Nope, dinsdag! 11 uurquote:Op zondag 6 november 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je morgen weer in de ochtend die bespreking met je jobcoach?
Oke! Maar morgen bespreking voor die mogelijke koeriersbaan toch? Kan je je daar nog op voorbereiden? Het lijkt me toch een soort sollicitatie tenslotte.quote:
Maandag word m`n jobcoach gebeld door die jongen die daar werkt, en daar gaan we het dinsdag over hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 19:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oke! Maar morgen bespreking voor die mogelijke koeriersbaan toch? Kan je je daar nog op voorbereiden? Het lijkt me toch een soort sollicitatie tenslotte.
Nice. Succes!quote:Op zondag 6 november 2016 19:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maandag word m`n jobcoach gebeld door die jongen die daar werkt, en daar gaan we het dinsdag over hebben.
Komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt in het nieuwe jaarquote:Op zondag 6 november 2016 20:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou graag leuke nieuwe content willen zien met betrekking tot het uithangen van de toerist.
Ik zit in de knoop met hoe ik dit kan aannemen van een man die in zijn volgende post zelf al aangeeft dat hij geen man van zijn woord is.quote:
Heb ik niet ?quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Braddie waarom heb je me geblokt in je chat.
Waarschijnlijk heb je opbouwende kritiek geleverd wat niet goed is ontvangen.quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heb je een negatieve wanklank laten doorslippen in de vorm van een goede bedoeling?quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |