Er zullen idd mensen zijn met onregelmatige/afwijkende werktijden, maar zoveel verschil is er nu ook weer niet hoor. Misschien kan ambertje een mooie spreiding maken van de kijkactiviteit op verschillende tijdstippen en dagen op je kanaal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar wat is primetime, dat is voor iedereen ook weer anders toch? En nu maak ik iedereen wel blij omdat ik 12 uur lang stream
Voor ons leuk juistquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:15 schreef ambertje90 het volgende:
Zou de vermoeidheid de kwaliteit niet nadelig beinvloeden?
Je weet dat ik een man ben he?quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:15 schreef Chai het volgende:
Misschien kan ambertje een mooie spreiding maken
Nog wel, straks als de kanaal naar een hoger plan is getild dan hebben wij wel minder melk te brokkelen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:37 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Prachtig om te zien dat de kijkers ook daadwerkelijk invloed kunnen uitoefenen op het kanaal.
Aan de andere kant zal het productieteam meer te besteden hebben. Ik hoop dan ook dat we ooit exotische strippers op de livestream gaan zien; wellicht dat ik dan de 'bilnaad' van gisteren uit mijn geheugen kan wissen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog wel, straks als de kanaal naar een hoger plan is getild dan hebben wij wel minder melk te brokkelen.
Stel dat ik ooit 1000+ subscribers heb, kan is natuurlijk nihil maar goed, dan vergeet ik m`n subs van het eerste uur nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog wel, straks als de kanaal naar een hoger plan is getild dan hebben wij wel minder melk te brokkelen.
Moest een traantje wegpinken van blijdschapquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stel dat ik ooit 1000+ subscribers heb, kan is natuurlijk nihil maar goed, dan vergeet ik m`n subs van het eerste uur niet
quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stel dat ik ooit 1000+ subscribers heb, kan is natuurlijk nihil maar goed, dan vergeet ik m`n subs van het eerste uur niet
Heb jij de show met TARDIS wel gezien?quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En ik ben een vrouw en niet vies van een beetje peggen.
Hard geworden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Baseer dat enkel op het selectieve niet reageren hoor, maar dat is meestal wel een goede graadmeter.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is het verslag ergens na te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam mannensap uitquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ondanks de grote hoogte waartoe BradgeTV zal stijgen zal jij nooit je trouwe volgelingen van het eerste uur verloochenen. Dit is precies waarom ik mezelf zo verbonden voel met BradgeTV.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
''Extra's''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |