quote:Op woensdag 2 november 2016 00:19 schreef Arja het volgende:
Hey fien, leuk om van je te horen.
Ben je intussen al tante geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal proberen wat vaker aan te haken hier.
Vrijdag begin ik weer. Nog optimaal genieten van de laatste twee dagen. Wat was verlof heeeeerlijk zeg!quote:Op woensdag 2 november 2016 06:42 schreef Nouk84 het volgende:
Wat verdrietig Fien![]()
Goed te lezen dat het bij jullie verder goed gaat.(geluk en verdriet liggen idd dicht bij elkaar...)
Ben je inmiddels ook weer aan het werk?
Ooh spannend! Heerlijk he. Ik keek wel echt weer uit naar werken, toen we eenmaal een goed ritme hadden.quote:Op woensdag 2 november 2016 06:47 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Vrijdag begin ik weer. Nog optimaal genieten van de laatste twee dagen. Wat was verlof heeeeerlijk zeg!
Hey, ik ook, ideale hoeveelheid dagen en verdeling vind ikquote:Op woensdag 2 november 2016 06:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh spannend! Heerlijk he. Ik keek wel echt weer uit naar werken, toen we eenmaal een goed ritme hadden.
Vandaag weer een dagje en dan (zoals Arja zegt) miniweekend! (Ik werk di, wo, vrij).
Ik ook idd! Zoals m'n zus zei; meer vrij dan werken, dat is hoe het hoort!quote:Op woensdag 2 november 2016 06:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hey, ik ook, ideale hoeveelheid dagen en verdeling vind ik
Heb ik ook overwogen maar dan loop je elk jaar wat vrije feestmaandagen misquote:Op woensdag 2 november 2016 06:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh spannend! Heerlijk he. Ik keek wel echt weer uit naar werken, toen we eenmaal een goed ritme hadden.
Vandaag weer een dagje en dan (zoals Arja zegt) miniweekend! (Ik werk di, wo, vrij).
Thanksquote:Op woensdag 2 november 2016 07:33 schreef Arja het volgende:
Aan- uitkleden is ook even zoeken q. Als ze in het zwembad Zelf een aankleedtafel hebben, dan daar doen. Daar is het warm.
Zelf al je zwemkleding onder je kleren dragen.
Pas als laatste in het bubbelbad gaan.
Badcape mee voor na het zwemmen. Al onder de douche de zwembroek en luier uittrekken daar is het warm. Badcape om
Heb je nog een zwemring gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |