Ik denk niet dat hij dat snapt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:33 schreef PimD het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat je hiermee alle vooroordelen die iedereen over je heeft alleen maar bevestigd he
Niet alleen taal hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Loop niet zo te zeiken, niet iedereen is zo goed met taal als jij "Ambertje"
Ik denk dat we daarvoor wel een maandje moeten wachten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:57 schreef ambertje90 het volgende:
En morgen wegen, dan vanavond nog maar even flink aan de lichaamsbeweging?
Wink wink nudge nudge?
Gaat idd helemaal goedgekomen met jou!quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat ik een dikke luie gast ben? Oh jawel hoor.
Dat ik iemand ben die "het niet volhoud" ? Jawel hoor.
Punt is alleen dat ik het wél prima vol hou, maar dat ik óók van mening ben dat een cheat day best mag, of in mijn geval dan een cheat night. Zolang ik maar compenseer door de volgende dag meer te bewegen en dat gaat zeker lukken.
Net met de honden wezen wandelen op de hei, vanavond ook een flink stuk lopen onder andere, dus komt helemaal goed.
Dat lijkt mij zeer onverstandig en onwenselijk.quote:
Belachelijk dat er inderdaad niet maar één enkele mening wordt geventileerd op een open discussieplatformquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:21 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Gaat idd helemaal goedgekomen met jou!Iedereen die jou echt kent weet ook niet beter.
Dat gekleineer mag verder weleens afgelopen zijn.
Dat wordt echt heel vervelend nu.
Naar eigen zeggen, zal hij degene zijn die het laatst lacht wanneer hij is afgevallen. We zullen het gaan zien, de tijd zal het ons allen leren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:21 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Gaat idd helemaal goedgekomen met jou!Iedereen die jou echt kent weet ook niet beter.
Dat gekleineer mag verder weleens afgelopen zijn.
Dat wordt echt heel vervelend nu.
En dat, ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:28 schreef PimD het volgende:
Echt. 1,5 kilometer verderop![]()
Je had er ook heen kunnen lopen (of in jouw geval de auto)
Daar houden we je aan dan. Eerste maandag van de maand om 12 uur: zodra het luchtalarm afgaat is het tijd voor Braddie's weegmoment.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Precies, en de maandag dáárop is het tijd voor een weegmoment. Eerste maandag van de maand
Bij mij zit een kebabtent om de hoek, en laat toch wel eens kebab met thuisbezorgd komen. Soms heb je gewoon geen zin om weg te gaan. Thuisbezorgd is niet voor niks zo populair.quote:
Haha oke.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:50 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Bij mij zit een kebabtent om de hoek, en laat toch wel eens kebab met thuisbezorgd komen. Soms heb je gewoon geen zin om weg te gaan.
dat is misschien iets te vroeg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Daar houden we je aan dan. Eerste maandag van de maand om 12 uur: zodra het luchtalarm afgaat is het tijd voor Braddie's weegmoment.
Goede wekker wel, zo'n luchtalarm.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat is misschien iets te vroeg.
Ja dat. Dan springt ie gelijk uit bed, gaat naar de wc en huppakee gelijk op de weegschaal. Zo gepiept.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:58 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Goede wekker wel, zo'n luchtalarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |