Dat is echt een genotsprogramma als je toevallig een keer flinke plafonddienst hebt.quote:
Heerlijk uitvakquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga na lang wikken en wegen toch voor Heerenveen uit.
Zit altijd thuisvak daar maar prima awayday altijd. Zuipen in het centrum, netjes door politiebusjes worden afgezet bij het stadion.quote:
Pas maar op dat je niet de gracht in wordt geflikkerd door zo'n boerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit altijd thuisvak daar maar prima awayday altijd. Zuipen in het centrum, netjes door politiebusjes worden afgezet bij het stadion.
Frieslandgod
Valt altijd wel mee daar. Meer Feyenoorders dan Heerenveensupporters op de vakken naast het uitvak.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet de gracht in wordt geflikkerd door zo'n boer
Gwn naar Duits bekervoetbal gaan. Zeer tofquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig liggen wij al uit de beker zodat we ons vol kunnen focussen op de eredivisie
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gwn naar Duits bekervoetbal gaan. Zeer tof
Zoals ik zei, Twente ligt er al uitquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gwn naar Duits bekervoetbal gaan. Zeer tof
Zal er ook zeker eentje wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund-Hertha moeten we in de gaten houden. Gaat een tof potje worden.
Ja, gister al voor de camera enz.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:00 schreef Pascalus het volgende:
Is de VVSB Hema Boy Hype al begonnen?
Die club is dus niks. Waarom ging je daar heen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben alleen een keertje bij Bochum geweest, toen ze degradeerden. Genot.
Verder nog nooit bij een Duitse wedstrijd geweest.
Zouden er echt mensen naar Duitsland gaan en niet de hele dag Bratwurst eten?quote:
Kaartjes regelen zal wat lastig zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet je nu wel sud curve gaan he
Ze zijn wel tering snel weg ja. Moet je echt opletten. Jammer dat competitie bij al die Bundesliga clubs niet te doen isquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kaartjes regelen zal wat lastig zijn
Maargoed ik moet natuurlijk wel eerst even een paar jaar bijkomen op mijn zolderkamer voor ik weer een stadion bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |