abonnement Unibet Coolblue
pi_167883800
https://www.ahoy.nl/agend(...)k-championships-2017

Volgens de eigen site, lijkt me dat je daar prima een ijshockeyfinale of een play-off wedstrijd kan houden tijdens het weekend of er vlak voor of erna met bijvoorbeeld speciale korting voor toeschouwers van het wk om de hal vol te krijgen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_167884732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
https://www.ahoy.nl/agend(...)k-championships-2017

Volgens de eigen site, lijkt me dat je daar prima een ijshockeyfinale of een play-off wedstrijd kan houden tijdens het weekend of er vlak voor of erna met bijvoorbeeld speciale korting voor toeschouwers van het wk om de hal vol te krijgen.

Moet toch ook maar "even" een boarding geplaatst worden en lijnen e.d. op het ijs worden gezet om er te kunnen hockeyen. Denk dat dat voor de NIJB al te hoog gegrepen is.
Flesje bier
pi_167887103
Zal wel veevallen toch als je 2000/3000 kaarten meer verkoopt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:04:21 #204
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167889816
En waarom zou je dan opeens 2k/3k kaarten meer verkopen? De NIJB krijgt de hal in Eindhoven al niet vol zonder een hele zwik kaarten gratis weg te geven. De enige clubs in Nederland die een fatsoenlijk aantal fans meebrengen zijn Geleen, Tilburg en misschien Den Haag. En dan hebben we t over honderden fans, geen 1000+ per club.

En als je denkt dat ijshockey op een 'bijzondere locatie' in Nederland volk aantrekt heb ik 3 woorden voor je: Amsterdam Icehockey Cup.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:08:00 #205
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167889925
Naast een boarding met plexiglas, straf-, official- en spelersbanken en fe belijning moet trouwens ook een stuk ijs bijgelegd worden. Kan me niet voorstellen dat de organisatie van t WK shorttrack erop zit te wachten een baan uit te moeten zetten op een stuk ijs ter grootte van een ijshockeybaan. Fie gaan daar gewoon het ijs neerleggen dat ze nodig hebben en geen centimeter meer. Ik denk dat je de extra kosten die zoiets met zich mee gaat brengen aardig onderschat.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:09:14 #206
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167889960
Niet dat ik t niet tof zou vinden trouwens. Van mij mogen ze een baan midden in de Arena leggen. Maar kostentechnisch wordt t allemaal een erg moeilijk verhaal zonder suikeroom die t voor je wil betalen als de opkomst tegenvalt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_167898419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:08 schreef MutedFaith het volgende:
Naast een boarding met plexiglas, straf-, official- en spelersbanken en fe belijning moet trouwens ook een stuk ijs bijgelegd worden. Kan me niet voorstellen dat de organisatie van t WK shorttrack erop zit te wachten een baan uit te moeten zetten op een stuk ijs ter grootte van een ijshockeybaan. Fie gaan daar gewoon het ijs neerleggen dat ze nodig hebben en geen centimeter meer. Ik denk dat je de extra kosten die zoiets met zich mee gaat brengen aardig onderschat.
Hoeveel verkochte kaartjes denk je dat er zijn verkocht voor de laatste bekerfinale?

Meer toeschouwers door

Ahoy
Betere ligging voor mensen uit de randstad
Rotterdam
Mensen die naar een wk gaan en blijven hangen
Weekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_167898427
Gaan ze in Tilburg overigens de hal uitbreiden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_167898630
Zoiets zou je ook kunnen organiseren met bijvoorbeeld het NK kunstschaatsen. Lijkt me dat alle sporten er alleen maar beter van worden met meer aandacht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:55:42 #210
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167899146
Zoals ik al zei: Amsterdam Icehockey Cup. Tickets voor de 1e editie in de Ziggo Dome werden in de weken voor het evenement in grote hoeveelheden voor een appel en een ei via kanalen als actievandedag en vakantieveilingen, omdat ze tegen de normale prijzen niet verkocht werden. En dat ging dan om een bijzonderder evenement dan een playoffwedstrijd of bekerfinale. De 2e editie zou in Ahoy zijn, maar werd redelijk lastminute verplaatst naar Dordrecht. Reden: te weinig kaarten verkocht, waardoor sponsoren afhaakten en er een goedkopere locatie moest komen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_167899339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:55 schreef MutedFaith het volgende:
Zoals ik al zei: Amsterdam Icehockey Cup. Tickets voor de 1e editie in de Ziggo Dome werden in de weken voor het evenement in grote hoeveelheden voor een appel en een ei via kanalen als actievandedag en vakantieveilingen, omdat ze tegen de normale prijzen niet verkocht werden. En dat ging dan om een bijzonderder evenement dan een playoffwedstrijd of bekerfinale. De 2e editie zou in Ahoy zijn, maar werd redelijk lastminute verplaatst naar Dordrecht. Reden: te weinig kaarten verkocht, waardoor sponsoren afhaakten en er een goedkopere locatie moest komen.
De bekerfinale zit wel gewoon vrijwel altijd vol. Lijkt me ongeveer om het zelfde aantal te gaan als de onderste ring in ahoy
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:16:05 #212
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167899733
Van de bezoekers bij de bekerfinale moet je er wel rekening mee houden dat ongeveer 2/3e deel van de kant tegenover de spelersbanken in Eindhoven gevuld wordt met sponsoren en andere genodigden. En de bekerfinale was voor zover ik weet afgelopen jaren niet uitverkocht.

Geleen heeft dit jaar 800 kaarten toegewezen gekregen. In een jaar dat ze denken m te gaan winnen verkopen ze die makkelijk. Dit jaar zullen we t zien. Hoeveel Heerenveen er heeft gevraagd/gekregen weet ik niet. Maar ik denk een stuk minder.

Om een ijsvloer met boarding en alles erop en eraan in Ahoy te leggen en er financieel ook nog iets aan over te houden (of in elk geval niet op toe te leggen, want daar hebben zowel clubs als IJshockey Nederland geen geld voor) moet je wel zeker weten dat je Ahoy redelijk vol krijgt, niet alleen de onderste ring. En daarvoor zal echt een groter draagvlak nodig zijn voor de sport dan op dit moment. Liever zie ik dan eerst weer eens wat ijshockey op de Nederlandse TV. Al is t maar lokale TV.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 16:18:34 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167904188
het zou leuk zijn maar je hoeft ook niet per se naar Ziggodome of Ahoy om meer stoeltjes te krijgen natuurlijk

dit is de sportboulevard in Dordrecht voor een of ander shorttrack feestje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 5 januari 2017 @ 17:29:19 #214
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167905475
Heeft de sportboulevard meer plekken? Ik dacht ook ongeveer 2000.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_167906847
Ziet er niet uit alsof je er meer lui dan in EHV, Stappegoor of de Uithof kwijt kunt. Maar goed, je moet altijd blijven dromen natuurlijk. Ik wacht nog altijd op de dag dat Glanerbrook (of misschien wel een nieuwe hal :o ) iedere week tot de nok gevuld is.
Flesje bier
pi_167912043
Bij het EK allround en sprint zou je het ook kunnen doen al weet ik natuurlijk niet of ze in Thialf ijs hebben en of ze er een boarding neer kunnen zetten. Anders kan het natuurlijk alleen in Eindhoven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_167913246
De game morgen tegen EC Harzer Falken is UITVERKOCHT!!! Maar i13media verzorgd morgen wel weer een Livestream vanaf 20.00 uur via www.i13.nl/live. Met commentaar door Cas van den Broek en John Maes

Dat gebeurde in de pelikaan hal niet maar dan kon je ook de weg rijden zonder radio
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 22:40:04 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_167913846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:29 schreef MutedFaith het volgende:
Heeft de sportboulevard meer plekken? Ik dacht ook ongeveer 2000.
800 ofzo maar dit was voor een of ander shorttrack feestje waarvoor ze de capaciteit hadden uitgebreid



lijkt me zinniger dan even verderop tegen verlies in Ahoy te zitten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 5 januari 2017 @ 22:57:29 #219
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167914370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij het EK allround en sprint zou je het ook kunnen doen al weet ik natuurlijk niet of ze in Thialf ijs hebben en of ze er een boarding neer kunnen zetten. Anders kan het natuurlijk alleen in Eindhoven
Ja man. Doe t anders in Groningen, dat ligt ook zo lekker centraal.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 5 januari 2017 @ 22:58:23 #220
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167914406
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

800 ofzo maar dit was voor een of ander shorttrack feestje waarvoor ze de capaciteit hadden uitgebreid

[ afbeelding ]

lijkt me zinniger dan even verderop tegen verlies in Ahoy te zitten
Zo weinig? Ik dacht ergens iets te lezen dat aan beide lange kanten al 700 plekken waren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_167915823
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:57 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ja man. Doe t anders in Groningen, dat ligt ook zo lekker centraal.
Voor de bekerfinale betekent in iedergeval dat er minder gereden hoeft te worden door de fans

Utrecht dus in het vervolg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_167915862
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 22:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

800 ofzo maar dit was voor een of ander shorttrack feestje waarvoor ze de capaciteit hadden uitgebreid

[ afbeelding ]

lijkt me zinniger dan even verderop tegen verlies in Ahoy te zitten
Waarom zou je verlies maken in Ahoy? Bekerfinale in het weekend bij het wk shorttrack lijkt me een stuk interessanter dan op een woensdagavond in Eindhoven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:08:47 #223
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167916197
Kun je t beter in Geleen doen. Die brengen meer fans mee dan Heerenveen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:09:51 #224
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167916212
En sowieso, op zondagochtend op een vijver ergens in een park op de veluwe is nog een beter keus dan een woensdagavond in Eindhoven. Zoiets doe je toch niet doordeweeks.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 00:11:06 #225
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_167916233
En je maakt verlies in Ahoy omdat mensen die shorttrack kijken niet automagisch ook ijshockey komen kijken voor een prijs die ervoor gaat zorgen dat je die shorttrack baan om kunt bouwen tot een fatsoenlijke ijshockeybaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')