Dat mag je wel stellenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou Paxcon een beetje onzeker zijn?
Ik kijk echt bijna nooit TV behalve als er voetbal op is, ja en VI en als ik suicidale neigingen heb SVquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen Gijp bij Van der Vorst teruggekeken en ik kijk Miljoenenjacht maar voor de rest zal ik nooit iets van die zender kijken.
/SC
Himmler?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:27 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan niet wachten tot Heinrich komt.
Ik kijk het ook voor 95% sport.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk echt bijna nooit TV behalve als er voetbal op is, ja en VI en als ik suicidale neigingen heb SV
Darten is geen sportquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk het ook voor 95% sport.
Oh snorremansquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HEINRICH WELLING, cultuurbarbaar.
Zelfde hierquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kijk echt bijna nooit TV behalve als er voetbal op is, ja en VI en als ik suicidale neigingen heb SV
Ik kijk nooit naar RTL 8, op RTL 5 kijk ik alleen Robinson omdat ik dat om onverklaarbare redenen volg en op 4 kijk ik ook alleen Miljoenenjacht zo ongeveer. Misschien nog Hotter than my dotter, dat is wel leuk dom vermaak.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb alleen Gijp bij Van der Vorst teruggekeken en ik kijk Miljoenenjacht maar voor de rest zal ik nooit iets van die zender kijken.
/SC
Nee, want dan gaan we nabeschouwen en fappen op eerdere wedstrijden terwijl niemand daar op zit te wachten.quote:
Oh, ja inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan we nabeschouwen en fappen op eerdere wedstrijden terwijl niemand daar op zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |