Ik heb niet het idee dat ze hem zitten te promoten hoor. Anders zouden ze die stukjes met zijn vader niet uitzenden.
quote:Helemaal mee eens... ik vind'em wel een schatje
Op dinsdag 10 december 2002 18:04 schreef Chayenn het volgende:
Ik snap niet dat sommige zo aan het zeiken zijn over die opmerking van robbie williams.
Zien jullie nou niet dat dat grappig bedoeld was, sommige vonden het dan wel niet grappig maar dat hoeft toch ook helemaal niet?
Verder is hij gewoon lekker zichzelf en erg sympathiek.
quote:Ik vind hem ook wel sympathiek. En zijn performance doet me aan Gordon denken. Hij is alleen nog wel erg jong. En een beetje onzeker.
Ik snap niet dat sommige zo aan het zeiken zijn over die opmerking van robbie williams.
Zien jullie nou niet dat dat grappig bedoeld was, sommige vonden het dan wel niet grappig maar dat hoeft toch ook helemaal niet?
quote:Hij gaat het wel maken, daar ben ik zeker van
Op dinsdag 10 december 2002 18:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind hem ook wel sympathiek. En zijn performance doet me aan Gordon denken. Hij is alleen nog wel erg jong. En een beetje onzeker.
quote:Ik kan me niet voorstellen dat hij zou winnen, hij heeft echt totaal geen uitstraling vind ik, dat hij er nog steeds inzit is me echt een raadsel, zijn stem is ook weer niet zo geweldig er lopen er zat met een betere stem daar rond
quote:Meningen verschillen en dat is maar goed ook.
Op woensdag 11 december 2002 16:21 schreef erikh het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij zou winnen, hij heeft echt totaal geen uitstraling vind ik, dat hij er nog steeds inzit is me echt een raadsel, zijn stem is ook weer niet zo geweldig er lopen er zat met een betere stem daar rond
quote:inderdaad
Op woensdag 11 december 2002 16:53 schreef Chayenn het volgende:[..]
Meningen verschillen en dat is maar goed ook.
GreEtz
Edit : Jamai dus.
quote:Dit moet ie maar niet meer doen... Doet me denken aan Jop van De Bus en meer van dat soort types.
Op donderdag 12 december 2002 21:33 schreef karoltje het volgende:
Sorry hoor maar die gozer heeft toch absoluut niet de uitstraling van een idool??? Hij loopt er bij als een vrouw man.
quote:vond juist wel heel leuk die kop die hij trok!
Op vrijdag 13 december 2002 21:45 schreef erikh het volgende:
ah gatver trekt ie weer zo'n belachelijk overdreven kopSorry hoor maar die gozer heeft toch absoluut niet de uitstraling van een idool??? Hij loopt er bij als een vrouw man.
nou ik vond het niks wat hij net zong, echt zonde van het originele elvis nummer maar kennelijk ben ik de enige want de jury is vol lof over hem.
Maar stiekem hoop ik toch dat dewy wint, die stem van haar is veel beter vind ik.
quote:Van mij ook
Op vrijdag 13 december 2002 22:12 schreef SmashBro het volgende:
Jamai is goed en leuk en grappig! Van mij mag ie door..
Dit is tenminste een jongen met persoonlijkheid, humor, bescheidenheid, lef, power.
En hij kan nog zingen ook
.
quote:Wat een kneus is die jongen. Nee, die kerel heeft niets in zich om een ster te worden. Hoopt nog wat krediet te krijgen door "zo lekker gewoon te blijven", dat ziet het Nederlandse volk graag.
Op vrijdag 13 december 2002 22:16 schreef Moonah het volgende:[..]
Van mij ook
.
Dit is tenminste een jongen met persoonlijkheid, humor, bescheidenheid, lef, power.
En hij kan nog zingen ook [afbeelding].
Helaas, door de plee met die gozer. Veel talent zat er niet tussen deze week, alleen die Wind en Elton sprongen eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |