Ik zie nu al de scene in de Franse schoolkantine voor me waar hij een cola drinkt en er allemaal close ups van verbaasde mensen in beeld komen.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:34 schreef tong80 het volgende:
Geen geweldige recensies. Te veel in stereotypen en cliché's Ga wel kijken.
Je maakt me nieuwschierig.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:27 schreef k_man het volgende:
Paar dagen geleden was-ie al op Canvas. Sommige dingen zijn misschien clichés, maar andere dingen vond ik toch best verrassend. Het stukje over abortusklinieken en vrouwenrechten in Tunesië bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 3 november 2016 19:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ik zie nu al de scene in de Franse schoolkantine voor me waar hij een cola drinkt en er allemaal close ups van verbaasde mensen in beeld komen.
Opgenomen en wil het dit weekend gaan bekijken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 07:24 schreef Aladdin-- het volgende:
Nou iemand gezien gister? Ik kleine stukjes. Was wel verbaasd over sommige dingen. Zoals gratis colleges in Slovenie. Het gevangenissysteem in Noorwegen.
Ik ook. Voetballen gekekejnquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Opgenomen en wil het dit weekend gaan bekijken.
Morgen of maandag wordt ie herhaald. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond bekeken. Wat een geweldige docu/film en wat een leuk uitgangspunt.
Jammer dat zo weinig Amerikanen zelf dit zullen gaan zien.
Absolute aanrader!
Echt kijken gaan, tong! Is de moeite waard.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:36 schreef tong80 het volgende:
Morgen of maandag wordt ie herhaald. Ben benieuwd.
Morgen om 23.00 Ik ga zeker kijken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt kijken gaan, tong! Is de moeite waard.
Maandag rond 23u volgens mij, op NPO3.quote:Op zaterdag 5 november 2016 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen of maandag wordt ie herhaald. Ben benieuwd.
Ik was je net voorquote:Op zondag 6 november 2016 12:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maandag rond 23u volgens mij, op NPO3.
Coolquote:Op zondag 6 november 2016 12:32 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk maar ev ingesteld, vandaar dat ik wat later was :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |