allemaal dankzij die verdomde ganzenbordsubsidiequote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft alweer de prijzen verhoogd. Godverdomme!
Dat dit bestaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:32 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Andere tijden.
[ afbeelding ]
![]()
Is van 1950, zag ik.quote:
Nee, ik stop het eronder.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:42 schreef Barrah het volgende:
[..]
NP mate.
Neem jij straks ook aardnotensmeer op je bammetjes?
Is over enkele jaren verboden in Nederland.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:35 schreef Gloorbek het volgende:
Daarom Orinoko, negers en apen verpakking![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:48 schreef Twiitch het volgende:
Vroeger had je zo'n Duo Penotti reclame met een wit kindje en bruin kindje. Daarna kwam er een versie met gepofte rijst (ofzoiets) en kwam er een aziaatje bij. Ahhhh, die onschuldige tijden.
Jaaaaaaa die. Dat zou nu dus echt niet meer kunnenquote:
De allereerste versie was ook met een neger en een blank kind. Toen hoorde je niemand klagen over racismequote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jaaaaaaa die. Dat zou nu dus echt niet meer kunnen
Kut hey, die heb ik ook thuis en ik heb er gewoon nog nooit racisme in gezien! NU WEL! Laten we een facebookpagina oprichten, bij meer dan 3 likes word ik vast uitgenodigd bij RTL LateNight en DWDD.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:35 schreef Gloorbek het volgende:
Daarom Orinoko, negers en apen verpakking![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |