Wat leuk dat jij weer begonnen bent met postenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hier weer mee begonnen bent
Ik vond het wel vrij typisch.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hier weer mee begonnen bent
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het wel vrij typisch.
Overigens was het in het fragment waarin het gebeurde dat ik dit zei
wat leuk dat je hier weer mee begonnen. Bentquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeks brengt het allemaal zo alsof Muhren gaat scoren
Hier gaat iets misquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat leuk dat je hier weer mee begonnen. Bent
Fijn he?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat leuk dat je hier weer mee begonnen. Bent
AZ tegen Ajax is al een goed staaltje humor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:22 schreef Brammess het volgende:
Muhren tegen Sanchez zou wel een goed staaltje humor zijn.
Bij de NOS blijven ze desalniettemin claimen dat het commentaar live gegeven wordt, Arnogodquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn he?
Maar ik wilde vooral zeggen dat dat een beetje genant was van Snoeks.
In het GelreDome denk ikquote:
Zivkovic zit prima bij Utrecht, heeft hij de ruimte en kans om zijn snelheid te gebruiken.quote:
Bij Willem II was ie anders behoorlijk slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zivkovic zit prima bij Utrecht, heeft hij de ruimte en kans om zijn snelheid te gebruiken.
Willem II is geen Utrecht...quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Willem II was ie anders behoorlijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |