Mojo heeft een tijd een hoop via eventim laten lopen totdat Livenation ticketmaster overnam, goede oude tijdquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een verademing tegen over ticketmaster dit zeg
Nope, blijf in de wachtrij die geen extra info geeft.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:11 schreef Xrenity het volgende:
Iemand al succes met de accomodaties?
en heb je ze?quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, blijf in de wachtrij die geen extra info geeft.
Ik ga nu voor de zekerheid 4 weekendtickets met camping boeken
Yupquote:
quote:
mooi dan gaan we elkaar zaterdag of zondag wel zienquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup
Verwacht dat het huisje niet meer lukt maar ik blijf nog even in de wachtrij.
[..]![]()
Ik ook
![]()
Niet voor het eerst toch?
Zeker weten!quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
mooi dan gaan we elkaar zaterdag of zondag wel zien
Tja je kunt het ook anders bekijken. Mensen moeten beter nadenken/plannen voor ze kaarten kopen... ik vind dat beter eigenlijk. Wat inderdaad wel zo is, is dat het zo ver van tevoren tamelijk waanzin is om op twee namen kaarten in de voorverkoop te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:37 schreef Grobbel het volgende:
Maar dit is dus eigenlijk hoe ik een VVK van een festival niet relaxed vind.
Een binnen no time uitverkopende VVK 7 maanden van te voren met maar twee namen bekend? En kaarten alleen op naam, en alleen overdraagbaar als je nogmaals servicekosten afrekent? Als je ticketswap buitenspel zet (want dat doe je daarmee dus) dan gaat eventim dus gigantisch veel geld verdienen aan de naamswijzigingen, want die gaan er echt duizenden zijn. lekker businessmodel zo.
Na bruut f5en toch gelukt na 20 minutenquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:09 schreef Ravage het volgende:
Gloeiende.. zondagkaart in winkelwagen, maar op bestelling wijzigen geklikt omdat ik toch geen parkeerkaart wilde.. en toen was ie weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |