quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
[..]
We hebben democratisch besloten dat je weer mag chatten, ouwe pikkebaas.
Ik post liever niet in ONZ als het vermeden kan worden, maar Mapima is wel klacht waardig. Al zou ik haar wel tot de rand toe vullen denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:33 schreef BoneThugss het volgende:
Speciaal topic gemaakt voor Mapima.
ONZ / Haat hier op Mapima
Anders wordt het toch weer verplaatst en ik vind dit op z'n zachts gezegd een tyfusstreek, vies kutwijf.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik post liever niet in ONZ als het vermeden kan worden, maar Mapima is wel klacht waardig. Al zou ik haar wel tot de rand toe vullen denk ik
Tja, ik was een fanatieke kijker wanneer ik tijd had, maar daar is vakkundig een stokje voor gestoken. Ripquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Waar zijn al die mensen in de chat man, ik lul alleen verdammt mall!
Ja, kom dan in mijn topic posten a zellem.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tja, ik was een fanatieke kijker wanneer ik tijd had, maar daar is vakkundig een stokje voor gestoken. Rip
Maar ik haat Mapima nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, kom dan in mijn topic posten a zellem.
Dat leer je vanzelf.quote:
Maar ik weet niet of ik na vandaag mij nog kan identificeren als #teambraadquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf.
#TEAMBRAAD is altijd ready!
Je wordt niet eens gemist.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik na vandaag mij nog kan identificeren als #teambraad
Zelfs een goed woordje van left nut mocht niet baten
Je kan je altijd aanmelden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik na vandaag mij nog kan identificeren als #teambraad
Zelfs een goed woordje van left nut mocht niet baten
Goed te weten dat de deur altijd open staatquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je kan je altijd aanmelden.
#TEAMBRAAD is altijd ready!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |