SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
PSV ligt er nu al uit.
Lekker kotsen op een berg en na 2 wedstrijdjes eruitquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Directe plaatsing voor EL is wel fijn.
Feyenoord - ADO?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle - FC Utrecht en Heracles - Sparta zijn de enige spannende duels.
Kijk je dan ook niet voor je lol, alleen de finales of een halve finales met verrassende deelnemers zijn leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord/Ajax de beker wint, iig een van de nummers drie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt . Maar dat is dit jaar ook voor het laatst.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent er wel druk mee zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker kotsen op een berg en na 2 wedstrijdjes eruit
#paupers
Nouen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt . Maar dat is dit jaar ook voor het laatst.
Oke bedankt he.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heeft het geen waarde meer dus zorg dat je hem pakt dit jaar.
Nee Feyenoord wint de EL.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt . Maar dat is dit jaar ook voor het laatst.
Dan krijgen we de volgende ronde dus meer genotspotjesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
IJsselmeervogels v SC Heerenveen
FC Volendam v VVSB
PEC Zwolle v FC Utrecht
Heracles Almelo v Sparta Rotterdam
Feyenoord v ADO Den Haag
Vitesse v Jodan Boys
SC Cambuur v Ajax
AZ v ASWH
Even resumerend.
Gaan wel leuke kwartfinales worden dusquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
IJsselmeervogels v SC Heerenveen
FC Volendam v VVSB
PEC Zwolle v FC Utrecht
Heracles Almelo v Sparta Rotterdam
Feyenoord v ADO Den Haag
Vitesse v Jodan Boys
SC Cambuur v Ajax
AZ v ASWH
Even resumerend.
Volendamquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaan wel leuke kwartfinales worden dus
FC Volendam - Ajaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaan wel leuke kwartfinales worden dus
Ajax - Feyenoord wordt de finale #warmeballetjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Volendam - Ajax
AZ-Heerenveen
Sparta-Feyenoord
PEC Zwolle - Vitesse
Wat is er weer mis met Volendam?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volendam![]()
Verder gewaagde voorspellingen
Ik denk niet dat de KNVB dat als finale wil hoor, dan moeten ze weer een dubbele bekerfinale organiseren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord wordt de finale #warmeballetjes.
Het enige wat daar echt tussenstaat is als 1 van beide teams Vitesse of Heerenveen uit loot.
hij stangt mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er weer mis met Volendam?
Zaten 3 man en een paardekopquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er weer mis met Volendam?
Hun grootste wapenfeit is een dolend FC Den Bosch verslaan, woei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zaten 3 man en een paardekop
Ik geef VVSB trouwens meer kans, ja
Waar blijft de Emile UIquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun grootste wapenfeit is een dolend FC Den Bosch verslaan, woei.
In de bekerfinale van 2006quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:33 schreef Vasion het volgende:
Wanneer hebben PSV en Ajax voor het laatst tegen elkaar gespeeld in de beker?
Nou, ik denk dat ook Cambuur niet zo'n gemakkelijke tegenstander heeft, die even opgerold kan worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De duiding: http://www.ajaxlife.nl/up(...)ege-topper-tegen-psvquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax weer vroeg speelt
Tja met dat ben je altijd in het nadeel omdat PSV een week rust heeft. Maarja gewoon met het B-team spelen en dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De duiding: http://www.ajaxlife.nl/up(...)ege-topper-tegen-psv
Bedankt, Frits.quote:Op maandag 12 december 2016 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is ook een Premier League-ronde, Hans.
Eigenlijk alleen maar aidswedstrijden.quote:Op maandag 12 december 2016 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf morgen weer, dus. Lekker weer de Parami-hype uitmelken met de aids van voetballand Nederland, FOX Sports.
Gelukkig is er Premier League en begint donderdag het PDC WKquote:Op maandag 12 december 2016 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar aidswedstrijden.
Heerlijk! Ik ben er vanavond weer bij hoorquote:
Ik vind het op zichzelf ook wel tof maar hoe het door bepaalde mediums wordt uitgemolken, is vreselijk en dan doel ik met name op FOX.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:35 schreef DuDe4U het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik ben er vanavond weer bij hoorMet 1700 supporters wordt het sowieso een feestje. Lang leve het amateurvoetbal.
Bekerheld Parami en Hema stagiaire kan ik ook al een tijdje niet meer horen, maar het is geweldig om te merken wat dit soort wedstrijden doet met een dorp als Noordwijkerhout. Vrijwilligers hebben ongetwijfeld weer duizenden vlaggetjes gemaakt. Aandoenlijk en hartverwarmend tegelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het op zichzelf ook wel tof maar hoe het door bepaalde mediums wordt uitgemolken, is vreselijk en dan doel ik met name op FOX.
Dat bepaal jij nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom zappen we om 20:45 naar Ziggo Sport voor Prumjur Liek.
dag arnoquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Oh speelt die Kwakman ook nog steeds?
Wat een beperkte voetballer is dat zeg
Kees Kwakman niet volgen op Twitterquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Dat is de nieuwe Wim Jonkquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef Brammess het volgende:
Hee Joey Veerman
Volgens mij ken ik die
Je bent zelf beperktquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Veltman zal dan wel 3/4 van de tijd op de wc zittenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Over 25 jaar lekker uit het bestuur weggepest worden door Davy Klaassen
Ik stuur ties vaak een privébericht of hij een potje meedoet maar hij wil nooit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan mezelf op haxball
Dat weet ik wel zeker, ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik stuur ties vaak een privébericht of hij een potje meedoet maar hij wil nooit.
Zou het kunnen dat hij bang is door jou vernederd te gaan worden?
Ben jij wel eens vernederd?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik stuur ties vaak een privébericht of hij een potje meedoet maar hij wil nooit.
Zou het kunnen dat hij bang is door jou vernederd te gaan worden?
sowquote:
Die Noordwijkers kunnen er geen hout van.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 Volendam.
Noordwijkerhout kan weer aftaaien.
Noordwijkerhout en Noordwijk is niet hezelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Noordwijkers kunnen er geen hout van.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noordwijkerhout en Noordwijk is niet hezelfde.
Kuyt woont tussen Katwijk en Noordwijkse duinen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het merendeel in Noordwijk zal er ook wel geen hout van kunnen, derhalve geen leugen.
Dat gun je niemand.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuyt woont tussen Katwijk en Noordwijkse duinen.
Geen dank voor dit feitje.
Spannend juist 0-0 rustquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap ook al waarom er niemand mee aan het kijken is. Wat een saaie pot.
Niet echt. De amateurs werken nu al te hard en zullen in minuut 70 wel moegestreden zijn. Dan gaan ze er makkelijk met 0-2 ofzo vanaf.quote:
Ik denk dat IJsselmeervogels winnenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt. De amateurs werken nu al te hard en zullen in minuut 70 wel moegestreden zijn. Dan gaan ze er makkelijk met 0-2 ofzo vanaf.
En waarom lieten ze die keeper nog staan.
Holla weer terugquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Opstelling FC Utrecht: Jensen, Troupée, Van der Maarel, Leeuwin, Van der Meer, Amrabat, Janssen, Ayoub, Barazite, Zivkovic, Kerk
Komt uit de jeugd van Utrecht en speelde vorig seizoen in de Juup (ik meen verhuurd aan Helmond of RKC).quote:
Thanx. Zegt me echt niksquote:Op woensdag 14 december 2016 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt uit de jeugd van Utrecht en speelde vorig seizoen in de Juup (ik meen verhuurd aan Helmond of RKC).
Ohja Mastour zit daar ook nog steeds, maar die speelt nooit volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Opstelling FC Utrecht: Jensen, Troupée, Van der Maarel, Leeuwin, Van der Meer, Amrabat, Janssen, Ayoub, Barazite, Zivkovic, Kerk
Zat zaterdag nog bij de McDonalds met Hebling. Eetbuddy's.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja Mastour zit daar ook nog steeds, maar die speelt nooit volgens mij.
Wat een vies varken.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zat zaterdag nog bij de McDonalds met Hebling. Eetbuddy's.
Hij valt vaak in maar heeft nog niets memorabels gedaan. Hij heeft wel super veel techniek maar wordt van de bal gelopen of niet begrepen door ploeggenoten.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja Mastour zit daar ook nog steeds, maar die speelt nooit volgens mij.
Zaalvoetballertje dus.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij valt vaak in maar heeft nog niets memorabels gedaan. Hij heeft wel super veel techniek maar wordt van de bal gelopen of niet begrepen door ploeggenoten.
Sorry.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens rustig en normaal mr. de Hooligan.
Toch geeft unibet er 2,6 voor dat ze het in 90 minuten afmaken. Bijzonder. Zijn we blind door het laatste weekend waarin Utrecht geweldig speelde en PEC wederom triest?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht heeft toch weer een prima team hoor
quote:
1-0quote:Op woensdag 14 december 2016 18:34 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht heeft toch weer een prima team hoor
Zo goed speelde Utrecht niet hoor. Heracles gewoon erg kutquote:Op woensdag 14 december 2016 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch geeft unibet er 2,6 voor dat ze het in 90 minuten afmaken. Bijzonder. Zijn we blind door het laatste weekend waarin Utrecht geweldig speelde en PEC wederom triest?
Goed voor Utrecht begrippen.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo goed speelde Utrecht niet hoor. Heracles gewoon erg kut
Op die penalty na had Utrecht weinig grote kansen.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed voor Utrecht begrippen.
Van wat ik gezien heb van Utrecht was de pot afgelopen weekend veruit het beste. Alleen slordig dat ze niet voor rust er al 4 hadden gemaakt.
Ik denk dat die odds deels gebaseerd zijn op onderlinge confrontaties, en Utrecht won maar 1 van de laatste vijf duels in Zwolle. Dat beeld vertekent natuurlijk nogal de verhoudingen.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch geeft unibet er 2,6 voor dat ze het in 90 minuten afmaken. Bijzonder. Zijn we blind door het laatste weekend waarin Utrecht geweldig speelde en PEC wederom triest?
Haha lolquote:Op woensdag 14 december 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Lol ik zag Moira en Monopoly in beeld
Gemist, kut.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Moira vadsig noemenquote:Op woensdag 14 december 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoe kan je die 2 vadsige lichamen missen?
Ik kijk nu ook mee boys
Gezellig, welkom!quote:Op woensdag 14 december 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook mee boys
Die Moira is toch best een lekker wijf?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook mee boys
En jij post liever over je bakje kwark dan over voetbal. Zo heeft iedereen wel wat.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toto liegt vaak om zijn leven interessanter te doen laten lijken.
Zivkovich in begin van de wedstrijd al een paar redelijke kansen. En Haller natuurlijk later met zijn bal op de lat.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op die penalty na had Utrecht weinig grote kansen.
Vanavond weer kwark.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij post liever over je bakje kwark dan over voetbal. Zo heeft iedereen wel wat.
Maak daar 1-5 van.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Utrecht gaat met..... 0-5 winnen. Ja.
Ja, allemaal Stijn zijn schuld.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:45 schreef Brammess het volgende:
D
[..]
Dag kameraad
Ik zag dat je even verplicht op vakantie moest?
Dat was niet mijn schuld, amice.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, allemaal Stijn zijn schuld.
Maar ik ben weer terug!
Ik snapte de grap, ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat kwark een eufemisme was.
Weet ik, ik plaag je.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn schuld, amice.
Nattekatgodquote:Op woensdag 14 december 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik plaag je.
Dit was eigenlijk voornamelijk m'n eigen schuld, ik ging iets te lang door met mijn grapje.
Maar nu ik SPT-mods heb meegemaakt ga ik de VBL-mods meer waarderen!
Hoe heb je getrollt dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik plaag je.
Dit was eigenlijk voornamelijk m'n eigen schuld, ik ging iets te lang door met mijn grapje.
Maar nu ik SPT-mods heb meegemaakt ga ik de VBL-mods meer waarderen!
Door een zin heel vaak te herhalen, iets over Marokkanen, weet de exacte inhoud niet eens meer tbh.quote:
Jammer. Kreeg je PSVCL nog over de zeik?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door een zin heel vaak te herhalen, iets over Marokkanen, weet de exacte inhoud niet eens meer tbh.
PEC Zwolle zou zomaar eens de finale kunnen gaan halenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:14 schreef Pascalus het volgende:
Het zou na vanavond zo maar afgelopen kunnen zijn met CUPFIGHTER Utrecht.
Thuis achter de pc. Lekker relax. Heb een kilobak lasagne in de ovenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mono! Zwaai eens naar de camera
En Toto dacht net nog dat hij je zag zitten met Moiraquote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Thuis achter de pc. Lekker relax. Heb een kilobak lasagne in de oven
Dan heeft hij hier op het balkon naar binnen moeten kijken, of zijn ogen vertellen onwaarheden naar zijn brein.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Toto dacht net nog dat hij je zag zitten met Moira
Of jullie hebben dubbelgangers.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heeft hij hier op het balkon naar binnen moeten kijken, of zijn ogen vertellen onwaarheden naar zijn brein.
Mijn dubbelganger heeft politiek asiel gekregen in Rusland, na het lekken van staatsgeheimen uit de USAquote:Op woensdag 14 december 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of jullie hebben dubbelgangers.
Zijn probleem.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn dubbelganger heeft politiek asiel gekregen in Rusland, na het lekken van staatsgeheimen uit de USA
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Smerige leugens toto, kan echt niet ditquote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Thuis achter de pc. Lekker relax. Heb een kilobak lasagne in de oven
Die liedjes die ze daar zingen vind ik niet echt sfeervol, eerder wat irritant.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:20 schreef Monopoly het volgende:
En sowieso zitten wij nooit. Als we gaan, staan we op de statribune achter het doel, in het sfeervak
"sfeervak". Doordat het door is gehaald naar beneden blijft het geluid niet onder het dak, gaat echt ten koste van de sfeer.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:20 schreef Monopoly het volgende:
En sowieso zitten wij nooit. Als we gaan, staan we op de statribune achter het doel, in het sfeervak
Dat ben ik met je eens. Maar het is gezelliger dan op de lange zijde. Daar staan ze 1 keer per wedstrijd op als men zingt "sta op als je voor Zwolle bent". Daarna weer braaf zitten, en op verjaardagen vertellen dat ze topsupporter zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die liedjes die ze daar zingen vind ik niet echt sfeervol, eerder wat irritant.
Daar door naar beneden halen ziet er wel mooier uit, gaan ze toch ook met de andere tribunes doen?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
"sfeervak". Doordat het door is gehaald naar beneden blijft het geluid niet onder het dak, gaat echt ten koste van de sfeer.
Is wel de bedoeling, geen idee of er geld voor is.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar door naar beneden halen ziet er wel mooier uit, gaan ze toch ook met de andere tribunes doen?
Ach iedereen beleefd het op zijn eigen manier natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het is gezelliger dan op de lange zijde. Daar staan ze 1 keer per wedstrijd op als men zingt "sta op als je voor Zwolle bent". Daarna weer braaf zitten, en op verjaardagen vertellen dat ze topsupporter zijn
Moeten jullie niet degraderen nee, maar die kantoormuren zijn zo godsgruwelijk lelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, geen idee of er geld voor is.
Gelijk heb je ook. Was meer een karikatuurquote:Op woensdag 14 december 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach iedereen beleefd het op zijn eigen manier natuurlijkAls ik eens naar het stadion ga (eens in de vijf jaar) heb ik ook niet de behoefte om de hele tijd te zingen hoor (of klappen voor elke pass over 5 meter die aankomt
)
Mijn vrienden en ik werden zaterdag nog aangesproken dat we heel negatief was en niet achter de club stonden, als we wat hoger niveau wilden zien moeten we maar lekker thuis op de bank naar de CL kijken. Meneer had zelf de bek dicht en ging eerder weg voor boksen.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach iedereen beleefd het op zijn eigen manier natuurlijkAls ik eens naar het stadion ga (eens in de vijf jaar) heb ik ook niet de behoefte om de hele tijd te zingen hoor (of klappen voor elke pass over 5 meter die aankomt
)
Dat ben ik niet met je eens hoor. Er is véél meer lawaai in het stadion dan voor de uitbreiding, en niet alleen door de extra stoeltjes. Daarbij ziet het er in het stadion en op tv 10000 keer beter uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
"sfeervak". Doordat het door is gehaald naar beneden blijft het geluid niet onder het dak, gaat echt ten koste van de sfeer.
Yes, stapje voor stapje. Eerst de korte zijde bij het andere doel en daarna de lange zijde tegenover de hoofdtribune (waar nu een tijdelijke tribune voor staat).quote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar door naar beneden halen ziet er wel mooier uit, gaan ze toch ook met de andere tribunes doen?
Niks mis met de wedstrijden cynisch te bekijken en gewoon commentaar leveren als het niet loopt. Maar ik zal wel ophouden voor iemand met een "JR gaat nooit naar het stadion haha" opmerking komt.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn vrienden en ik werden zaterdag nog aangesproken dat we heel negatief was en niet achter de club stonden, als we wat hoger niveau wilden zien moeten we maar lekker thuis op de bank naar de CL kijken. Meneer had zelf de bek dicht en ging eerder weg voor boksen.![]()
![]()
Nou ja, wij ergeren ons gewoon groen en geel aan Menig maar dat mocht blijkbaar niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met de wedstrijden cynisch te bekijken en gewoon commentaar leveren als het niet loopt. Maar ik zal wel ophouden voor iemand met een "JR gaat nooit naar het stadion haha" opmerking komt.
Ach, ieder zo zijn ding toch. Ik ben ongeveer 5 wedstrijden per jaar in het stadion en zit altijd op de lange zijde. Minder sfeer, dat klopt, maar wel achter/naast de dugout.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het is gezelliger dan op de lange zijde. Daar staan ze 1 keer per wedstrijd op als men zingt "sta op als je voor Zwolle bent". Daarna weer braaf zitten, en op verjaardagen vertellen dat ze topsupporter zijn
Roda JC, Excelsior en Go Ahead zijn de veruit gedoodverfden.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat PEC er wel in blijft. Ze zijn zeker niet de slechtste, maar het moet wel beter. Als ik zie hoe ze nu spelen, dan spelen ze zich 'makkelijk' veilig na de winterstop. Maar goed, dit soort wedstrijden worden nog wel eens afgewisseld met zaadwedstrijden. Qua selectie is het wel magertjes, maar het moet genoeg zijn om nacompetitie te ontlopen.
We hebben overigens nog wel geluk dat GAE en Roda het slechter doen over het algemeen.
Stuk beter inderdaad, al moeten jullie het wel kunnen vullen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes, stapje voor stapje. Eerst de korte zijde bij het andere doel en daarna de lange zijde tegenover de hoofdtribune (waar nu een tijdelijke tribune voor staat).
Moeten we niet degraderen inderdaad.
Ik vind dat altijd wel leuk dat gekanker op spelers.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, wij ergeren ons gewoon groen en geel aan Menig maar dat mocht blijkbaar niet.
Ik ga zo gewoon PL potje live kijken.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 23:45 nog heerlijk uitbulken met Match of the Day, genot.
Ik ook. Gewoon klagen als het drie keer niets is. Is ook voor het eerst dat iemand tegen ons begon te klagen dat wij aan het klagen waren. Zo heb je altijd wel zulke idioten.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel leuk dat gekanker op spelers.
Geen Mkhitaryanquote:Op woensdag 14 december 2016 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon PL potje live kijken.
Feyenoord - ADO wordt toch iets van 6-0
Dat soort mensen kunnen het beter bij FOX en Jan-Joost houdenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon klagen als het drie keer niets is. Is ook voor het eerst dat iemand tegen ons begon te klagen dat wij aan het klagen waren. Zo heb je altijd wel zulke idioten.
Dat soort mensen moeten niet in een stadion komen, inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen kunnen het beter bij FOX en Jan-Joost houden
Zwolle zou er goed aan doen om nooit meer afgekeurd volk van Ajax en Feyenoord te huren/kopenquote:
Prima plan!quote:Op woensdag 14 december 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwolle zou er goed aan doen om nooit meer afgekeurd volk van Ajax en Feyenoord te huren/kopen
Achahbar gaat er meer maken dan Jörgensen dit seizoen - HulkHeldquote:Op woensdag 14 december 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwolle zou er goed aan doen om nooit meer afgekeurd volk van Ajax en Feyenoord te huren/kopen
Hij kan wel flink eten!quote:Op woensdag 14 december 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achahbar gaat er meer maken dan Jörgensen dit seizoen - HulkHeld
Dat soort dikke kebabvreters vind je ook bij de plaatselijke snackbar hier 1km verderopquote:Op woensdag 14 december 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel de beste vriend van Younes zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 19:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou ja Menig, het is de bedoeling dat je de bal erin schiet hé.
Kunnen ze volgend seizoen leuk samen kloten.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel de beste vriend van Younes zijn
Younes kan niet zo hard rennen .quote:Op woensdag 14 december 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel de beste vriend van Younes zijn
JODY LUKOKI JALALALALALALquote:Op woensdag 14 december 2016 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes kan niet zo hard rennen .
Nu mis ik Lukaki
Ik heb een weddenschap met Onlogisch afgesloten. Bij de 18e goal van de Jørg moet hij een jaar een Freek de Jonge-UI dragenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kerk zal wel een zondagsvoetballer zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Die Kerk is niveau JL. Wat een prutser
Werd ook verhuurd aan Helmond vorig jaar, als ik het niet mis heb.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Die Kerk is niveau JL. Wat een prutser
Bij PEC?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kunnen ze volgend seizoen leuk samen kloten.
Tim de Cler een panna geven.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes kan niet zo hard rennen .
Nu mis ik Lukaki
Leukquote:Op woensdag 14 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kerk zal wel een zondagsvoetballer zijn
Het is voor jou te hopen dat Jörgensen zijn been niet breekt tijdens het skiën in de winterstop dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap met Onlogisch afgesloten. Bij de 18e goal van de Jørg moet hij een jaar een Freek de Jonge-UI dragen.
Eerste Europese doelpunt van PEC scoren. Doet hij ook gewoon.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tim de Cler een panna geven.
Als de bal buiten het spel is.
Als Haller een blessure oploopt kun je de club wel opdoekenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd ook verhuurd aan Helmond vorig jaar, als ik het niet mis heb.
Gelukkig duurt de winterstop maar vier weekjes.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is voor jou te hopen dat Jörgensen zijn been niet breekt tijdens het skiën in de winterstop dan.
Zo rollen die Davids-wannabe'squote:Op woensdag 14 december 2016 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tim de Cler een panna geven.
Als de bal buiten het spel is.
In die tijd kan veel misgaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig duurt de winterstop maar vier weekjes.
Valencia-doelman Santiago Cañizares is met de Spaanse nationale ploeg in voorbereiding op het WK van 2002, als hij in zijn hotelkamer een grote fles parfum op zijn voet laat vallen. Door een gescheurde pees gaat het WK geheel aan zijn neus voorbij.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tijd kan veel misgaan.
Kevin Hofland raakte ooit geblesseerd bij het uitlaten van zijn hond.
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Oefent Feyenoord eigenlijk nog tegen een club van naam? PSV spart met Dortmund en Ajax met Leipzig.
Ze hebben nog niemand kunnen vinden blijkbaar.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Oefent Feyenoord eigenlijk nog tegen een club van naam? PSV spart met Dortmund en Ajax met Leipzig.
Leuke woordspeling die laatste zin.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valencia-doelman Santiago Cañizares is met de Spaanse nationale ploeg in voorbereiding op het WK van 2002, als hij in zijn hotelkamer een grote fles parfum op zijn voet laat vallen. Door een gescheurde pees gaat het WK geheel aan zijn neus voorbij.
Spelen jullie met de sterkste elf?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Slecht voor het zelfvertrouwen.
Nee, Meijers en Jansen nog geblesseerd.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spelen jullie met de sterkste elf?
Probeerstierquote:Op woensdag 14 december 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor wie de mededelingen van Hans gemist heeft.
Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen, Elia
Zwinkels; Meissner, Beugelsdijk, Kanon, Ebuehi; El Mahdioui, Trybull, Hevel; Schaken, Kastaneer, Becker
Dat is die Jansen uit de Feyenoordjeugd toch? Hoe doet die het?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, Meijers en Jansen nog geblesseerd.
Die scheurt jaarlijks zijn kruisband na een paar wedstrijden te hebben gespeeld.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is die Jansen uit de Feyenoordjeugd toch? Hoe doet die het?
Tot zijn eerste blessure goedquote:Op woensdag 14 december 2016 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is die Jansen uit de Feyenoordjeugd toch? Hoe doet die het?
Jammer dat Warmerdam er af gaat. Lekkere stoorzender op het middenveld.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kingsley gaat invallen, nu gaan we het krijgen hoor.
Blessure gehad, nooit meer de oude geworden.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
Die Ryan Thomas was ooit een hele leuke speler. Nu kraak nog smaak.
Wie denkt dat Haller niet belangrijk is voor Utrecht heeft er weinig van begrepen.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
Haller is toch belangrijker dan je denkt. Utrecht heeft helemaal geen aanspeelpunt nu
Die geven straks nog even flink gas, en dan is het verlengen en gaat PEC nat.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Utrecht scoort nog wel in de laatste minuten, doen ze altijd graag in Zwolle.
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Utrecht scoort nog wel in de laatste minuten, doen ze altijd graag in Zwolle.
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die geven straks nog even flink gas, en dan is het verlengen en gaat PEC nat.
Krijgen een penal. Zul je zien.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die geven straks nog even flink gas, en dan is het verlengen en gaat PEC nat.
indek genotquote:Op woensdag 14 december 2016 20:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Krijgen een penal. Zul je zien.
Zou me niets verbazen inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Krijgen een penal. Zul je zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |