Wat zou het zijn! Een tweede roomboterbanketletteramandelstafstukje? Pepernoten?? Kylie in geschenkverpakking?? Een Fever [import] CD?
Stay tuned!
quote:JA HALLO!
Op donderdag 5 december 2002 11:13 schreef Luigi het volgende:
Een Fever [import] CD?
quote:Hey, het kan!
Op donderdag 5 december 2002 11:15 schreef Gellarboy het volgende:[..]
JA HALLO!
.
quote:Ik stel voor om de laatste post te bewaren voor dit spannende nieuws!!
Op donderdag 5 december 2002 11:13 schreef Luigi het volgende:
De wildste geruchten doen nu de ronde!.
Wat zou het zijn! Een tweede roomboterbanketletteramandelstafstukje? Pepernoten?? Kylie in geschenkverpakking?? Een Fever [import] CD?
Stay tuned!
quote:Ik heb alleen 1 gezien en die was wel okay. Net als het boek.
Op donderdag 5 december 2002 11:17 schreef Kreator het volgende:
Euforie! Ik ga binnenkort harry potter 1 & 2 kijken..
quote:Zijn er ook Harry Stotter boeken? Zeker omdat de film zo'n succes was.
Op donderdag 5 december 2002 11:18 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik heb alleen 1 gezien en die was wel okay. Net als het boek.
Het tweede boek was ook wel okay en het derde boek was geweeeeeldig!!
Vier is gewoon goed.
.
Ik wil gelijk even kwijt dat ik als eigenaar van een commercieel IT bedrijf slechts mag genieten van een spekulaaspop aangeboden door de beheerder van dit pand.
quote:En ondertussen kunnen de brave burgers aan de loketten om onverklaarbare redenen achteraansluiten in de almaar groeiende rijen...
Op donderdag 5 december 2002 11:20 schreef Luigi het volgende:
Update: we mogen zelfs een uur eerder weg, i.v.m. de Sinterklaasviering! Je snapt dat dit nieuws als een bom is ingeslagen, we zijn nu echt door het dolle heen hier!! Er heeft zelfs iemand leuke & geinige Sint Nicolaas mp3-tjes opgezet! Er heerst een uitgelaten sfeer, kunnen we stellen.
quote:Misschien komt semi-interim-external-assistent-co-manager zo nog even vertellen dat je ook nog samen een liedje mag zingen!
Op donderdag 5 december 2002 11:20 schreef Luigi het volgende:
Update: we mogen zelfs een uur eerder weg, i.v.m. de Sinterklaasviering! Je snapt dat dit nieuws als een bom is ingeslagen, we zijn nu echt door het dolle heen hier!! Er heeft zelfs iemand leuke & geinige Sint Nicolaas mp3-tjes opgezet! Er heerst een uitgelaten sfeer, kunnen we stellen.
quote:Ja, hallo, er zijn hier dus geen, ik herhaal, GEEN loketten. Hooguit dat er wat kostbare en broodnodige AIDS-vaccins vertraging oplopen, maar ach.
Op donderdag 5 december 2002 11:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En ondertussen kunnen de brave burgers aan de loketten om onverklaarbare redenen achteraansluiten in de almaar groeiende rijen...
Dat begrijpt 'ie niet Wim, hij is vier.
quote:Uiteindelijk komt het bij de loketten uit mijn Beste Luigie, uiteindelijk komt ALLES bij de loketten uit.
Op donderdag 5 december 2002 11:22 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, hallo, er zijn hier dus geen, ik herhaal, GEEN loketten. Hooguit dat er wat kostbare en broodnodige AIDS-vaccins vertraging oplopen, maar ach.
quote:Wat klinkt dat dreigend!
Op donderdag 5 december 2002 11:23 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Uiteindelijk komt het bij de loketten uit mijn Beste Luigie, uiteindelijk komt ALLES bij de loketten uit.
quote:Helaas, dit loket is gesloten i.v.m. de Sinterklaas-viering op de afdeling!
Op donderdag 5 december 2002 11:25 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja, hallo, ben ik hier overigens bij het goede loket?
quote:Wie niet, Luigi, wie niet.
Op donderdag 5 december 2002 11:25 schreef Luigi het volgende:
Ik heb nu al zin in het napraat topic!
Ik zou er euforisch van kunnen worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |