quote:Ik schaam me om het te zeggen, maar ik heb Ananas nog nooit gehoord. Is het wat?
Op donderdag 5 december 2002 01:22 schreef sweek het volgende:[..]
Dat was Lamon's Bikkeltijd.
Deze is beter.Mag ik nog even melden dat ik ondertussen de volgende mp3 heb opstaan?
d:\- jeroen\my music\Drs. P\1 - De Veerpont\12 - Ananas.mp3
quote:Dan meld ik dat ik luister naar Venetian Snares - Dance Like You're Selling Nails
Op donderdag 5 december 2002 01:22 schreef sweek het volgende:
Mag ik nog even melden dat ik ondertussen de volgende mp3 heb opstaan?
d:\- jeroen\my music\Drs. P\1 - De Veerpont\12 - Ananas.mp3
Zo eindigt het lied op de bijgesloten CD bij 'tante costance en tante mathilde' op 'ik vind het toch wel fijn om net zo populair als Drs P te zijn[', en staat in 'tante costance en tante mathilde' - het boek met bijna alle songteksten- 'het is wel een fijn idee om net zo populair te zijn als drs p.'. Of andersom. Hoe dan ook, een punt om extra aandacht aan te besteden.
quote:Nu heb ik helemaal geen idee meer.
Op donderdag 5 december 2002 01:23 schreef Stranger het volgende:[..]
Dat was 3 en 4 uur
quote:Heej, hiphopventje. Ik had daarnet Bombs over Bagdad van Outkast gedownload omdat ik het ooit op de radio gehoord had, en dat was best koel. Heb je nog meer GOEDE platen in die scene?
Op donderdag 5 december 2002 01:26 schreef keeper het volgende:[..]
Dan meld ik dat ik luister naar Venetian Snares - Dance Like You're Selling Nails
.
IR.
sweek.
Stranger.
Anonymous Lurker.
quote:Je vind die stijl van dat nummer leuk? Dan zou ik meer nummers van Outkast en bijvoorbeeld ook van de Dungeon Family downen. En daarna kopen natuurlijk.
Op donderdag 5 december 2002 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heej, hiphopventje. Ik had daarnet Bombs over Bagdad van Outkast gedownload omdat ik het ooit op de radio gehoord had, en dat was best koel. Heb je nog meer GOEDE platen in die scene?
Dungeon Family - Trans DF Express
Outkast - Ms. Jackson
Outkast - Rosa Parks
Outkast - The Whole World
Das allemaal een beetje funky hiphop. In die categorie valt trouwens ook Redman. En dan vooral zijn eerdere werk (Time 4 Sum Aksion bijvoorbeeld), niet die shit die die nu met Christina doet (hoewel Let's Get Dirty zonder Christina A. wel weer een fijne plaat is).
quote:En ik ga mee.
Op donderdag 5 december 2002 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Heej, hiphopventje. Ik had daarnet Bombs over Bagdad van Outkast gedownload omdat ik het ooit op de radio gehoord had, en dat was best koel. Heb je nog meer GOEDE platen in die scene?
quote:Je bent hierbij volledig gerehabiliteerd.
Op donderdag 5 december 2002 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens was ik er gisteren niet (om de kritiek van Keeper van gisteren te weerleggen) omdat ik 1) ziek was, en 2) vandaag om 7 uur opmoest.
En nu ga ik dus.
Doei.
En vergeet eens uit te loggen op de UvA als je in gebouw E op de 3e verdieping zit.
quote:Ja, The Whole World ken ik wel. En Ms. Jackson heb ik veel te vaak gehoord. Zelfs Rosa Parks ken ik. Maar die Dungeon Family dan weer niet *kazaa opstart*
Op donderdag 5 december 2002 01:32 schreef keeper het volgende:[..]
Je vind die stijl van dat nummer leuk? Dan zou ik meer nummers van Outkast en bijvoorbeeld ook van de Dungeon Family downen. En daarna kopen natuurlijk.
Dungeon Family - Trans DF Express
Outkast - Ms. Jackson
Outkast - Rosa Parks
Outkast - The Whole WorldDas allemaal een beetje funky hiphop. In die categorie valt trouwens ook Redman. En dan vooral zijn eerdere werk (Time 4 Sum Aksion bijvoorbeeld), niet die shit die die nu met Christina doet (hoewel Let's Get Dirty zonder Christina A. wel weer een fijne plaat is).
Ennem, truste en zo. Oja, ik zit altijd op de studiezolder van het Bushuis/West Indisch Huis.
quote:En ik vond het toch zo'n aardig dier...
Op donderdag 5 december 2002 01:27 schreef Larus_atricilla het volgende:
[afbeelding]
quote:Hint: meldt
Op donderdag 5 december 2002 02:04 schreef Ole het volgende:
*meld![]()
quote:Ik meld...
Op donderdag 5 december 2002 02:06 schreef Stranger het volgende:[..]
Hint: meldt
staat wel zo mooi
Oh ja.. Ole meldt...
Sowwy
quote:Lerares was het toch?
Op donderdag 5 december 2002 02:07 schreef Ole het volgende:[..]
Ik meld...
Oh ja.. Ole meldt...
Sowwy
quote:Maar NU EVEN NIET!!!!!
Op donderdag 5 december 2002 02:07 schreef Stranger het volgende:[..]
Lerares was het toch?
quote:
Op donderdag 5 december 2002 02:08 schreef Ole het volgende:[..]
Maar NU EVEN NIET!!!!!
![]()
![]()
quote:Ja zeg!! Ik ben één van de weinigen die werkt hoor!!
Op donderdag 5 december 2002 02:09 schreef Stranger het volgende:[..]
![]()
kan altijd
nog wat interessants gedaan vandaag?? of gewoon op de bank gehangen en ge-x-boxt?
[serieus]
Lekker geslapen idd.. vanavond lesgegeven. was de eerste les van een nieuw trimester, is toch altijd wel spannend!!
Daarna nog ff een borreltje genomen natuurlijk!!
quote:
Op donderdag 5 december 2002 02:09 schreef Stranger het volgende:[..]
:ge-x-boxt?
quote:waar gaan jullie het dit trimester over hebben??
Op donderdag 5 december 2002 02:11 schreef Ole het volgende:[..]
Ja zeg!! Ik ben één van de weinigen die werkt hoor!!
![]()
[serieus]
Lekker geslapen idd.. vanavond lesgegeven. was de eerste les van een nieuw trimester, is toch altijd wel spannend!!![]()
![]()
Daarna nog ff een borreltje genomen natuurlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |