maar dat staat er nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon lomza zeggen. We zijn hier in Nederland
Beterschap flippie. Hoe komt het?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Hallo. Ik ben al het 2e weekend op rij ziek.
Ik denk niet dat Feyenoord puntenverlies krijgt, en als ze dat krijgen loopt Ajax geen 7 doelsaldo in.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 week en Feyenoord staat niet meer bovenaan.
Jammer flippiequote:Op zondag 30 oktober 2016 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Hallo. Ik ben al het 2e weekend op rij ziek.
De kans is groter dan Feyenoord Ajax weer op 5 zet dan dat gebeurtquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 week en Feyenoord staat niet meer bovenaan.
Heerlijk manquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:
Nog geen 5 uur en het wordt al donker
walgelijk gedoe
Klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
Heerenveen gaat Ajax ook puntverlies opleveren trouwens, aardig ploegje dat
Warm landje opzoekenquote:
welke film?quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Verdampertje aan, verwarminkje aan.
Zo lekker filmpje aan.
Wat een leven.
Dankjequote:
Best wel. Heb alweer feestje af moeten zeggen.quote:
Ik begin me inmiddels af te vragen of er geen quotum zit op de speelminuten van Muhren. Iedere keer scoren maar geen basisplaats.quote:
Gefeliciteerd met retteketet AZ.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Vanavond docu/film van Di Caprio over de natuur op National Geographic #tvtip
Bedankt Haags. Lekker goaltje van Muhren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met retteketet AZ.
Ja, was erbij. Had het niet willen missen.........quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt Haags. Lekker goaltje van Muhren.
Was je heen?
verdriet verdrinken @devink vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was erbij. Had het niet willen missen.........
mwah neequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verdriet verdrinken @devink vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |