Ja zeker, lekker op de keyboard aan het rammenquote:
Top!quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja zeker, lekker op de keyboard aan het rammen
quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat is dit nou weer potverdikkeme? Klasseloos aan de kant gezet
-doe maar niet-quote:
Wat? Wat?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Unsubscribe, smakeloos dit. Kijker van het eerste uur en dan krijg je dit
Ik opperde het idee over een crowd funding om het schuurtje aan te pakken waar wij als hondstrouwe kijkers alleen maar profijt van hebben. Antwoord right nut bijdehand met: 'alleen als jij doneert' waarop ik antwoordde dat ik dat al doe door middel van het afdragen van belasting. Hetgeen een redelijk beschaafd grapje betrof.quote:
Het is niet eens gelogen ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik opperde het idee over een crowd funding om het schuurtje aan te pakken waar wij als hondstrouwe kijkers alleen maar profijt van hebben. Antwoord right nut bijdehand met: 'alleen als jij doneert' waarop ik antwoordde dat ik dat al doe door middel van het afdragen van belasting. Hetgeen een redelijk beschaafd grapje betrof.
En toen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik opperde het idee over een crowd funding om het schuurtje aan te pakken waar wij als hondstrouwe kijkers alleen maar profijt van hebben. Antwoord right nut bijdehand met: 'alleen als jij doneert' waarop ik antwoordde dat ik dat al doe door middel van het afdragen van belasting. Hetgeen een redelijk beschaafd grapje betrof.
Precies! Dan word ik zo aan de kant geschoven alsof ik niets meer ben een stofdeeltje. Het succes stijgt Braddie naar zijn bol en ik zie hem steeds meer veranderen in een marketing machine die over lijken gaat tot aan de top. Jammer want het was best leuk in de chatquote:
We hebben democratisch besloten dat je weer mag chatten, ouwe pikkebaas.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies! Dan word ik zo aan de kant geschoven alsof ik niets meer ben een stofdeeltje. Het succes stijgt Braddie naar zijn bol en ik zie hem steeds meer veranderen in een marketing machine die over lijken gaat tot aan de top. Jammer want het was best leuk in de chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |