ik heb dat wel maar vele video gaan moelijk af te spelen omdat altijd stopt en reklame komtquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:55 schreef Froh het volgende:
[..]
Rtl krijgt geen cent van me sinds ze zwarte piet proberen af te schaffen.
Kan je spoilen wat er morgen gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb dat wel maar vele video gaan moelijk af te spelen omdat altijd stopt en reklame komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt ook wel makkelijk over dat meiske heen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:41 schreef F1gamer het volgende:
who the fuck is tara. het hele programma nog nooit gezien
Inderdaad. Jessicaquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:00 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind Jessica eigenlijk de enige vrouw die er leuk uitziet (afgezien van haar beetje vage karakter). Dus die mag van mij blijven.
CC, liesje, carmencita, en die jattende blondine mogen er van mij uit.
En die Ohmed, maakt maar de vooroordelen weer eens waar
Maandag niet gekeken, dus ze viel mij niet opquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kijkt ook wel makkelijk over dat meiske heen.
Is al wel eens langsgekomen, gister met dat gedoe rond Jessica en die boys iig. Maar verder niet zo vaak nog I guess.
Haha die is inderdaad eng, hij kijkt ook altijd als een seriemoordenaar.... en inderdaad nooit iets zeggenquote:Op woensdag 2 november 2016 01:00 schreef mootie het volgende:
Omed is echt eng. Volgens mij heb ik hem nog nooit horen praten.
Of het script van de rtl crew gheheh.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:54 schreef Copycat het volgende:
LimBoyke had natuurlijk verwacht dat hij huisbaas zou worden. Het is de kift die hem zo los laat gaan op Anouar.
Het is de kift? Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 2 november 2016 13:54 schreef Copycat het volgende:
LimBoyke had natuurlijk verwacht dat hij huisbaas zou worden. Het is de kift die hem zo los laat gaan op Anouar.
Zijn jaloezie op het feit dat Anouar huisbaas is.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:35 schreef Najieto het volgende:
Het is de kift? Wat bedoel je daar mee?
Ohja. Nu snap ik hetquote:Op woensdag 2 november 2016 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn jaloezie op het feit dat Anouar huisbaas is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 16:49:50 ]
Briljantquote:Op woensdag 2 november 2016 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik volg de serie op FB en zie net een filmpje voorbij komen dat ze vanavond voor ¤1000,- de beelden van de drankjatactie kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |