De dag dat Braddie ditzelfde concept invoert, dood hij niet alleen de tijd maar ook onze ogen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:02 schreef Mr.Ping het volgende:
Half uurtje Chaturbate dan maar om de tijd de doden.
[ afbeelding ]
Van het te lang staren naar je scherm zeker!quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De dag dat Braddie ditzelfde concept invoert, dood hij niet alleen de tijd maar ook onze ogen.
Die rechter dat is Mandy, daar is nog wel iets van te maken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De dag dat Braddie ditzelfde concept invoert, dood hij niet alleen de tijd maar ook onze ogen.
Wel mooi op tijd wakker. En dat met de klok een uur terug!quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
die live stream is trouwens niet terug te kijken. er is wat mis gegaan tijdens het verwerken dus helaas heb ik deze video moeten verwijderen
"En dat met" moet natuurlijk "dankzij" zijnquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:59 schreef leolinedance het volgende:
Wel mooi op tijd wakker. En dat met de klok een uur terug!
Je hebt (voor het eerst) helemaal gelijk!quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:10 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
"En dat met" moet natuurlijk "dankzij" zijn
Misschien moet hij vlogs gaan maken zoals:quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
Sow... hij gaat lekker met zn kanaaltje zeg.
Ik vraag me echter wel af welke doelgroep Bradge voor ogen heeft als hij steeds gaat streamen na middernacht.... iig niet de mensen die vroeg hun bed uit moeten om te gaan werken de volgende dag gok ik
Kan de volgende dag gewoon terug kijken, boeit geen reet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vraag me echter wel af welke doelgroep Bradge voor ogen heeft als hij steeds gaat streamen na middernacht.... iig niet de mensen die vroeg hun bed uit moeten om te gaan werken de volgende dag gok ik
quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan de volgende dag gewoon terug kijken, boeit geen reet.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
die live stream is trouwens niet terug te kijken. er is wat mis gegaan tijdens het verwerken dus helaas heb ik deze video moeten verwijderen
heb twee weken vakantie nu. Nu loop ik dus de hele dag Braddie's youtubepagina te F5'enquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
De stream eindigde met een foutmelding, daar kan Bradge niets aan doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:48 schreef PimD het volgende:
Streams en video's die verdwijnen, dat hoort er toch een beetje bij als je het over BradgeTV hebt jammer genoeg
Aha. Dat kan ook ja. De vraag is of je niet meer productieve dingen met je vakantie zou kunnen doen dan dat... maar hey, doe wat je voelt!quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:49 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
heb twee weken vakantie nu. Nu loop ik dus de hele dag Braddie's youtubepagina te F5'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |