Zet je wel zo'n kentekenplaat met 'Bradge' ofzo erop achter de ruit zodat we je beter herkennen?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan eigenlijk best wel relaxed!
Ik kreeg iig geen commentaar toen ik +- 440 kilometer had gereden voor het eind van de dag.
Ik kwam aan om 9, ging rijden, was daar om half 11, was om half 1 terug, nog ff geholpen met dingetjes, en weer terug, was het 2 toen ik daar was en wéér terug, daarna even snel met een vrachtje naar Amsterdam, en toen was het half 5 en riep 'ie "Bradge, je mag naar huis man! Super"
Koerieren is alles behalve relaxed. Vergeet dat niet. Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan eigenlijk best wel relaxed!
Ik kreeg iig geen commentaar toen ik +- 440 kilometer had gereden voor het eind van de dag.
Ik kwam aan om 9, ging rijden, was daar om half 11, was om half 1 terug, nog ff geholpen met dingetjes, en weer terug, was het 2 toen ik daar was en wéér terug, daarna even snel met een vrachtje naar Amsterdam, en toen was het half 5 en riep 'ie "Bradge, je mag naar huis man! Super"
Ik vond dit erg relaxed.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Koerieren is alles behalve relaxed. Vergeet dat niet.
Zo`n kentekenplaat moet ik eigenlijk wel maken hequote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zet je wel zo'n kentekenplaat met 'Bradge' ofzo erop achter de ruit zodat we je beter herkennen?
Lange ritten rijden is ook niet bepaald alles, maar het is maar net hoe het bedrijf te werk gaat. Met name rusttijdenquote:Op woensdag 2 november 2016 01:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vond dit erg relaxed.
Want je hebt niet 100-200 stops maar 2-3 adressen waar je in een klap best veel dozen heen moet brengen.
Lekker toch paar uurtjes rijden word je niet zo moe van. Beter dan iedere 5 minuten in en uitstappen.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Lange ritten rijden is ook niet bepaald alles, maar het is maar net hoe het bedrijf te werk gaat. Met name rusttijden
Man, je hebt geen ideequote:Op woensdag 2 november 2016 01:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker toch paar uurtjes rijden word je niet zo moe van. Beter dan iedere 5 minuten in en uitstappen.
NINJA EDIT !!quote:Op woensdag 2 november 2016 01:16 schreef Simterklaas het volgende:
Een paar uurtjes rijden niet nee, maar het wordt een ander verhaal als je elke dag minimaal 10 uur moet sturen en er de hele dag door opdrachten binnenkomen waar je dan ook nog eens naar toe moet.
Die rit die ik moest rijden was 1,5 uur heen, 1,5 uur terug. Als je dan ook nog ff 5-15 minuten je benen kan strekken omdat je op die levering moet wachten is dat echt wel prima te doen.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Lange ritten rijden is ook niet bepaald alles, maar het is maar net hoe het bedrijf te werk gaat. Met name rusttijden
Ja, dan wel. Maar... gaat dat elke dag zo relaxed? Zou wel mooi zijn natuurlijk, maar ik denk het haast niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die rit die ik moest rijden was 1,5 uur heen, 1,5 uur terug. Als je dan ook nog ff 5-15 minuten je benen kan strekken omdat je op die levering moet wachten is dat echt wel prima te doen.
Dat is dan ook wel redelijk optimaal. Zo zal het vast niet altijd zijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die rit die ik moest rijden was 1,5 uur heen, 1,5 uur terug. Als je dan ook nog ff 5-15 minuten je benen kan strekken omdat je op die levering moet wachten is dat echt wel prima te doen.
Dat zeggen ze vakerquote:Op woensdag 2 november 2016 01:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee zal ook vast niet, maar ze hadden mij in Februari al gemeld dat het koerierswerk wel relaxed is, had niet echt een tijdsvak als ik in elk geval maar wél m`n best zou doen om door te rijden, maar ik zou ze ook rustig mogen whatsappen met de melding dat ik even ergens een broodje ging eten bij wijze van.
Hoop voor hem dat ie op tacho moet rijden, dan is die 10 uur de max (met 2x verplichte pauze).quote:Op woensdag 2 november 2016 01:16 schreef Simterklaas het volgende:
Een paar uurtjes rijden niet nee, maar het wordt een ander verhaal als je elke dag minimaal 10 uur moet sturen en er de hele dag door opdrachten binnenkomen waar je dan ook nog eens extra naar toe moet.
Daar hebben ze helaas nog nooit van gehoord bij al die koeriersbedrijven.quote:Op woensdag 2 november 2016 07:46 schreef Awsom het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat ie op tacho moet rijden, dan is die 10 uur de max (met 2x verplichte pauze).
+- 1000km per dag
Why?quote:Op woensdag 2 november 2016 13:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik laat het jullie zeker weten!
Wat ik jullie ook laat weten is dat ik niet meer ga streamen met de petjesmeneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |