Dat heb ik vroeger een keer op een broodje op.quote:
In Arnhem heb je ook wel goede boekenwinkeltjes toch?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat ik dat niet opmerkte.
En nee ik ga niet elke dag naar Amsterdam als ik in Arnhem woon
hoezo sorryquote:Op woensdag 2 november 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger een keer op een broodje op.
Nee, dat was geen prettige ervaring sorry jc
Valt erg tegen. Amsterdam heeft ook Scheltema die is ook nicequote:Op woensdag 2 november 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Arnhem heb je ook wel goede boekenwinkeltjes toch?
Ik weet hoeveel je waarde hecht aan de Volendamse cultuurquote:
Meerdere goede boekenwinkels.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt erg tegen. Amsterdam heeft ook Scheltema die is ook nice
Ik heb laatst wel Wereld volgens Gijp gelezen, die was best okequote:Op woensdag 2 november 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere goede boekenwinkels.
Maar dan ben je zo blut als je alles kiest wat je wil lezenNu ben ik nog bezig in het boek van Cruijffgod
Kreeft is zo goed.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik ook gewoon wel meer een vlees-liefhebber dan vis.
Heb ook niet zoveel vis waarvan ik denk die wil ik echt nog een keer eten
Behalve kreeft
quote:Op woensdag 2 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at in Kuala Lumpur een kreeft jongen.
En die met de creditcard betaald.
Sjonge, nog nooit zo duur gegeten kwamen we 2 maanden later achter.
Die heb ik ook gelezen vind ik wel leuk. Al is Gijp zijn boek niet perse een boek over voetbal, maar meer over hoe zo'n persoon omgaat met zijn verdriet. Net als het boek van Kieft weinig over voetbal ging maar vooral over verslaving.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel Wereld volgens Gijp gelezen, die was best oke
Verder zijn die voetbalboekjes niks voor mij. Daar is het toch te weinig een passie voor denk ik
als ik mosselen eet heb ik altijd het idee dat ik een kutje zit te likkenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had nooit een goede ervaring met mosselen, omdat ik die ooit eens at terwijl er liters azijn op zat. Niet te vreten.
Tegenwoordig vind ik gebakken mosselen wel goddelijk
Dat was echt bijna genant zo duur was dat.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vertelde je ja, daar ben ik echt benieuwd naar omdat ik weet dat zowat iedereen die dat eet genot vind.
Dat is eerder met een oesterquote:Op woensdag 2 november 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik mosselen eet heb ik altijd het idee dat ik een kutje zit te likken
ik ook nietquote:Op woensdag 2 november 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is eerder met een oester
al heb ik geen idee hoe een kutje smaakt, lijkt me niet dat het fris ruikt.
Kreeft is duur.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
dure grap wel
Bijna 50 euro als je hele wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |