Ooohh echt waar? Ik dacht dat alleen Clint Eastwood dat deed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stemt op Trump. Dan ben je idd gevaarlijk.
Arnold Schwarzenegger. Was gouverneur. Eastwood burgemeester. Charlton Heston/Ben Hur is republikein.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:37 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Ooohh echt waar? Ik dacht dat alleen Clint Eastwood dat deed.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef tong80 het volgende:
Ik vondt Anthonie Fokker op zijn vier en twintig ste onmidellijk al meteen gelijk het gevaarlijksd
Soort zoekt soort.quote:
Wat is dat toch allemaal met die lui...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arnold Schwarzenegger. Was gouverneur. Eastwood burgemeester. Charlton Heston/Ben Hur is republikein.
Braddie.quote:
Knappe halve Italiaan.quote:
Jij begrijpt ironie nog niet als ik zeg dat ze een hont in de lesbienne hebben gevonden.quote:
Volgens mij heb je daar net goed gescheten, althans zo kijk je.quote:
FF pissen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar net goed gescheten, althans zo kijk je.
Een hont in een lesbie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt ironie nog niet als ik zeg dat ze een hont in de lesbienne hebben gevonden.
Heerlijk. Nooit van de hond in de pot vinden gehoord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een hont in een lesbie?
Vertel meer.
Ik ben dan ook weegschaal. Die twijfelen de gehele dag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ok, ik was nog aan het twijfelen maar mijn stem gaat naar jou toe.
Natuurlijk niet, ik moet zelf koken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Nooit van de hond in de pot vinden gehoord.
Briljantquote:
Is dit sarcasme?quote:
Het is medelijden. Oppergod was ik al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is dit sarcasme?
Zo niet, dan ben jij de oppergod van de lach.![]()
Wat een god.
Mad?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is medelijden. Oppergod was ik al.
Het pluisje in mijn navel is nog gevaarlijker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |