ik ga een baan zoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja.. we hebben al vaak zat wel ruzietjes en dingetjes gehad en meestal is het dan na een paar weken wel goed, dan belt'ie en is't "Bradge, zullen we ff chillen?" En dan is het weer goed.
Maar ik ben nou de laatste tijd sowieso een hoop bullshitterige mensen uit m`n leven aan't filteren, allemaal geen behoefte meer aan, en met die meuk van gisteren laat het ook maar zien dat hij ook in aanmerking komt voor het filter
Hij moet waarschijnlijk wel zijn eigen was doen en eten kokenquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Opkijken is een heel groot woord, maar ik heb er wel respect voor.
Ik probeer het beste van m`n leven te maken, maar als ik naar een kennis van mij kijk van nu 24 met een prachtige auto voor de deur, een goede baan, een leuk huisje en een lieve vriendin, dan denk ik gvd
Ik heb een Twingo, een uitkering, woon thuis, geen vriendin dusja..
Dat regelt zijn moeder wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij moet waarschijnlijk wel zijn eigen was doen en eten koken
Die met dat petje?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het over die kennis van bradr.
Die schuur vol met lampen en tomaten kweken dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee die met dikke wagen en goeie chick.
Geen komkommers hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die schuur vol met lampen en tomaten kweken dan.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 05:10 schreef IJsmuts het volgende:
wat anders, ik zat net wat oude (v&a) topic van jou door te lezen uit 2007![]()
Ik ben flexibelquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Morgen overdag? Vanaf hoelaat schikt u?
quote:
Wutquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar komt hij vanzelf wel achter toch
Die vriendin kan je gewoon afpakken met een beetje skills he.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Opkijken is een heel groot woord, maar ik heb er wel respect voor.
Ik probeer het beste van m`n leven te maken, maar als ik naar een kennis van mij kijk van nu 24 met een prachtige auto voor de deur, een goede baan, een leuk huisje en een lieve vriendin, dan denk ik gvd
Ik heb een Twingo, een uitkering, woon thuis, geen vriendin dusja..
Helemaal in ordequote:Op vrijdag 4 november 2016 10:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben flexibelLunch/middag vanaf uur of 3.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 05:10 schreef IJsmuts het volgende:
morge braad, mooi dat die petten niet meer in de stream komen? wat een kneusjes zeg.
wat anders, ik zat net wat oude (v&a) topic van jou door te lezen uit 2007waarin je al die oude kapotte meuk verkoopt en in een topic geef je als reden dat je geld nodig hebt omdat je met je moeder en een vriend een dagje naar slagharen gaat. was die vriend adriaantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |