abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2002 @ 21:11:56 #251
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_7232836
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:02 schreef Mjet het volgende:
Goeienavond

Vanmiddag zat ik dus illegaal achter een pc (had me niet aangemeld enzo) en toen kwam er zo'n brugfiguur en die wilde een spelletje spelen dus ik was zo aardig om op te schuiven.

* Mjet is trouwens ziek.

Had die brugsmurf wel gereserveerd?
Jij dan ook maar beterschap! Volgens mij hebben jullie allemaal iets van een winterziekte
pi_7232853
Reserveren in de mediatheek

(bijna jubileum overigens )

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_7232863
Ja CKV.. love it. Je hoeft nooit wat te doen, beetje creatief en rebels bezig zijn en vooral alleen maar 8en en hoger scoren.
pi_7232870
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:12 schreef Mjet het volgende:
Ja CKV.. love it. Je hoeft nooit wat te doen, beetje creatief en rebels bezig zijn en vooral alleen maar 8en en hoger scoren.
Mmmmmm die goeie ouwe tijd

* Da_Sandman is van de eerste Tweede Fase lichting

In Southern Sun
pi_7232946
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mmmmmm die goeie ouwe tijd

* Da_Sandman is van de eerste Tweede Fase lichting

En? Scoor jij beter dan je voorgangers? Ik geloof er echt niks van.. (niet dat ik jou onderschat, maar dat het systeem werkt lijkt me echt bullsh**)
pi_7232984
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:15 schreef Mjet het volgende:

[..]

En? Scoor jij beter dan je voorgangers? Ik geloof er echt niks van.. (niet dat ik jou onderschat, maar dat het systeem werkt lijkt me echt bullsh**)

Dat systeem werkt inderdaad niet, daar waren we toen al achter... Dat eerste jaar ging ik ook niet over, in het tweede jaar de vierde gingen ze staken. Ben maar mee gaan staken, hoewel ik geen last meer had van die problemen. En de vijfde was makkelijk door twee jaar de vierde te hebben gedaan...

Wat doe je trouwens, HAVO of VWO?

In Southern Sun
pi_7233132
quote:
Op maandag 9 december 2002 21:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat systeem werkt inderdaad niet, daar waren we toen al achter... Dat eerste jaar ging ik ook niet over, in het tweede jaar de vierde gingen ze staken. Ben maar mee gaan staken, hoewel ik geen last meer had van die problemen. En de vijfde was makkelijk door twee jaar de vierde te hebben gedaan...

Wat doe je trouwens, HAVO of VWO?

We moeten nog eens gaan staken, alsof het nu wel klopt zeg
De handelingsdelen zijn omlaag geschroefd.. niet echt.. op het goese kom je weg met 5 tekstjes hoe groot ze ook zijn. Wij moeten 10 UUR lezen. Engels = 3 a4 in een uur. Frans is 1 a4 in een uur. Het suckt.
Ik doe VWO dus ik mag *doet alsof ze blij is* nog een jaar.

Ow en Wozzy.. het is niet echt een winterziekte.. het is overmatige puberteit.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')