Heeft Feyenoord wel eerder gehad, paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Jones ook geblesseerdHoe verzin je het, 3 keepers
Toen debuteerde Muldergod toch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord wel eerder gehad, paar jaar geleden.
Heb het ook niet kunnen zien, was nog aan het werk. Niks gemist inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben geloof ik wel blij dat ik niet naar Feyenoord ben gaan kijken.
Mn broertje kwam eten en kookte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het ook niet kunnen zien, was nog aan het werk. Niks gemist inderdaad
Was dat niet toen die Darley ofzo keeptequote:
nee weet vrij zeker mulderquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet toen die Darley ofzo keepte
Wat gemaakt?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn broertje kwam eten en kookte.
Hij kan opeens gewoon goed koken.
Wist niet wat ik proefde.
Dat is meer genot dan Feyenoord jaquote:
3 maanden geleden moest zn trainert nog zorgen dat ie 's avonds goed eten voor hem stondquote:
Ekramygod.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darley, helemaal vergeten.
Was in de tijd van Manteiga ook geloof ik.
Tropische verrassingen. Waar de verrassing was dat ze niet konden voetballen.
Jij bent ziek in je hoofdquote:
Treurig was dat, ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Die is toen gestopt nadat er zoveel doden vielen bij die rellen in Egypte.
Kermit Erasmusgodquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darley, helemaal vergeten.
Was in de tijd van Manteiga ook geloof ik.
Tropische verrassingen. Waar de verrassing was dat ze niet konden voetballen.
Achter Ekramy, hahah dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geloof dat Mulder debuteerde als 4de keeper, achter Timmer, Lodewijks en Ekramy.
Sheriff Ekramy, de reservedoelman, kwam het veld op en ze breken de tent af met 40-45.000 man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achter Ekramy, hahah dan weet je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |