Kijken hoe Braddie een midweek naar Spanje gaat is al een belevenis opzichquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sneakydesert het volgende:
Wat ligt er voor je volgers in het verschiet bij 500 abonnees? Je zegt dat je zelf dan een midweek naar Spanje gaat, maar wat schuift het ons?
Wij gaan de trip financieren uiteraard. Dat doe je als trouwe fan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sneakydesert het volgende:
Wat ligt er voor je volgers in het verschiet bij 500 abonnees? Je zegt dat je zelf dan een midweek naar Spanje gaat, maar wat schuift het ons?
Bij 500 abonnees? Nog geen idee, maar ook wel wat leuksquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sneakydesert het volgende:
Jammer zeg, ben ik weer te laat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
En dat was de streamBen kots en kots misselijk, upload nu nog ff snel een filmpje en dan duik ik lekker m`n bed in.
Sowieso Petjesmeneer #1quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:37 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Jammer zeg, ben ik weer te laat.
Beterschap ! Maar de uitzending met de Petjes gaat morgen wel door ?
Top. Zorg je wel een beetje goed voor jezelf. Al die live uitzendingen zijn net topsport en hakken er dus in bij je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |