Live meekijken hoe die bestelling van zojuist geheel verwerkt in het toilet wordt gedeponeerd, alles voor de views.quote:
Heb je die scheet van net meegekregen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Live meekijken hoe die bestelling van zojuist geheel verwerkt in het toilet wordt gedeponeerd, alles voor de views.
Ik ben bang van wel maar ik zit nu aan de rum om deze ervaring snel uit mijn geheugen te drinken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Heb je die scheet van net meegekregen?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel maar ik zit nu aan de rum om deze ervaring snel uit mijn geheugen te drinken.
Binnenkort douchen met Bradquote:Op zondag 30 oktober 2016 02:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we gewoon live meegenieten hoe hij gebruik maakt van het toilet.
Radioactief?quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zeker uitstraling, daar is wel wat met te doen.
Uitstraling, ik?quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zeker uitstraling, daar is wel wat met te doen.
Je hebt een hoofd dat bij je past en dat telt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Uitstraling, ik?Die heb ik nog nooit gehoord.
Eerst de beelden goed regelen en het gelul komt later dan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoezo bedoel je het goed? Wat is het nut van een livestream zonder geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |