Ja, ik heb maar een i5 2500. Verder wel 16gb ram en een gtx960 met 4gb vram. Bottleneck is de cpu, maar ik game zo weinig verder, dat ik niet ga upgraden. Voor webdesign en video edits werkt ie nog prima.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb de karakteristieken van en autist niet specifiek op mijn netvlies staan
CPU op 100%? Ook als je opnieuw opstart?
Het maakt ook de smoke grenade vrijwel zinloos aangezien gas hetzelfde effect heeft. (Je ziet niks)quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:53 schreef warp995 het volgende:
Ben ik de enige die zo'n bloedhekel heeft aan dat gas? En dan ook dat friendly gas super irritant, hoe verzinnen ze het
De Eerste Wereldoorlog was geen pretjequote:Op dinsdag 8 november 2016 19:53 schreef warp995 het volgende:
Ben ik de enige die zo'n bloedhekel heeft aan dat gas? En dan ook dat friendly gas super irritant, hoe verzinnen ze het
vind het er wel uitzien als een speeltuin moet ik zeggen. Net cowboytje spelen zoals vroeger.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De Eerste Wereldoorlog was geen pretje
4 Jaar lang enkele meters heen en weer schuiven in loopgraven terwijl je je ingewanden uitkotst en -schijt van de cholera om vervolgens vergast te worden of door een mortier te worden geraakt is ook niet zo leuk om een game van te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:21 schreef spierbal het volgende:
[..]
vind het er wel uitzien als een speeltuin moet ik zeggen. Net cowboytje spelen zoals vroeger.
Volgensmij is er iets van een bug wat 100% usage veroorzaakt. Ook met de nieuwere betere cpu's hebben mensen daar last van. Deze maand hebben ze een update beloofd. Hopelijk is het dan beter wat dat betreft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:27 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar een i5 2500. Verder wel 16gb ram en een gtx960 met 4gb vram. Bottleneck is de cpu, maar ik game zo weinig verder, dat ik niet ga upgraden. Voor webdesign en video edits werkt ie nog prima.
Ik zal er op letten na de update. Er valt genoeg te patchen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:54 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Volgensmij is er iets van een bug wat 100% usage veroorzaakt. Ook met de nieuwere betere cpu's hebben mensen daar last van. Deze maand hebben ze een update beloofd. Hopelijk is het dan beter wat dat betreft.
Word je hard vanquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
4 Jaar lang enkele meters heen en weer schuiven in loopgraven terwijl je je ingewanden uitkotst en -schijt van de cholera om vervolgens vergast te worden of door een mortier te worden geraakt is ook niet zo leuk om een game van te maken natuurlijk.
Niet zo heel vreemd op een doordeweekse werkdagquote:Op woensdag 9 november 2016 07:14 schreef Skwish het volgende:
7 uur in de ochtend en er zijn bijna alleen maar lege Europese servers te vinden?
Ja oke. maar ging er van uit dat er genoeg zijn die even een potje willen spelen vlak voor het werk of naar school gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd op een doordeweekse werkdag
Ja wel moeite waard. Ik weet niet of je gpu ook dx12 ondersteunt, maar als dat straks goed gefixed wordt, dan kan dat ook aantal procent op cpu gebruik schelen, en kleine performance boost in fps nog.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:47 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zal er op letten na de update. Er valt genoeg te patchen.
Samen met Suez gewoon vermijden. Slecht level design.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef Vatta het volgende:
Wat is dat trouwens dat voortuigen uit het niets verdwijnen in Sinai Desert, vlakbij die vlag die wat verderop ligt. G geloof ik
Gpu wel, maar OS niet. Mainboard kan w10 niet aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:00 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ja wel moeite waard. Ik weet niet of je gpu ook dx12 ondersteunt, maar als dat straks goed gefixed wordt, dan kan dat ook aantal procent op cpu gebruik schelen, en kleine performance boost in fps nog.
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:11 schreef Armageddon het volgende:
Waar vind ik een lijstje met spelers hier die ik kan toevoegen op m'n ps4?
1 2 3 4 5 6 7 8 | [b]Playstation 4[/b] username - PSN rene90 - rene2870 (met headset) Spierbal- Vonkiii [b]PC[/b] [b]Xbox[/b] |
Welk platform speel je? Het is wel logisch dat het spel in teamvorm makkelijker gaat in Battlefield. Als ik alleen ben, speel ik vaak domination, omdat dit minder afhangt van het samenwerken. Heb dan ook vaak al met 10 min rond de 6 a 7000 xp erbijquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:51 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik vind het een enorm leuk en mooi spel. Een paar dingen waardoor ik het toch niet veel speel:
1. Geen matchmaking, ik sta als beginner telkens alleen tegen teams van vijf met lvl 50+ spelers. Het lijkt me interessanter om als solo speler ook tegen andere solo spelers te spelen ipv teams.
2. Teamwork. Mijn teamgenoten lijken bijna altijd blind. Medics die je niet healen terwijl ze 20 seconden lang bovenop je lijk staan, 0 orders en/of 0 mensen die ze opvolgen. Iedereen doet maar wat.
3. Tanks en vliegtuigen zijn veel te sterk. Bijna onmogelijk om deze kapot te krijgen.
4. Alleen standaard speltypen. Niets zonder voertuigen en/of snipers of andersom, juist met alleen snipers.
5. Bij joinen van een game beland je altijd in een dik verliezend team, omdat anderen dit spel net hebben verlaten. Dus eerst 25 min in een verliezend team spelen, voordat het spel opnieuw begint en de team gehusseld worden.
Zo. Hopen dat er verbetering in deze punten komt
Nou heb goed nieuws voor je. De server browser komt eraan in de grote patch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:51 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik vind het een enorm leuk en mooi spel. Een paar dingen waardoor ik het toch niet veel speel:
1. Geen matchmaking, ik sta als beginner telkens alleen tegen teams van vijf met lvl 50+ spelers. Het lijkt me interessanter om als solo speler ook tegen andere solo spelers te spelen ipv teams.
2. Teamwork. Mijn teamgenoten lijken bijna altijd blind. Medics die je niet healen terwijl ze 20 seconden lang bovenop je lijk staan, 0 orders en/of 0 mensen die ze opvolgen. Iedereen doet maar wat.
3. Tanks en vliegtuigen zijn veel te sterk. Bijna onmogelijk om deze kapot te krijgen.
4. Alleen standaard speltypen. Niets zonder voertuigen en/of snipers of andersom, juist met alleen snipers.
5. Bij joinen van een game beland je altijd in een dik verliezend team, omdat anderen dit spel net hebben verlaten. Dus eerst 25 min in een verliezend team spelen, voordat het spel opnieuw begint en de team gehusseld worden.
Zo. Hopen dat er verbetering in deze punten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |