Het was al 4 jaar geleden dat die gekocht werd, toen had ik er nog weinig over te zeggen.quote:
wat wordt de volgende autoquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was al 4 jaar geleden dat die gekocht werd, toen had ik er nog weinig over te zeggen.
Heerlijkj autotje hoor.
bah motorsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:37 schreef Etsu het volgende:
als ik weer in nederland ben, ga ik voor een motorrijbewijs
ik moest al heel lang wachten tot ik 24 was, nu ik dat ben zit ik hier dus ik moet NOG LANGER wachten
nee bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij gaat zeker voor de mannen in leer
wat vind jij van mannen in leer die sigaretten roken op youtubequote:
pas ff linkjequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat vind jij van mannen in leer die sigaretten roken op youtube
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit schijnt een homo fetisj te zijn
dat moet ongemakkelijk zijn geweest voor jou als HETEROquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hij kende het natuurlijk al en lokte mijn alleen uit de tent om mij genante situatie te geven
valt wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat moet ongemakkelijk zijn geweest voor jou als HETERO
zolang hij maar goed knipt hequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valt wel mee
die man is zo'n typische nicht dat alle schaamte wel wegvalt
zekerquote:
zo wat een loyaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
reis er elke 4 weken 2 uur heen en 2 uur terug voor
beste kapper ooit hijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo wat een loyaliteit
ik mis mijn eigen kapper
ze knippen hier slecht
ja als je hem dik betaalt doet ie dat ook wel even hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste kapper ooit hij
hij kwam ook om 4 uur snachts naar mij toe toen ik moest trouwen
ben je nog steeds gestoptquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
toen had ik iemand om cameltje mee te doen
heb ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:49 schreef Etsu het volgende:
lijkt me echt raar, een tante/oom hebben die net zo even oud is als hij/zij zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |