DIE GELBE WANDquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben Dortmund ontdekt denk ik.

Zal wel voor Sporting zijn want Dost en Castaignosquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben Dortmund ontdekt denk ik.

Sunri5egodquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar was gisteren een leuke discussie over in FB.

Ik stel voor dat we gaan boycottenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bah, ZDF zendt ook al BVB - Sporting uit.
Echt, wat een taffesboel die Veronica.

Vincent Janssen > een pauper en een figuur die in een fucking ajax pyama sliepquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zal wel voor Sporting zijn want Dost en Castaignos

Castaignos. boeit. echt. niemand.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zal wel voor Sporting zijn want Dost en Castaignos

BVB is genieten dit seizoen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bah, ZDF zendt ook al BVB - Sporting uit.
Echt, wat een taffesboel die Veronica.

Boycotten is niet nodig. Gewoon hopen op vreselijke topshows op andere zenders zodat ze helemaal als een gieter afgaan. #neverforget Bayern Juventus.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gaan boycotten

ditquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castaignos. boeit. echt. niemand.

Maar hij is nederlandsquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castaignos. boeit. echt. niemand.

Ik heb buiten stufi en zorgtoeslag ook nooit een uitkering gehad :squote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit een uitkering gehad.
En nu jij weer.!

Plaats evenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik ken nog wel een leuke tweet van Bernie van Joppen over Castaignos.

Dat was het werk van Youriquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee maar serieus hoe stellen ze bij de NOS en Veronica vast waar wij op zitten te wachten?
Aantal jaar geleden had je ook Schalke - Galatasaray op de NOS terwijl er ook AC Milan - FC Barcelona was

quote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 16-02-2014 om 23:11:32luc castaignos is een kanker etter.blijft natuurlijk een kleurling.al is de kleur meer van lego dan een echte negert. reageer retweet

Caland zat achter dit account toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 16-02-2014 om 23:11:32luc castaignos is een kanker etter.blijft natuurlijk een kleurling.al is de kleur meer van lego dan een echte negert. reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |