Goede vis of een goed stuk vlees, daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon lekkere vis als hoofdgerecht toch.
Ja, helemaal prima.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Kathedraaltje weer in de steigers-god
Ik eet graag lekker vissie in restaurants.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede vis of een goed stuk vlees, daar is niks mis mee.
Lekkere salade erbij boh
Ja dat koop ik ff.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie dat grote Feyenoord boek kopen?
Is gelukkig goedkoop haha
Lekker romannetje in het vliegtuigquote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie dat grote Feyenoord boek kopen?
Is gelukkig goedkoop haha
Shoppenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
En ben er nog nooit geweest, m'n vrouw zegt dat het shoppen ERG leuk is.
Ik doe meestal om en om als ik voorgerecht neem. Vis als voorgerecht, vlees als hoofdgerecht. Heerlijk manquote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet graag lekker vissie in restaurants.
Dat kan ik namelijk zelf niet maken.
Vis als voorgerecht? Behalve een garnalencocktail kan ik me niet heel veel vis als voorgerecht bedenken tbhquote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shoppen
[..]
Ik doe meestal om en om als ik voorgerecht neem. Vis als voorgerecht, vlees als hoofdgerecht. Heerlijk man
Oestertje tussendoor is soms ook genot
zoveel geld voor een boek de teringquote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat koop ik ff.
Ben je gek joh halve gare.
Als ik een opa had die zn hele leven voor feyenoord was had ik het overwogen.
Vliegtuig kapseist meteenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker romannetje in het vliegtuig
Elk degelijk restaurant heeft vaak net zoveel opties vlees/vis hoorquote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vis als voorgerecht? Behalve een garnalencocktail kan ik me niet heel veel vis als voorgerecht bedenken tbh
Je hebt ook heel vaak een voorgerecht met verschillende kleine stukjes vis, is altijd wel genot.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vis als voorgerecht? Behalve een garnalencocktail kan ik me niet heel veel vis als voorgerecht bedenken tbh
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk degelijk restaurant heeft vaak net zoveel opties vlees/vis hoor
Hier in het dorp hebben we best een paar goede restaurants.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan zal ik wel te weinig naar degelijke restaurants gaan
dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou echt van shoppen.
Ik kijk nu al een week welke winkels er zijn, welke winkels we sowieso moeten bezoeken.
En dan 48 uur over een winterjas piekeren.
Heerlijk.
Ik kan echt de hele middag in Waterstones doorbrnegen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet
gewoon snel kledingstuk halen wat je nodig hebt en dan weer weggaan. Alleen in boekenwinkels oid kan ik nog wel een tijdje rondlopen
Gewoon heerlijk, ondertussen kopjes thee drinken.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet
gewoon snel kledingstuk halen wat je nodig hebt en dan weer weggaan. Alleen in boekenwinkels oid kan ik nog wel een tijdje rondlopen
Daar kwam je Kauai nog tegen haha.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan echt de hele middag in Waterstones doorbrnegen.
Op terras chillen is primaquote:Op woensdag 2 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk, ondertussen kopjes thee drinken.
Gezellig.
Nu ben ik ook gewoon wel meer een vlees-liefhebber dan vis.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben we best een paar goede restaurants.
Maarja de bondscoach kwam hier dan ook zelfs eten
Ik zou dat echt nooit samen kunnen doen met een eventuele vrouw/vriendin.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat betreft heeft mijn vrouw het getroffen.
Ja, beetje jammer dat ik dat niet opmerkte.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kwam je Kauai nog tegen haha.
Toen ik er was keek ik ook nog rond maar je was er toen niet.
[..]
Op terras chillen is prima
palingquote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik ook gewoon wel meer een vlees-liefhebber dan vis.
Heb ook niet zoveel vis waarvan ik denk die wil ik echt nog een keer eten
Behalve kreeft
Het is bij mij echt 50/50. Vind beide wel gewoon puur genot. Zou niet zonder kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik ook gewoon wel meer een vlees-liefhebber dan vis.
Heb ook niet zoveel vis waarvan ik denk die wil ik echt nog een keer eten
Behalve kreeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |