Hij is niet achterlijkquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Je begrijpt wel dat als je straks een 'baan' hebt dat je niet meer elke dag 4 uur lang kan gaan streamen he
Echt?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Je begrijpt wel dat als je straks een 'baan' hebt dat je niet meer elke dag 4 uur lang kan gaan streamen he
Ik ben geen complete mongool, natuurlijk snap ik datquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Jawel dat lijkt mij wel!quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:28 schreef Moira. het volgende:
Joe. Ik snap de 'haat' en frustratie jegens Mapima wel, maar het lijkt me niet dat we ons dan ook tot haar niveau moeten verlagen door andere dingen maar rond te spreiden over het forum/per DM en zulks. Da mag ook nie dus doet maar gwn nie.
Beter hier weer gewoon de focus op Braddie's YT en de petjeshelden, zo'n figuur verdient verder heul geen aandacht/platform.
thanks Awsom, volgende week weer!quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:32 schreef Awsom het volgende:
[..]
Jawel dat lijkt mij wel!
Tevens leuke petjes stream b
Top man. Als het niets wordt, probeer het dan bij restaurants (zoals pizzeria's).quote:
Jij? Lijkt me dat je dat soort dingen in eigen beheer houdt, toch?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dank beiden
Wie maakt de BradgeTV Facebook trouwens?
anders doet mapima het voor je. Grapje.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij? Lijkt me dat je dat soort dingen in eigen beheer houdt, toch?
Ja zit wat inquote:Op woensdag 2 november 2016 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij? Lijkt me dat je dat soort dingen in eigen beheer houdt, toch?
Lijkt me daarom beter dat hij er als eerst bij isquote:Op woensdag 2 november 2016 00:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
anders doet mapima het voor je. Grapje.
Sowwwwwwwwww.quote:
Nationaal, maar er is ook kans dat ik internationaal moet.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
Regionaal? Nationaal? Internationaal?
Spoedritten zeker?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nationaal, maar er is ook kans dat ik internationaal moet.
Kan eigenlijk best wel relaxed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |