En Kopsterk nog een klein jaar een Gudelj-UIquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:04 schreef Vasion het volgende:
Mexicano moet nog een Dirk Kuyt UI jongens.
Volgens mij ben jij de enige die hem begrijptquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier ging Kopsterk aan onder.
Dat gun je niemandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En Kopsterk nog een klein jaar een Gudelj-UI
Daar heeft hij ongetwijfeld niet van terugquote:
Ik ben een gelouterd user.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die hem begrijpt
Als je het livetopic door middel van een poll laat bepalen hoe lang je een UI neemt vraag je er wel een beetje zelf omquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je het livetopic door middel van een poll laat bepalen hoe lang je een UI neemt vraag je er wel een beetje zelf om
WAT DOE JEquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als dit na 90 minuten 2-2 is mag GGMM zijn eigen UI weer gebruiken.
Maar die speelt alquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd heeft een Badderharing nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |