Iets van koffietijd? Dat Bradley rond een uur of 8/9 in de ochtend een video/livestream upload waar hij onder het genot van een kopje koffie de Nederlandse kranten doorspit voor interessant nieuwsquote:Op zondag 6 november 2016 22:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wat voor nieuwe concepten zouden jullie graag zien op het kanaal?
Dat zie ik mezelf ook wel doen eigenlijk!quote:Op zondag 6 november 2016 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iets van koffietijd? Dat Bradley rond een uur of 8/9 in de ochtend een video/livestream upload waar hij onder het genot van een kopje koffie de Nederlandse kranten doorspit voor interessant nieuws
Moet je met je eigen auto rijden dan?quote:Op zondag 6 november 2016 19:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
De eerste keer dat ik er kwam werken werd mij alleen gevraagd wat voor auto ik had en of ik ervaring had met lange afstanden
CharizardGodquote:
Ze hebben ook een auto van de zaak, een Ford Fusion uit 2006.quote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je met je eigen auto rijden dan?
Iets met betrekking tot toerisme.quote:Op zondag 6 november 2016 22:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wat voor nieuwe concepten zouden jullie graag zien op het kanaal?
Mooie tijden die helaas nooit meer zullen wederkeren.quote:Op zondag 6 november 2016 22:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Opdat we het nooit mogen vergeten
Bazen weten nog de Magmar aflevering
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 7 november 2016 12:11 schreef ambertje90 het volgende:
Ja, zit ik daar nou op te wachten?!
Ik heb mij gewogen, maar heb niet echt meer de behoefte om elke week de camera daar bij te houden, weet je wat het is? Wat Moira aankaartte, dan reageren alleen maar de trolls, want het afvallen lukt wel, maar het gaat niet met kilo's maar met onsjesquote:Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik gok dat je nu 130+ kilo weegt. Daarom durf je geen weegmoment te doen.
Hoe ga je het laten knippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |