abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166416938
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:33 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ah check. Ja op de verpakking stond 0+ en deze noob-mama dacht laten we het eens proberen :')
Ik heb me dat ook vaak afgevraagd, net als van die zware kegelvormige dingen. :?

Room, wat een onzin dat doe je toch niet als je er niet achter staat?

Vandaag CB Stats 7085 gram en 63,4 cm! En een prikje en verwijzing kinderarts voor de 6 aardbeienvlekjes.
  Manager PR/Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 18:24:08 #202
269689 crew  Viv
pi_166417295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn baby van bijna 2 weken valt vooralsnog wel zelf in slaap in haar eigen ledikantje (bij ons op de slaapkamer), zowel overdag als 's nachts.
Het waren 3 fantastische dagen. :')
pi_166417839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:24 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het waren 3 fantastische dagen. :')
Welcome to motherhood. Niets is wat het lijkt. Trussst nobodyyyy..!
pi_166418811
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat is wel een dingetje. Ik slaap al sinds de vorige zwangerschap met oordoppen omdat ik de ademhaling van mijn man ineens tien keer zo hard vond klinken :') maar met oordoppen in hoor ik echt heel vaak fantoomhuiltjes. Zonder oordoppen slaap ik niet vanwege auto's en katten en ademhalende man (hoe durft ie :( )
Ik ben benieuwd hoe ik dat straks ga overleven met weer een newborn naast me :')
Ik sliep al jaren met oordopjes want ademhaling vriend irritant, hij hijgt een beetje. Nu slaap ik zonder en slaap ik overal doorheen, incl baby. Mijn vriend heeft regelmatig baby al verschoond en praktisch aan mijn tiet hangen voor ik wakker word 😂
Vind nog steeds het gehijg irritant met inslapen, baby heb ik minder last van 😄
  vrijdag 4 november 2016 @ 19:51:02 #205
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_166419603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat is wel een dingetje. Ik slaap al sinds de vorige zwangerschap met oordoppen omdat ik de ademhaling van mijn man ineens tien keer zo hard vond klinken :') maar met oordoppen in hoor ik echt heel vaak fantoomhuiltjes. Zonder oordoppen slaap ik niet vanwege auto's en katten en ademhalende man (hoe durft ie :( )
Ik ben benieuwd hoe ik dat straks ga overleven met weer een newborn naast me :')
Hier nog een. Sliep al zeker 8+ jaar met oordoppen want geluiden :( en later dus geadem/gesnurk van mn man, maar nu met J ben ik zo moe dat oordoppen overbodig zijn. Ik val 9 vd 10 keer nog net niet rechtop in slaap binnen een minuut :')
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:45:32 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166420910
@Mies: Wat een besluit! Lekker uitrusten vanavond en vannacht.

@Nazil: Ik had ook zo'n speendoekje en kwam erachter dat die totaal niet handig is :D Hier is Max trouwens helemaal niet meer zo van de fopspeen. Als hij enorme honger heeft en hij moet even wachten of als hij moe is, stop ik vaak even een puntje van een knuffeltje tegen zijn mond aan. Is genoeg.

@Sull: Nog iets gedaan om het ritme te verschuiven? Wij maakten Max gister om 23 uur wakker voor een laatste megafles, hopende op een doorslaap-nacht. Helaas, om 3 uur was hij er weer en om 8 uur weer.

Wij zijn weer lekker thuis :) Het was echt een geweldige vakantie met z'n 3-en O+ We hebben eigenlijk alles gedaan dat we samen ook zouden doen, hetzij op een wat ander tempo. Top. Ik vond weg zijn soms zelfs makkelijker. Na een fles en even spelen was het nl. toch vaak of in de auto of in de wagen en dan sliep hij zo snel. Nu is het weer tegen de slaap vechten en hem een beetje telkens op weg helpen om een dutje te gaan doen.

We zijn trouwens sinds gisteravond over op de volgende speen! Weg met de prematurenspeen. Zo'n 200ml fles ging anders heel lang duren. Hij deed het gisteravond heel goed op de Dr.Browns nr1 speen, en een stukje sneller, dus hoppa.

In de brievenbus lag trouwens een kadootje van de kraamzorgorganisatie. Een excuus voor de gevolgen die we hebben ervaren van de drukte in September. Weliswaar niet voor onze situatie specifiek (gok ik zo), toch netjes. Weer een popje erbij :')
pi_166421797
Quoi l is inderdaad ook steeds minder van de fopspeen tenzij moe of honger even moeten rekken ofzo (restaurant zoeken :X). Vandaag is een niet-slapen-niet dag en dan is dat ding wel belangrijk :').

Dat je naast m op de bank ligt en hij in paniek raakt omdat hij je kwijt is ofzo _O- kind kijk de andere kant op daar ben ik.
  vrijdag 4 november 2016 @ 21:30:08 #208
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166422291
Lief paniekvogeltje :)

Ik heb - na een plasincident, natuuuuurlijk bij mij - Max een heel fout rompertje aangetrokken met "I love mama" erop. Mag mijn vriend - die net thuiskomt van sporten - 'm straks uit zijn bedje halen als hij honger krijgt, hihihaho :')
pi_166423138
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:45 schreef Quoi het volgende:
@Mies: Wat een besluit! Lekker uitrusten vanavond en vannacht.

@Nazil: Ik had ook zo'n speendoekje en kwam erachter dat die totaal niet handig is :D Hier is Max trouwens helemaal niet meer zo van de fopspeen. Als hij enorme honger heeft en hij moet even wachten of als hij moe is, stop ik vaak even een puntje van een knuffeltje tegen zijn mond aan. Is genoeg.

@Sull: Nog iets gedaan om het ritme te verschuiven? Wij maakten Max gister om 23 uur wakker voor een laatste megafles, hopende op een doorslaap-nacht. Helaas, om 3 uur was hij er weer en om 8 uur weer.

Wij zijn weer lekker thuis :) Het was echt een geweldige vakantie met z'n 3-en O+ We hebben eigenlijk alles gedaan dat we samen ook zouden doen, hetzij op een wat ander tempo. Top. Ik vond weg zijn soms zelfs makkelijker. Na een fles en even spelen was het nl. toch vaak of in de auto of in de wagen en dan sliep hij zo snel. Nu is het weer tegen de slaap vechten en hem een beetje telkens op weg helpen om een dutje te gaan doen.

We zijn trouwens sinds gisteravond over op de volgende speen! Weg met de prematurenspeen. Zo'n 200ml fles ging anders heel lang duren. Hij deed het gisteravond heel goed op de Dr.Browns nr1 speen, en een stukje sneller, dus hoppa.

In de brievenbus lag trouwens een kadootje van de kraamzorgorganisatie. Een excuus voor de gevolgen die we hebben ervaren van de drukte in September. Weliswaar niet voor onze situatie specifiek (gok ik zo), toch netjes. Weer een popje erbij :')
We hadden haar wakker gemaakt om 17.30 uur en dat werd niet gewaardeerd (lang leve wintertijd, NOT)dus om 18.30 uur er weer in. En toen wakker van 1.30 - 2.30 uur :{ vandaag minder geslapen overdag en prikje, dus we zullen zien vannacht...
pi_166423939
Goede stats sull. Lijkt aardig op Emmy en Emma van Nouk.
Kan de jouwe al wel rollen :P
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:37:56 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166424133
Hier vooral dit :D

Koos vergeet steeds als hij de laatste fles geeft er wat rijstebloem door te doen, arggg, gelukkig doet hij de nachten dus heeft hij dan zelf pech, maar toch. Sufkut :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_166424458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
Hier vooral dit :D

[ afbeelding ]

Koos vergeet steeds als hij de laatste fles geeft er wat rijstebloem door te doen, arggg, gelukkig doet hij de nachten dus heeft hij dan zelf pech, maar toch. Sufkut :+
Dat is ook heel knap :D

Doet Koos alle nachten? Klinkt als een goede deal.

Hier denk ik dat de rijstebloem (met vanille aroma) de eczeem heeft getriggerd. Daarom nu biologische rijstebloem gekocht zonder toevoegingen.
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:56:19 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166424566
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:51 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat is ook heel knap :D

Doet Koos alle nachten? Klinkt als een goede deal.

Hier denk ik dat de rijstebloem (met vanille aroma) de eczeem heeft getriggerd. Daarom nu biologische rijstebloem gekocht zonder toevoegingen.
Ja, aangezien ik er eigenlijk altijd doorheen slaap :@
En mijn autoimmuungedoe is nog niet op orde, dus vrij weinig energie ook.
Maar als ze wat rijstebloem erdoor heeft gehad tukt ze door dus dan hoeft het niet.

Ah ja, die had ik ook bijna gekocht, maar ben anti aroma's (waarom dan als je graag vanille wilt geen echte vanille ipv chemische nep vraag ik me dan ook heel erg af?) dus heb dat weer teruggezet. Hier van Etos eigen merk, die hebben prima spul, ook potjes bio groenten en fruit voor de hapjes. Is ook niet duur.
pi_166424781
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja, aangezien ik er eigenlijk altijd doorheen slaap :@
En mijn autoimmuungedoe is nog niet op orde, dus vrij weinig energie ook.
Maar als ze wat rijstebloem erdoor heeft gehad tukt ze door dus dan hoeft het niet.

Ah ja, die had ik ook bijna gekocht, maar ben anti aroma's (waarom dan als je graag vanille wilt geen echte vanille ipv chemische nep vraag ik me dan ook heel erg af?) dus heb dat weer teruggezet. Hier van Etos eigen merk, die hebben prima spul, ook potjes bio groenten en fruit voor de hapjes. Is ook niet duur.
Ik had het ook niet zelf gekocht en had er al zo mijn bedenkingen bij. Ik vind die toevoegingen echt niet nodig.

Met hapjes wacht ik nog even tot haar huid weer rustig is.
  vrijdag 4 november 2016 @ 23:21:29 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166425097
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:05 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik had het ook niet zelf gekocht en had er al zo mijn bedenkingen bij. Ik vind die toevoegingen echt niet nodig.

Met hapjes wacht ik nog even tot haar huid weer rustig is.
ja begrijpelijk, hoop dat het snel over is, mini met kapottigheden is stom en zielig ;(
pi_166426004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:30 schreef Quoi het volgende:
Lief paniekvogeltje :)

Ik heb - na een plasincident, natuuuuurlijk bij mij - Max een heel fout rompertje aangetrokken met "I love mama" erop. Mag mijn vriend - die net thuiskomt van sporten - 'm straks uit zijn bedje halen als hij honger krijgt, hihihaho :')
haha wat een goeie jij bent vast de leukste thuis :D

nee serieus ik moest heel hard glimlachen.
pi_166426112
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:51 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Hier nog een. Sliep al zeker 8+ jaar met oordoppen want geluiden :( en later dus geadem/gesnurk van mn man, maar nu met J ben ik zo moe dat oordoppen overbodig zijn. Ik val 9 vd 10 keer nog net niet rechtop in slaap binnen een minuut :')
Dat had ik alleen de eerste twee weken helaas :(. Ik bedoel helaas dat het niet meer zo werkt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:23 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Ik sliep al jaren met oordopjes want ademhaling vriend irritant, hij hijgt een beetje. Nu slaap ik zonder en slaap ik overal doorheen, incl baby. Mijn vriend heeft regelmatig baby al verschoond en praktisch aan mijn tiet hangen voor ik wakker word 😂
Vind nog steeds het gehijg irritant met inslapen, baby heb ik minder last van 😄
Herkenbaar. Het hoeft niet eens hijgen te zijn, het is gewoon anders ademhalen dan wakker en het is al irritant :'(.
pi_166427192
Wtf ik heb mijn snurkie gisteren om 21.00 gevoed en om 22.00 ging hij naar bed. We werden net wakker van de wekker van m'n vriend en hij is serieus niet gekomen vannacht :o Heb hem wakker moeten maken ook nog. We hebben natuurlijk heerlijk geslapen, maar zit daar niet wat te lange tijd tussen voor een baby van 6,5 week?

Of ben ik aan het zeuren en moet ik dit moment koesteren? :')
:)
  zaterdag 5 november 2016 @ 07:50:39 #219
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166427357
Koesteren!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_166427497
Mijn motto: maak slapende baby's nooit wakker!

En hoera voor een betere nacht! Nu was S. van 23.00 tot 00.30 wakker en toen vanaf 6.00.
Nu voelde ik net ook nog dat z'n voortand echt door is, dus er is hoop voor de komende nacht *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_166427655
Koesteren inderdaad Soof! :Y

Fijn van de betere nacht leSage. Tandjes krijgen is ook niet leuk -O- hopelijk vannacht ook een goede nacht!

Ik slaap zonder oordoppen. Enige wat ik irritant vind is dat ik wakker word van de wekker van man, maar hij zelf niet. Dan moet ik hem duwen enzo en dan draait hij zich om zonder zijn wekker uit te zetten :')

Gister vond ik het ophalen van de opvang best stressvol, leek wel alsof alle kinderen elkaar aanstaken met huilen :P M ging dus ook lekker meedoen maar in de draagzak werd ze snel weer rustig. Stiekem heb ik een stukje gefietst omdat ik snel thuis wilde zijn om te voeden enzo.
pi_166427843
Soof met 6 weken sliep die van ons standaard door. Dikke prima niks aan doen.

Luxeprobleem: L valt elke keer net voor de laatste fles in slaap. Fles eerder geven zou je zeggen, alleen zit die dan te kort op de vorige fles, die is rond 7 uur/half 8 en de laatste 10 uur. Wat te doen? Elke keer wakker maken vind ik niet leuk, hem laten slapen doe ik ook niet want dan komt hij weer midden in de nacht.
pi_166427937
Als M slaapt en we bieden haar de fles of de borst aan voor de nacht zeg maar, dan drinkt ze soms gewoon half slapend. Echt wakker maken doen we niet, alleen dingen voor haar neus houden :+
Verder zou ik het ook niet weten.

Mies, is het uit logeren gaan goed gegaan? Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen!
  zaterdag 5 november 2016 @ 10:56:15 #224
220609 Nouk84
pi_166428779
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:13 schreef Nazil het volgende:
Soof met 6 weken sliep die van ons standaard door. Dikke prima niks aan doen.

Luxeprobleem: L valt elke keer net voor de laatste fles in slaap. Fles eerder geven zou je zeggen, alleen zit die dan te kort op de vorige fles, die is rond 7 uur/half 8 en de laatste 10 uur. Wat te doen? Elke keer wakker maken vind ik niet leuk, hem laten slapen doe ik ook niet want dan komt hij weer midden in de nacht.
Waarom probeer je het niet een keer? Wie weet komt ie niet.. Ik heb nooit een laatste fles gegeven, op een gegeven moment rond 7u de laatste en daarna zag ik wel weer. Ik had toch verlof. En idd, ze kwam wel s nachts, maar dat was na een paar keer ook over.
pi_166429327
Ik zou ook doen wat Nouk zegt :Y

Ik had me voorgenomem om na mijn eerstr werkweek hier weer even een update te doen en te kijkem hoe het met jullie allemaal gaat.

Sjuul ligt sinds vannacht weer in het ziekenhuis .. dit keer met vermoeden kinkhoest ondanks dat ik me dus heb laten vaccineren in het 3e trimester :{
ik wil niet weten hoe het verloop zou zijn geweest als ik dat niet had gedaan. Vond vannacht al eng zat :{

Dus ja als de rust weer is wedergekeerd ga ik proberen weer aan te haken :{
pi_166429378
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:56 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Waarom probeer je het niet een keer? Wie weet komt ie niet.. Ik heb nooit een laatste fles gegeven, op een gegeven moment rond 7u de laatste en daarna zag ik wel weer. Ik had toch verlof. En idd, ze kwam wel s nachts, maar dat was na een paar keer ook over.
Ik vind het eng om ons ritme op het spel te zetten. Idd nu heb ik nog wel verlof (2 weken nog).

Twinkle nee! :'( wat zielig. Sterkte!
pi_166429416
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zou ook doen wat Nouk zegt :Y

Ik had me voorgenomem om na mijn eerstr werkweek hier weer even een update te doen en te kijkem hoe het met jullie allemaal gaat.

Sjuul ligt sinds vannacht weer in het ziekenhuis .. dit keer met vermoeden kinkhoest ondanks dat ik me dus heb laten vaccineren in het 3e trimester :{
ik wil niet weten hoe het verloop zou zijn geweest als ik dat niet had gedaan. Vond vannacht al eng zat :{

Dus ja als de rust weer is wedergekeerd ga ik proberen weer aan te haken :{
Jeetje meid t gaat bij jullie ook niet vanzelf he. Beterschap voor Sjuul.

Eens met Nouk.

Ik was vandaag uitgerekend, maar in plaats daarvan genieten we al 17 dagen van onze kleine man.
En gisteren heeft Hilzillah voor ons hele toffe foto's gemaakt. O+

SPOILER: O+ O+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_166429570
Gm O+ mooie foto's!
Btw als we geen late voeding doen krijgt hij maar 4 voedingen van 165cc binnen. Das wel heel erg weinig. Groter spuugt hij uit. Ik ga nog even kijken wat we er mee gaan doen.
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:13:37 #229
220609 Nouk84
pi_166429658
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:48 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik vind het eng om ons ritme op het spel te zetten. Idd nu heb ik nog wel verlof (2 weken nog).

Twinkle nee! :'( wat zielig. Sterkte!
Snap ik, is ook eng.. Maar ook dat vindt z'n weg wel weer. Ik deed ook bij de eerste kik die ze gaf een fles erin. Die fles bepaalde de inhoud van de flessen de rest van de dag. Toen ging ze zo nu en dan de nachtfles overslaan. En op een gegeven moment gaf ik bij een kik in de nacht de speen, om te kijken of ze dat accepteerde. En dat gebeurde :) Komt echt wel goed.

Ik heb altijd de laatste fles groter gemaakt dan de rest (nu nog) zodat ze daar langer op kon slapen. Maar goed, als hij dan gaat spugen is dat niets natuurlijk. Helpt t niet hem iets langer te laten liggen voor je hem laat boeren?

Aah nee Twinkle ;( Sterkte! :*

GM; prachtige foto's O+
pi_166430128
Ja ik heb nu ook wel even een breakdown ofzo -O- .. mijn man bij Sjuul. Ik thuis want het gewone leven gaat ook gewoon door. Ik had me dit weekend heel anders voorgesteld -O-
pi_166430184
Oh twinkle wat naar en zielig ;(
Beterschap voor je meisje!

Gm die laatste foto O+
pi_166430226
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:13 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Snap ik, is ook eng.. Maar ook dat vindt z'n weg wel weer. Ik deed ook bij de eerste kik die ze gaf een fles erin. Die fles bepaalde de inhoud van de flessen de rest van de dag. Toen ging ze zo nu en dan de nachtfles overslaan. En op een gegeven moment gaf ik bij een kik in de nacht de speen, om te kijken of ze dat accepteerde. En dat gebeurde :) Komt echt wel goed.

Ik heb altijd de laatste fles groter gemaakt dan de rest (nu nog) zodat ze daar langer op kon slapen. Maar goed, als hij dan gaat spugen is dat niets natuurlijk. Helpt t niet hem iets langer te laten liggen voor je hem laat boeren?

Aah nee Twinkle ;( Sterkte! :*

GM; prachtige foto's O+
ga ik proberen!
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:04:23 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166430279
Twinkle, wat een tegenvaller!!

"Leg hem af en toe op zijn buik om zijn nek te oefenen", zeggen ze dan. Valt hij acuut in slaap! (was al moe) Onthouden ^O^ De schouder is ook erg succesvol. Buikslapertje?

Lekker gesport en erna blijven plakken om twee 4w meisjesbabies te ontmoeten O+ Zo klein! Zo klein is Max nooit geweest :o
pi_166430283
Twinkle ;( beterschap voor Sjuul. Het zit jullie niet mee zeg.

GM, wat een heerlijke foto's! Zo mooi om te zien hoe trots je oudste is :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_166430438
Zo heb je twee goede nachten, en zo heb je een crapnacht met veel huilende baby. Mogge :W.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:04 schreef Quoi het volgende:
Lekker gesport en erna blijven plakken om twee 4w meisjesbabies te ontmoeten O+ Zo klein! Zo klein is Max nooit geweest :o
Ja wel, in je buik :+.
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:42:02 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166430783
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:19 schreef Unihipili het volgende:
Zo heb je twee goede nachten, en zo heb je een crapnacht met veel huilende baby. Mogge :W.

[..]

Ja wel, in je buik :+.
Ook al de leukste thuis? ;)

Ohh foto's van GM gemist! Mooi hoor, met je oudste!
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:16:23 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166431286
Getver Twinkle beterschap!! Hoop dat t geen kinkhoest is :X

Een van je oudsten had toch kroep-aanvallen? Kan het zoiets zijn?
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:17:40 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166431314
Mijn baby heeft koorts en is misselijk, arm ding ;( Hij is net al kokhalzend en burpend op mijn schoot in slaap gevallen. Met een hydrofiel om zn nek geknoopt als slab :')
pi_166432105
Lb wat sneu, je arme baby ;(
Twinkle, wat een schrik weer zeg! Veel beterschap voor je meisje en sterkte voor jullie :*
Vet lieve en mooie foto's Gm!

Ons meisje is uit logeren geweest en dat ging goed! Ze was een voorbeeldbaby O+ en wij hebben heerlijk kunnen ontspannen, het idee alleen al dat je niet elk moment gewekt kan worden (ik denk vaak 'oh ze zal zo wel komen' en dan slaap ik toch niet meer). Vanochtend haar weer lekker opgehaald en dat was ook heel fijn! Blij dat ze terug is, ons meisje O+
  zaterdag 5 november 2016 @ 15:24:23 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166432125
Wat fijn Mies! Verstandig besluit hoor! En heerlijk voor je buren dat ze je zo hebben kunnen helpen ^O^
pi_166432512
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:22 schreef Mies_poes het volgende:
, het idee alleen al dat je niet elk moment gewekt kan worden (ik denk vaak 'oh ze zal zo wel komen' en dan slaap ik toch niet meer).
Heeeel herkenbaar. Daarom neemt vriendlief het soms even over. Als ze wil drinken geeft hij haar weer aan mij, scheelt me iig triggeren op elke beweging.
Fijn dat het zo goed ging!
pi_166432657
Oh mies, wat fijn om te horen dat het goed is gegaan!

Twinkle, nee! Wat een schrik, beterschap en sterkte!

GM, lieve foto's!

LB beterschap voor je baby!

Wij hier net uit lunchen geweest ter gelegenheid van de verjaardag van L_A. In een sterrenrestaurant, met wijnarrangement :Y) :s) Eerst even raar, toen we hem thuis achterlieten, maar daarna heerlijk weer als vanouds met z'n tweetjes O+ . Opa en oma hebben opgepast, O. heeft bijna alleen maar geslapen. Dus dat was een succces!
pi_166432696
Fijn PiperMaru!

Ik wil morgen voor het eerst alleen met baby weg maar ik huiver voor het OV want gedoe, ook al anderhalf jaar ofzo niet gedaan, en ik heb ook al bijna een jaar geen auto gereden wegens gebrek aan concentratie in zwangerschap. Dusssss wat nu?
pi_166432862
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:17 schreef Unihipili het volgende:
Fijn PiperMaru!

Ik wil morgen voor het eerst alleen met baby weg maar ik huiver voor het OV want gedoe, ook al anderhalf jaar ofzo niet gedaan, en ik heb ook al bijna een jaar geen auto gereden wegens gebrek aan concentratie in zwangerschap. Dusssss wat nu?
Nu even auto rijden om te kijken hoe het gaat? Als het goed gaat dan morgen met de auto en anders het OV. Zo veel gedoe is dat niet toch? (Tenzij je 6x over moet stappen)

Heerlijk Piper, even weer met zijn tweeën! Gefeliciteerd trouwens.
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:33:10 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166432889
Baby in doek + bus was voor mij een winning combination! ^O^
pi_166432895
Nou ja je moet om bepaalde tijd weg, en bus + trein + bus + lopen, en evt uit doek halen om te voeden.
pi_166432977
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:33 schreef Unihipili het volgende:
Nou ja je moet om bepaalde tijd weg, en bus + trein + bus + lopen, en evt uit doek halen om te voeden.
Oh bus + trein + bus zou mij ook te veel gedoe zijn, geloof ik. Dan maar proberen te rijden.
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:47:31 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166433064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:33 schreef Unihipili het volgende:
Waar ben je bang voor?

Je zou ook eerst alleen een stukje met de bus kunnen doen ipv de combi die je zegt.
pi_166433136
Nouja of lang lopen + 1x bus. Of ik moet de wagen met maxi cosi meenemen dan is het auto ipv bus.
Ik ben gewoon bang dat ik het niet trek en overprikkeld met baby zit of dat ze ontroostbaar gaat huilen.
pi_166433148
Ah lb, beterschap ook!

Mies wat fijn dat je op adem hebt kunnen komen.

Uni autorijden verleer je niet. Rijd even een stukje met iemand ernaast om je weer wat zekerder te voelen
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:53:39 #251
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166433160
Lekker trouwens, Mies, dat je bent uitgerust. Ik vraag me af of je nu nog van plan bent om dingen anders te doen vanaf nu, of dat het al voldoende is om even opgeladen te zijn. Dat laatste kan ik me al goed voorstellen. Even een impasse doorbreken kan al genoeg zijn om weer lang vooruit te kunnen.

Ik ben doodop na vanmorgen! Bijkomen van de vakantie :') Flinke stukken gewandeld en natuurlijk onze bowlingsessie niet te vergeten. Nergens last van gelukkig, maar 'gewoon moe' na ook nog sporten van vanmorgen. Meneertje ligt op zijn kamertje te slapen en ik heb ook maar even een middagdut gedaan.

Sinds de week vakantie heb ik trouwens het gevoel dat we de kraamperiode hebben afgesloten. Max wordt al een echt kereltje, we hebben de kneepjes aardig onder de knie en ik doe al best veel wat ik voor mijn zwangerschap ook deed. Ik vind het ook steeds leuker worden nu! We zijn eindelijk een beetje geland :P
pi_166433166
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:51 schreef Unihipili het volgende:
Nouja of lang lopen + 1x bus. Of ik moet de wagen met maxi cosi meenemen dan is het auto ipv bus.
Ik ben gewoon bang dat ik het niet trek en overprikkeld met baby zit.
Dat is toch gewoon een kwestie van proberen?
pi_166433177
Ja klopt daarom wil ik het ook doen - moet toch een keer - maar ik durf niet (aangezien het vandaag zo crap gaat) :').
pi_166433185
quote:
Ik ben gewoon bang dat ik het niet trek en overprikkeld met baby zit of dat ze ontroostbaar gaat huilen.
Als je het niet uitprobeert zul je het niet weten. En de meeste babies worden rustig in de auto
pi_166433198
Ja om die reden weer voorkeur voor auto :D.
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:56:14 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166433201
quote:
Ik snap het. Dan zou ik echt eerst beginnen met een klein uitje. Dat vertrouwen in jezelf en de beebs moet een beetje groeien :Y

En ontroostbaar zijn ze maar zelden, toch? Er is altijd een oplossing. Mijn ervaring is trouwens dat ze zich vaak beter buiten de deur gedragen dan thuis :')
pi_166433260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:53 schreef Quoi het volgende:
Lekker trouwens, Mies, dat je bent uitgerust. Ik vraag me af of je nu nog van plan bent om dingen anders te doen vanaf nu, of dat het al voldoende is om even opgeladen te zijn. Dat laatste kan ik me al goed voorstellen. Even een impasse doorbreken kan al genoeg zijn om weer lang vooruit te kunnen.

Ik ben doodop na vanmorgen! Bijkomen van de vakantie :') Flinke stukken gewandeld en natuurlijk onze bowlingsessie niet te vergeten. Nergens last van gelukkig, maar 'gewoon moe' na ook nog sporten van vanmorgen. Meneertje ligt op zijn kamertje te slapen en ik heb ook maar even een middagdut gedaan.

Sinds de week vakantie heb ik trouwens het gevoel dat we de kraamperiode hebben afgesloten. Max wordt al een echt kereltje, we hebben de kneepjes aardig onder de knie en ik doe al best veel wat ik voor mijn zwangerschap ook deed. Ik vind het ook steeds leuker worden nu! We zijn eindelijk een beetje geland :P
Haha, bijkomen van de vakantie moet ik ook altijd :') je doet dan toch gauw meer (leuke dingen) dan thuis he?

Ik ben van plan om een wekkerradio op mijn nachtkastje te zetten, zodat ik mijn telefoon beneden kan laten. Nu ga ik 's nachts tijdens het voeden altijd spelletjes doen of internetten, continu op zo'n scherm kijken helpt niet met inslapen. En vriend gaat 's nachts weer de luier verschonen (dat is nog wel echt nodig), zodat ik het bed niet uit hoef en dus niet heel wakker word. En misschien vaker 's nachts een flesje afgekolfde melk geven, vriend of ik. Scheelt toch tijd.

Heb trouwens gisteren voor het eerst weer alcohol gehad! :o Ik was altijd bedt een zuipschuit dus had wel weer zin in een wijntje. Binnen tien seconden was mijn glas leeg :D
pi_166433282
Ik had ook al een tijd geen auto meer gereden door gebrek aan concentratie in de zwangerschap maar toen ik de eerste keer weer reed (met L achterin!) ging dat best heel goed. Ben 1x gestopt om te kijken of hij nog wel leefde :'). Had m met opzet achterin gedaan zodat ik niet de verleiding kreeg elke keer naar hem te kijken ipv voor mij.
  zaterdag 5 november 2016 @ 17:07:38 #259
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166433347
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:00 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Haha, bijkomen van de vakantie moet ik ook altijd :') je doet dan toch gauw meer (leuke dingen) dan thuis he?

Ik ben van plan om een wekkerradio op mijn nachtkastje te zetten, zodat ik mijn telefoon beneden kan laten. Nu ga ik 's nachts tijdens het voeden altijd spelletjes doen of internetten, continu op zo'n scherm kijken helpt niet met inslapen. En vriend gaat 's nachts weer de luier verschonen (dat is nog wel echt nodig), zodat ik het bed niet uit hoef en dus niet heel wakker word. En misschien vaker 's nachts een flesje afgekolfde melk geven, vriend of ik. Scheelt toch tijd.

Heb trouwens gisteren voor het eerst weer alcohol gehad! :o Ik was altijd bedt een zuipschuit dus had wel weer zin in een wijntje. Binnen tien seconden was mijn glas leeg :D
Zo, was 'ie lekker? :D

Ik hoop dat je dan wat beter slaapt (want daar gaat het dan dus om?)!

@Piper, wat leuk trouwens, een sterrenlunch! ^O^ Goed idee wel.
pi_166433370
Fijn dat het goed is gegaan Mies! Ik las in het andere topic dat kolven met de handkolf goed ging, ga je dat nu vaker proberen?

Beterschap en sterkte Twinkle ;(

Ik wil altijd op heel veel mensen reageren maar vergeet nog steeds zoveel :@
Zag nog wel wat mooie foto's voorbij komen O+

Vandaag gaan lunchen met man en M. M zat in de draagzak en heeft de hele tijd geslapen. Ook makkelijk :+

Foto die ik wel grappig vond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hormonen zijn stom trouwens. Die denken vast 'je werkt weer? Tijd voor haaruitval! *O* ' }:|
pi_166434219
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik snap het. Dan zou ik echt eerst beginnen met een klein uitje. Dat vertrouwen in jezelf en de beebs moet een beetje groeien :Y

En ontroostbaar zijn ze maar zelden, toch? Er is altijd een oplossing. Mijn ervaring is trouwens dat ze zich vaak beter buiten de deur gedragen dan thuis :')
Ik wet alleen geen kleiner uitje met het OV. Ik dacht ik ga naar het centrum met het OV, maar dat is 1 halte en dan moet ik bijna meer lopen dan wanneer ik rechtstreeks wandel. :D
Anyhow net stukje auto gereden, ging wel, maar was maar klein stukje natuurlijk. En ik bedacht me dat het korter geleden was dat ik nog auto heb gereden. Ik deed kleine stukjes, geen halfuur wat ik morgen wil doen. En dat er nog een andere reden was dat ik in de zwangerschap weinig reed; zicht achteruit gegaan :') bril van vriendlief voldoet though.
pi_166434293
Mijnes vindt op de buik dus Heel Stom. En legt z'n hoofd ook gewoon neer ipv op te tillen :') zo hoog als bij jou lukt hem echt bij lange na niet. Terwijl er volgens mij niks mis is met zijn nekspieren, als hij op mij ligt (zijn rug tegen mijn buik) kan hij wel ontzettend voorover hellen.
Wel echt een super lieve foto! En haaruitval is bij mij al geweest. Weer terug naar mijn eigen dunne haar :'(
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:46:18 #263
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166435008
Ik ben ook wezen winkelen, ik had oogpotlood nodig en V. is bijna 6 en R. dan ook bijna 3 dus wilde de intertoys in maar megaa druk want alles met 15% korting.

En ik ben zo slecht met drukte dus ik was er snel klaar mee :X wel lekker gelopen met F. in de doek. O+
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:46:46 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166435022
Over op de buik liggen gesproken :+

SPOILER
  Manager PR/Moderator zaterdag 5 november 2016 @ 18:49:45 #265
269689 crew  Viv
pi_166435072
Max, dat is niet wat we bedoelen met oefenen met op de buik liggen. ;)
pi_166435243
Wat schattig Quoi O+

M heeft er ook niet altijd zin in hoor Nazil :+ Ze had vanochtend gewoon veel energie, tot 11 uur liggen slapen :') (okee, ze werd wel tussendoor wakker voor eten maar dat was het dan ook wel :+)
pi_166435282
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:46 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben ook wezen winkelen, ik had oogpotlood nodig en V. is bijna 6 en R. dan ook bijna 3 dus wilde de intertoys in maar megaa druk want alles met 15% korting.

En ik ben zo slecht met drukte dus ik was er snel klaar mee :X wel lekker gelopen met F. in de doek. O+
O+
Ik heb soms gewoon zin om naar buiten te gaan puur en alleen omdat dragen zo fijn is. Ik zit as we speak met baby in doek op de bank, maar ondanks voor afgeknoopt is lopen toch fijner :D.
  zaterdag 5 november 2016 @ 22:38:50 #268
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_166441321
Ik vind lopen ook veel fijner, mijn loophouding is ook veel beter dan mijn zithouding
pi_166444149
Ah miez en q O+

En max ook al zo'n kale plek.
Emmy wordt steeds kaler en het was al niet veel. Elke ochtend ligt er weer wat nesthaar in haar ledikantje. Samen met wat bloed van haar eczeem ;(
  zondag 6 november 2016 @ 04:29:57 #270
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166447221
Nu je het zegt ja, die kale plek!

Max houdt trouwens de laatste dagen hele monologen met zijn vuistje in zjn mond als hij honger heeft :D Helaas net niet de nacht doorgetrokken :Z
  zondag 6 november 2016 @ 07:24:54 #271
220609 Nouk84
pi_166447792
Wat zielig voor Emmy, Arja.. Haar komt vanzelf terug, hopelijk is de eczeem snel onder controle weer.

Emma heeft een kale plek op haar achterhoofd, van oa al het om haar heen kijken :') Handjes zijn nu heel interessant om naar te kijken en vooral ook de rest van de omgeving. Gisteren deed ze voor de tweede x ofzo zelf d'r speen in d'r mond. Handige feature *)

Ik woon in een dorp zonder OV voorzieningen en zonder supermarkt (degene het dichtst bij; 5 km, de keus dan spar of dagwinkel..) dus ik heb vanaf het prille begin al zelf alles met de auto moeten doen. Omdat ik ook geen vent thuis had die ik op pad kon sturen. Daar ben ik op zich blij mee, ik kon het me dus veroorloven onzeker te zijn daarover. Maar kan me zeker wel voorstellen dat er een drempel is, helemaal als je je lichamelijk nog niet helemaal oké voelt..
  zondag 6 november 2016 @ 07:47:43 #272
220609 Nouk84
pi_166447836
Schattig trouwens, baby's slapend op hun buik O+
pi_166448761
Hopelijk wordt de eczeem snel beter Arja! Haar groeit gelukkig wel weer terug :P

Ik vond de eerste keer autorijden na de bevalling wel te doen. Alleen het parkeren :') Lekker scheef :+

Ik vind mijn baby zo lief O+ In het begin had ik dat roze wolk gevoel helemaal niet enzo, maar dat is dus helemaal goed gekomen :9 Mis haar ook echt wanneer ik aan het werk ben enzo. Mijn nichtje slaapt al sinds ze ongeveer 7 maanden is elke week minimaal 2 nachten bij mijn schoonmoeder. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat zovaak zolang zou kunnen :@ Toch meer een oermoeder dan ik had verwacht? :+
  zondag 6 november 2016 @ 13:30:18 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166451511
Arja, wat naar dat Emmy zo'n eczeem heeft :o Waar heeft ze het allemaal? Ik las laatst dat zijden kleding heel goed is bij eczeem misschien heb je iets aan die info.

Mijn dochter (3,5 jaar) heeft het sinds ze 1,5 is ongeveer, bij haar moet ik echt goed opletten dat ik haar niet te warm kleed, want dan krijgt ze supersnel warmteuitslag en eczeem overal. Wij smeren haar na een bad van top tot teen in met kokosolie. Daar blijft haar huid dan heel fijn zacht van.
  zondag 6 november 2016 @ 14:01:10 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166452091
Dat zal lekker ruiken LB! Sneu hoor, de eczeem.

Druk dagje hier. Twee verjaardagen: buurvrouw en mijn nichtje. Vanmorgen wilden we ook eventjes richting strand om naar een hardloopwedstrijd te gaan kijken. Het was alleen NOGAL regenachtig :') Uiteindelijk werd het een niet al te lang avontuur, met een flesje in de horeca uiteraard :P Heen en terug in de auto werd er gelukkig geslapen.

Nu eventjes langs de buuf. Wilden dat eerst met babyfoon doen, maar meneertje is wakker dus gaat dan maar even over de schouder mee. Zal hooguit een uurtje zijn. Hopelijk geen overprikkeld manneke vanavond, maar so far so good. Als hij zijn slaapjes maar doet.
pi_166452195
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Arja, wat naar dat Emmy zo'n eczeem heeft :o Waar heeft ze het allemaal? Ik las laatst dat zijden kleding heel goed is bij eczeem misschien heb je iets aan die info.

Mijn dochter (3,5 jaar) heeft het sinds ze 1,5 is ongeveer, bij haar moet ik echt goed opletten dat ik haar niet te warm kleed, want dan krijgt ze supersnel warmteuitslag en eczeem overal. Wij smeren haar na een bad van top tot teen in met kokosolie. Daar blijft haar huid dan heel fijn zacht van.
In haar gezichtje, achter haar oortje en op haar achterhoofd ;( . Uitgerekend daar ook. Haar poezelige, poppige baby-hoofdje.

Kokos-olie. Dat zei mijn zus ook al. Maar ik ga over mijn nek van kokos. Als er een vleugje in een shampoo zit, sta ik al te kokken onder de douche :')

Ik ga morgen de dokter bellen.
  zondag 6 november 2016 @ 16:33:51 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166455471
Er is ook geurloze kokosolie! En die gebruik ik ook ;)

Gewoon bij Albert Heijn bij de bio/glutenvrije afdeling.
pi_166455693
Ik hoor er veel goede verhalen over maar heb het zelf niet gebruikt: eczeem crème van Grahams. Te koop bij o.a. de tuinen (of hoe dat nu ook heten mag) en DA.

Na een sprongetjesdag gisteren hebben we vandaag een vrolijke kletskous in huis O+ met allemaal nieuwe geluidjes in het repertoire O+
  zondag 6 november 2016 @ 20:11:52 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166461359
Ik ben totaal niet bij gelezen en probeer maar gewoon weer aan te haken :)
Dus: Kale plek op achterhoofd: Check! De rest van het haar wordt nu echt weer dikker *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_166461421
Nieuwste feature van uk: tijdens het voeden ineens dr hoofd achterover gooien. Met mn tepel nog vast in dr mond... }:|
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  Manager PR/Moderator zondag 6 november 2016 @ 20:46:52 #281
269689 crew  Viv
pi_166462538
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:14 schreef nectarientje het volgende:
Nieuwste feature van uk: tijdens het voeden ineens dr hoofd achterover gooien. Met mn tepel nog vast in dr mond... }:|
Ouch :X hier doet ze dat alleen als haar neusje niet goed vrij is.
pi_166463130
Goedenavond :W . Allemaal weer klaar voor de werkweek?

Hier wel. Morgen meteen de zwaarste dag. :{ maar goed, dan hebben we die ook maar gehad.

Mijn baby is zo'n dappere dokus. Vandaag eten bij vrienden (7 kinderen in totaal en echt een hele hoop lawaai en herrie) en zelfs ik was overprikkeld aan het einde. :@ Komen we thuis, breng ik haar naar bedje (wij duiken dan mijn bed nog even gezellig in met z'n allen tot ze slaapt), ligt ze helemaal opgelucht, ontspannen naar ons te kijken en valt ze met een stralende glimlach in slaap. O+ Ik vind het zo fijn dat ons huis (klein als het is) en haar bedje in mijn kamer haar zo zichtbaar goed doen.

Dat merk en zie ik trouwens ook altijd bij de oudsten. Hoe tof het ook altijd is bij anderen (vaak veel meer ruimte en veel toffe dingen (trampoline enzo)), als we dan thuiskomen, zie ik ze gewoon landen. Heerlijk. O+
  zondag 6 november 2016 @ 21:13:03 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166463363
Dat is ook fijn Groofs :Y Dat gevoel biedt jij ze!

Hier waren wij zelfs overprikkeld na een druk dagje, en Max dus ook. Wist bij mijn zus thuis nu niet meer of hij moe was of honger had. Beetje sneu en daarom snel naar huis gegaan.

Ik ben zelf afgedraaid en al naar bed gegaan. We gaan morgen een pyjamadag doen :P

SPOILER
pi_166463384
Bedankt voor de tips!

Dat klinkt fijn, groofs, thuis O+
Emmy heeft altijd een stralende lach zodra we met de kinderwagen naar buiten gaan. Misschien wordt het wel zo'n buitenspeelmeisje dat met haar laarsjes in de regenplassen stampt O+

Een pyjamadag Q? Klinkt niet als iets voor jou :P
pi_166463533
Vast Arja, leuk he? Om daarover te fantaseren. Zo'n onbeschreven blz zijn ze nu nog.

Haha Quoi. En k.t, ongesteld worden. Hier inmiddels twee keer geweest, word ik ook niet blij van.
pi_166463608
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest en daar word ik ook niet blij van. Het is ook nooit goed :P
pi_166463726
gheghe
pi_166463744
Ik was het twee weken geleden. Werd er ook niet blij van en ik had eerder naar de ha moeten gaan want dan had toen dat spiraaltje er in gejast kunnen worden en nu moet ik nog wachten }:|

Ik ben bezig kinderopvangtoeslag aan te vragen maar ik snap er geen barst van. Nieuwe baan dit jaar, weer van uren veranderd dus ik heb daadwerkelijk geen idee wat mijn toetsingsinkomen is. Ik ben zo'n hel met belastingen :')
  zondag 6 november 2016 @ 21:28:34 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166463830
Je hoeft niet te wachten, spiraaltje kan er elk moment van de maand in
pi_166464128
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:28 schreef Molo het volgende:
Je hoeft niet te wachten, spiraaltje kan er elk moment van de maand in
Ja maar liefst op 2e of 3e dag van de menstruatie. }:| niet dat ik daar zelf op zit te wachten met zo'n bloederige boel daar liggen.
pi_166464139
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:25 schreef Nazil het volgende:
Ik was het twee weken geleden. Werd er ook niet blij van en ik had eerder naar de ha moeten gaan want dan had toen dat spiraaltje er in gejast kunnen worden en nu moet ik nog wachten }:|

Ik ben bezig kinderopvangtoeslag aan te vragen maar ik snap er geen barst van. Nieuwe baan dit jaar, weer van uren veranderd dus ik heb daadwerkelijk geen idee wat mijn toetsingsinkomen is. Ik ben zo'n hel met belastingen :')
Cumulatieve van je laatste loonstrook nemen en de laatste 2 maanden er een beetje bij gokken :P
  zondag 6 november 2016 @ 21:53:46 #292
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166464514
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:40 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ja maar liefst op 2e of 3e dag van de menstruatie. }:| niet dat ik daar zelf op zit te wachten met zo'n bloederige boel daar liggen.
Nee je kunt hem meteen laten plaatsen alleen moet je het dan nog een poosje veilig doen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 6 november 2016 @ 21:56:44 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166464612
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:40 schreef Nazil het volgende:

[..]

Het zetten kan op elk moment, alleen idd bij mirena is het wat Chanty zegt qua betrouwbaarheid
pi_166464680
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:40 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Cumulatieve van je laatste loonstrook nemen en de laatste 2 maanden er een beetje bij gokken :P
Ik weet niet hoeveel ik ga verdienen :') ik begin in december met minder uren.
pi_166464744
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:59 schreef Nazil het volgende:

[..]

Personeelszaken kan een berekening voor je doen.
  zondag 6 november 2016 @ 22:22:05 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166465390
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:59 schreef Nazil het volgende:

[..]

Tip: maak een schatting die in elke geval niet te laag is! Als je een te laag inkomen invult bij de aanvraag KOT krijg je op basis daarvan teveel toeslag uitbetaald en dat moet je dan achteraf terugbetalen.
  zondag 6 november 2016 @ 22:22:49 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166465417
Oh en Groofs wat klinkt dat geweldig O+
pi_166465440
Lb hoe is het met je kleine?
  zondag 6 november 2016 @ 22:37:50 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166465922
Ziek ;(

Hij is enorm verkouden, met dikke koorts, en hij is misselijk van al het slijm dus daar moet ie soms van kokhalzen...

Ik geef nu pcm als hij zich ellendig begint te voelen aan het eind van de middag en 's nachts.

Hopelijk morgen wat verbetering want dan gaat mijn vriend voor eeen week weg en ben ik alleen met de kindjes tot mijn moeder dinsdagmiddag komt.
pi_166466288
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 22:01 schreef Arja het volgende:

[..]

Personeelszaken kan een berekening voor je doen.
die hebben we niet, klein bedrijf. Ik ga wel wat gokken en dan zien we wel.

Lb zielig :'( ik hoop voor je dat het snel beter gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')