Bedankt Haags. Lekker goaltje van Muhren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met retteketet AZ.
Ja, was erbij. Had het niet willen missen.........quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt Haags. Lekker goaltje van Muhren.
Was je heen?
verdriet verdrinken @devink vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was erbij. Had het niet willen missen.........
mwah neequote:Op zondag 30 oktober 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verdriet verdrinken @devink vanavond
Dat kan ik me voorstellen. Zo'n weergaloze club als AZ wil je niet missen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was erbij. Had het niet willen missen.........
Zo best waren ze anders niet. Ado ook niet, daar niet van. Was gewoon een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zo'n weergaloze club als AZ wil je niet missen.
KEVIN GATES IS VEROORDEELD TOT ZES MAANDEN GEVANGENISSTRAFquote:
Tbh heb ik de wedstrijd niet gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo best waren ze anders niet. Ado ook niet, daar niet van. Was gewoon een slechte wedstrijd.
Beter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tbh heb ik de wedstrijd niet gezien.
Sowieso kijk ik weinig voetbal. Denk dat Feyenoord Ajax de enige wedstrijd is waarvan ik 90 minuten heb gezien.quote:
Ook helemaal klaar mee?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik weinig voetbal. Denk dat Feyenoord Ajax de enige wedstrijd is waarvan ik 90 minuten heb gezien.
Agnes Obel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:41 schreef JanCees het volgende:
Heeft iemand nog muziektips om beetje tot rust te komen
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:41 schreef JanCees het volgende:
Heeft iemand nog muziektips om beetje tot rust te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |