quote:Op donderdag 3 november 2016 23:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb met een van de petjes ruzie, maar die ander komt alleen als de een komt (Die ander zie ik serieus anders nooit, is ook niet écht een vriend)
Klopt.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Haha ook gelijk schelden. Precies de reden dat hij niet meer in de streams mag
Jammer weer...quote:Op donderdag 3 november 2016 23:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, als hij begint met kanker dit en kanker dat tegen mij en vervolgens zegt, ik spreek je vast ooit in de toekomst wel, en mij daarna als een meisje van 13 blockt op Whatsapp sja..
Sja.. we hebben al vaak zat wel ruzietjes en dingetjes gehad en meestal is het dan na een paar weken wel goed, dan belt'ie en is't "Bradge, zullen we ff chillen?" En dan is het weer goed.quote:
Ach, laat het even bezinken. Ik vind die reactie sowieso niet kunnen van een 'vriend'.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja.. we hebben al vaak zat wel ruzietjes en dingetjes gehad en meestal is het dan na een paar weken wel goed, dan belt'ie en is't "Bradge, zullen we ff chillen?" En dan is het weer goed.
Maar ik ben nou de laatste tijd sowieso een hoop bullshitterige mensen uit m`n leven aan't filteren, allemaal geen behoefte meer aan, en met die meuk van gisteren laat het ook maar zien dat hij ook in aanmerking komt voor het filter
Morgen overdag? Vanaf hoelaat schikt u?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:09 schreef Voszje het volgende:
Benieuwd naar de filmpjes!Om 1u lig ik denk ik wel op één oor, komt er morgen overdag toevallig nog een stream?
Ach dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ahh yes, ik doe het helaas een stuk slechter dan leeftijdsgenoten
Maar je bent druk bezig dat te veranderen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat idee heb ik dus niet.
Thuis wonend.
(nog) Geen baan.
Uitkering.
Dus ik bedoel maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |