Oh mijn God, wát een schattig beestje. Hebben!quote:
Klopt, Brussel heb ik al eens gehad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:38 schreef ambertje90 het volgende:
Ik meen dat je Brussel al eens gehad hebt toch?
Ja lievvvvvv hequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh mijn God, wát een schattig beestje. Hebben!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een leuk idee!
Bradge hangt niet met de mocro's, de mocro's hangen met Bradgequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:39 schreef luckass het volgende:
waarom hangt de bradge met de straatmocro's van hilversum?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, Brussel heb ik al eens gehad.
Kun je een paar momenten opnoemen met time stamp waar hij naar rechts had gekund, zonder gigantisch te slalommen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vanaf 1:33 tot 1:52, waren best wel wat mogelijkheden om naar rechts te gaan..
Leuk! Heb je nog speciale gasten in je programma?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Rond een uur of 7 weer een live slowchat
Nee, deze keer nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:30 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Leuk! Heb je nog speciale gasten in je programma?
Kijk jij eigenlijk sport? Is het niet cool om tijdens een voetbalwedstrijd ofzo commentaar te leveren live. Zou cooler zijn dan die gare livetopics hier in VBLquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
Okquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kijk geen sport, sterker nog, kijk geen TV
Ik zal eens speuren in het archiefquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, die beelden heb ik niet meer. Waren toen onderdeel van die vlog waarin ik naar AXL/DC ging, maar die zijn allang en breed weg.
(Moet nog steeds wat extra opslag kopen )
Je zal je hier maar speciaal voor aanmelden ...quote:
What's wrong with that?.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je zal je hier maar speciaal voor aanmelden ...
Nothingquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
What's wrong with that?.
Aanmelden is stap 1, de rest komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
What's wrong with that?.
Lijkt me sterk, hij wist niet wat het was toen de vraag kwam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:21 schreef mtchel112 het volgende:
Ik las dat braddie lid is van stichting zonnebloem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |