abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2016 @ 15:45:44 #201
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_166370964
Berlijn? Redelijk eind rijden (650 km vanaf Hilversum?) maar gratis parkeerplaatsen in de stad in overvloed en bovendien massa's goedkope hotelkamers daar.
  woensdag 2 november 2016 @ 15:46:05 #203
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166370967
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:43 schreef Fopje het volgende:

[..]

Waarom moet jij weg als je een bepaald aantal subs heb? :P
Vreemde logica inderdaad. Stikt het trouwens van in dit topic.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166370987
quote:
3s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Berlijn? Redelijk eind rijden (650 km vanaf Hilversum?) maar gratis parkeerplaatsen in de stad in overvloed en bovendien massa's goedkope hotelkamers daar.
Is wel een takke eind meteen, dan zou ik eerder naar Dusseldorf gaan of Dortmund
pi_166370995
Duitsland is wel lachen ja!
Moeten zij weten
pi_166371365
Dat filmpje van de TV is echt? :D Net een sketch!
Nieuw is niet altijd beter.
pi_166371482
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat filmpje van de TV is echt? :D Net een sketch!
Dat filmpje is echt ja :')
Petjesmeneer was er over aan het brainstormen samen met mij, en vond dat ik er een korte vlog aan moest toewijden, nouja. Prima.
pi_166371748
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
en dat Geert Wilders de beste is
Maar dat vond jij ook toen je ging stemmen.
pi_166371824
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:09 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat filmpje is echt ja :')
Petjesmeneer was er over aan het brainstormen samen met mij, en vond dat ik er een korte vlog aan moest toewijden, nouja. Prima.
Tja, je kan niet alles over alles weten.
Maar het idee dat jij een schandaal van de gehele TV/Monitor-industrie zou hebben blootgelegd vond ik best sketchwaardig :P
Nieuw is niet altijd beter.
pi_166371994
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, heeft er iemand een idee voor een locatie voor als ik de 200 subs haal en de 500?
Voor 1000 ga ik naar Spanje wat ik al zei, denk naar Malgrat, maar voor 200-500, geen idee.

Wel wat dichter bij huis natuurlijk :D
Bij de 500 een dagje met je fans op stap.
pi_166372990
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Is wel een takke eind meteen, dan zou ik eerder naar Dusseldorf gaan of Dortmund
Dortmund is kut
pi_166373014
Weet niet wie de livestream heeft gevolgd, maar dat waren de petjes :')
pi_166373376
Vanavond nog een live-stream?

Doet me denken aan vroegah met chatplaza, alleen dan met 1(of 3) lui die terug praten :P
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_166373668
Vanavond komt er denk ik geen live stream, of iig pas vanaf een uur of 11, dan ben ik thuis :)

M.B.T de petjes, bontpetje was het er niet mee eens dat ik het filmpje verwijderd had en er een vlog over had gemaakt en hem niet ff had ingelicht (Wad ik wel had gedaan via Whatsapp) En toen werd 'ie kwaad en was het kanker dit en kanker dat en werd ik geblokkeerd.
pi_166373720
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vanavond komt er denk ik geen live stream, of iig pas vanaf een uur of 11, dan ben ik thuis :)

M.B.T de petjes, bontpetje was het er niet mee eens dat ik het filmpje verwijderd had en er een vlog over had gemaakt en hem niet ff had ingelicht (Wad ik wel had gedaan via Whatsapp) En toen werd 'ie kwaad en was het kanker dit en kanker dat en werd ik geblokkeerd.
Pff is toch jouw kanaal gaat hem toch geen reet aan.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_166373724
quote:

M.B.T de petjes, bontpetje was het er niet mee eens dat ik het filmpje verwijderd had en er een vlog over had gemaakt en hem niet ff had ingelicht (Wat ( ;) ) ik wel had gedaan via Whatsapp) En toen werd 'ie kwaad en was het kanker dit en kanker dat en werd ik geblokkeerd.
Huh. Waarom zo mad dan ?
pi_166373774
quote:

Ja, en zo zijn dus al die topics over ''vrienden'' ontstaan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166373878
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Neuh, want ik zelf blijf wel streamen, maar niet meer met die petjesmeneren :')
Vlogs met die petjesmensen komen wel! Hebben we het gisteravond over gehad, maar streams niet meer, worden teveel uitspraken gedaan of opmerkingen geplaatst die net niet helemaal door de beugel kunnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wil de pret niet bederven maar jij hebt zelf voor het oog van de camera gemeld dat de enige keer dat je hebt gestemd, het een stem op de PVV was.
En vervolgens ben jij van mening dat hij voor de camera niet mag melden dat hij een aanhanger is van Geert Wilders?
  woensdag 2 november 2016 @ 18:32:43 #219
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_166373917
quote:
Nou, helemaal top! ^O^
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_166374222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:23 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, en zo zijn dus al die topics over ''vrienden'' ontstaan.
De scene wanneer die gozer zich besluit te registeren op FOK! en komt met sappige verhalen _O_
pi_166374334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:46 schreef bamibij het volgende:
Lekker man Braddie _O_ _O_

houd er wel rekening mee dat zodra je x aantal maanden gewerkt hebt je wajong voor altijd vervallen is (dacht ik). Dus dan kan je niet meer terug.

Ben benieuwd hoe je een hele werkweek van 9-5 trekt. Keep us posted.
Ik gok dat hij er vroegtijdig mee kapt, omdat het allemaal te zwaar is. Of het überhaupt niet gaat doen, omdat hij meer verdient met een Wajong.

Relaxed koerierswerk heb je alleen als bijbaan. Niet als voltijdbaan.
pi_166374668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:57 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Ik gok dat hij er vroegtijdig mee kapt, omdat het allemaal te zwaar is. Of het überhaupt niet gaat doen, omdat hij meer verdient met een Wajong.

De quotering ligt op 1,01
pi_166374730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:57 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Druk ligt best hoog als koerier, heb ik begrepen.

Daarnaast is de overstap van een Twingo naar een bestelbus iets om rekening mee te houden. :P
pi_166375404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:50 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

De scene wanneer die gozer zich besluit te registeren op FOK! en komt met sappige verhalen _O_
Dit scenario ga ik straks eens lekker aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
pi_166375443
quote:
bontpetje
Petbonje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')