Klinkt verstandig.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
De reden is eigenlijk best wel simpel.
Petjesmeneer met de bontkraag is nogal veel van de dubieuze uitspraken en scheld nogal snel/veel, in the moment denk je daar natuurlijk niet bij na, maar ik heb even door die stream heen geskipped en ben tot de conclusie gekomen dat er niet meer met die twee gestreamed gaat worden.
Wél gaan we vloggen met z`n 3e / 2e eens in de zoveel tijd, maar streamen word hem niet meer, want als een van hun ouders/familie het zien dan word ik daar op aangekeken want het staat op mijn kanaal, en het leek mij gewoon beter om er dan maar mee te stoppen.
Live streams komen er nog wel, maar dan ja eh, in m`n eentje. En er gaat ook echt niet meer veel gestreamd worden, maar dan is dit iig even duidelijk.
nobody caresquote:Op woensdag 2 november 2016 11:37 schreef GertjanoHorjusi het volgende:
Mijn nieuwe Youtube kanaal, maar vanaf nu niet meer. Hij staat nu online!! Gertjano Horjusi en er staan al wat handige filmpjes op. Geniet ervan!!
Top voor je.quote:
Ouders/familie die jou erop aankijkt ?quote:Op woensdag 2 november 2016 13:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
De reden is eigenlijk best wel simpel.
Petjesmeneer met de bontkraag is nogal veel van de dubieuze uitspraken en scheld nogal snel/veel, in the moment denk je daar natuurlijk niet bij na, maar ik heb even door die stream heen geskipped en ben tot de conclusie gekomen dat er niet meer met die twee gestreamed gaat worden.
Wél gaan we vloggen met z`n 3e / 2e eens in de zoveel tijd, maar streamen word hem niet meer, want als een van hun ouders/familie het zien dan word ik daar op aangekeken want het staat op mijn kanaal, en het leek mij gewoon beter om er dan maar mee te stoppen.
Live streams komen er nog wel, maar dan ja eh, in m`n eentje. En er gaat ook echt niet meer veel gestreamd worden, maar dan is dit iig even duidelijk.
DHL liep niet slecht af door die filmpjes man.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:09 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Top voor je.
Maar je had je voorgenomen om dit soort dingen niet meer te delen online.
Vorige keer met dhl liep het ook slecht af.
Ja zou kunnen toch? Laten we wel wezen, het streamen is op mijn kanaal..quote:Op woensdag 2 november 2016 14:11 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Ouders/familie die jou erop aankijkt ?
Come on, hoe oud is dat Petje ? 13 ?
Laten het wel wezen, hij is verantwoordelijk voor zijn gedrag en hij weet dat er gestreamed wordt.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja zou kunnen toch? Laten we wel wezen, het streamen is op mijn kanaal..
Niet de afloop van de sollicitatie maar met jou. Werd je allemaal weer ff te veel.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DHL liep niet slecht af door die filmpjes man.
DHL werd hem niet door andere redenen die al best vaak besproken zijn hier.
En ik noem geen naam/geen locatie, dus zal wel goed zitten.
De NOS is toch ook niet verantwoordlijk voor de uitspraken van Wilders bv.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Laten het wel wezen, hij is verantwoordelijk voor zijn gedrag en hij weet dat er gestreamed wordt.
Klopt absoluut, maar ik word er wel mee geassocieerd. En als we buiten op straat lopen maakt mij dat niet uit, maar een livestream op internet is wel wat anders..quote:Op woensdag 2 november 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Laten het wel wezen, hij is verantwoordelijk voor zijn gedrag en hij weet dat er gestreamed wordt.
Het is hoogstens je publiek wat jou erop kan aankijken, omdat ze jouw kanaal volgen. Niet ineens die kerel zijn familie? Want die moeten gewoon bij hemzelf zijn, niet bij jou.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt absoluut, maar ik word er wel mee geassocieerd. En als we buiten op straat lopen maakt mij dat niet uit, maar een livestream op internet is wel wat anders..
Hij is verantwoordelijk, maar ik ben degene die er op aan gekeken word, want de streams waren op mijn kanaal zeg maar.
Misschien moet je bij elke start van de uitzending zo'n claimer in beeld laten komen. BradgeTv distanieert zich en is niet aansprakelijk voor uitspraken van gasten in de showquote:Op woensdag 2 november 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt absoluut, maar ik word er wel mee geassocieerd. En als we buiten op straat lopen maakt mij dat niet uit, maar een livestream op internet is wel wat anders..
Hij is verantwoordelijk, maar ik ben degene die er op aan gekeken word, want de streams waren op mijn kanaal zeg maar.
Je punt? Als ze zo dom zijn om jou erop aan te kijken ipv Petje zelf is dat hun eigen tokkieprobleem en niet dat van jou.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Mensen die mijn kanaal niet volgen zien die stream ook.. Althans, kunnen die stream zien.
En je weet het maar nooit.
Neuh, want ik zelf blijf wel streamen, maar niet meer met die petjesmenerenquote:Op woensdag 2 november 2016 14:44 schreef chroestjov het volgende:
BradgeTV draait weer eens geheel eigenhandig de nek om van een goed concept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, want ik zelf blijf wel streamen, maar niet meer met die petjesmeneren
Vlogs met die petjesmensen komen wel! Hebben we het gisteravond over gehad, maar streams niet meer, worden teveel uitspraken gedaan of opmerkingen geplaatst die net niet helemaal door de beugel kunnen.Ach dat vind ik juist wel geinig. Het is niet alsof de Petjes zelf God's gift to society zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een waddeneiland!quote:Op woensdag 2 november 2016 15:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, heeft er iemand een idee voor een locatie voor als ik de 200 subs haal en de 500?
Voor 1000 ga ik naar Spanje wat ik al zei, denk naar Malgrat, maar voor 200-500, geen idee.
Wel wat dichter bij huis natuurlijk
Waarom moet jij weg als je een bepaald aantal subs heb?quote:Op woensdag 2 november 2016 15:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, heeft er iemand een idee voor een locatie voor als ik de 200 subs haal en de 500?
Voor 1000 ga ik naar Spanje wat ik al zei, denk naar Malgrat, maar voor 200-500, geen idee.
Wel wat dichter bij huis natuurlijk
Naja, moet niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom moet jij weg als je een bepaald aantal subs heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |