Tuurlijk nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:24 schreef bamibij het volgende:
Vinden die mensen het wel leuk dat je hun volledige naam gebruikt?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
Had je OP nog net op tijd gelezen. Die opgedane wijsheid, ga je die ook op FOK! inzetten?
Iets meer zelfmoderatie, iets minder gestrekt been?
Binnen nu en een maand: Tong 2.0: new, improved and 24/7 likable!
Heb een nieuwe geschreven. Ben columnist op de Zaltbommelse site. Heb hem eerst daar geplaatst. Nu zijn de letters bold. Geen idee hoe ik dat moet veranderen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
Had je OP nog net op tijd gelezen. Die opgedane wijsheid, ga je die ook op FOK! inzetten?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Ouderwets tong schrijfsel. Niet te volgen met puntloze anekdotes met mensen die niemand kent.
Dit stuk komt uit mijn autocorrect, waarschijnlijk beter te lezen dan dat prul hierboven
De meeste mensen die het beste van het is gratis en veilig en betrouwbaar en verantwoordelijk voor de hoge kwaliteit leren en ontwikkelen in buitenland tripjes lpg installatie is het niet zo heel erg op prijs gesteld worden aan het eind van het leven is een goede oplossing is voor mij ook een grote vent en het privacybeleid van de pers en media en de T wel een keer te doen en laten bezorgen in het buitenland.
Waarom stel je deze vragen hier?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
Wie is die Richard?
Waarom maak jij 15 topics per dag?
Waarom ben je zo oud?
Waarom is Anthonie24 te dom om te schijten?
Goede vraag!quote:
Leones heeft hem gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
Wat er nu staat was de oorspronkelijke. Dat was m'n slechtste ooit. Juist niet typisch Tong. Die er nu staat is wel typisch Tong. Met alles er op en er an van wat jij eist.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Ouderwets tong schrijfsel. Niet te volgen met puntloze anekdotes met mensen die niemand kent.
Dit stuk komt uit mijn autocorrect, waarschijnlijk beter te lezen dan dat prul hierboven
De meeste mensen die het beste van het is gratis en veilig en betrouwbaar en verantwoordelijk voor de hoge kwaliteit leren en ontwikkelen in buitenland tripjes lpg installatie is het niet zo heel erg op prijs gesteld worden aan het eind van het leven is een goede oplossing is voor mij ook een grote vent en het privacybeleid van de pers en media en de T wel een keer te doen en laten bezorgen in het buitenland.
HELDquote:
Waarom verkloot jij alleen maar toics. Ben je trots op je negatieve geneuzel. Flikkerstraal toch ens en rot eind op man. Je bent nniet stoer. Je bent helemaal niks.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
Wie is die Richard?
Waarom maak jij 15 topics per dag?
Waarom ben je zo oud?
Waarom is Anthonie24 te dom om te schijten?
Ik kan niks. Wat er staat ben ik helemaalquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:51 schreef Juup© het volgende:
Oude lul hoeft niet per definitie te betekenen dat jij een computernerd bent
Ik heb het eerlijk gezegd niet geheel gelezenquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niks. Wat er staat ben ik helemaal
Ok. Maar ik schrijf het niet de kat zijn kut he ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd niet geheel gelezenGing mij om de leeftijd (omdat wij niet zoveel schelen)
quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Maar ik schrijf het niet de kat zijn kut he ?
Net m'n eerste valiumpie op. Over drie weken opname.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop