quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie heeft vandaag 11 uur gewerkt
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:02 schreef Haropro het volgende:
Eigenlijk is de conclusie: iedereen lult over elkaar achter elkaars rug en iedereen vindt van zichzelf dat hij of zij keihard werkt en niemand zoekt de schuld bij zichzelf.
Krijgt hij tenminste wel gelijk.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
ramona gaat vingeren is een betere tt
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Krijgt hij tenminste wel gelijk.
Ging een beetje raar net iddquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef mario390 het volgende:
mark: ik kont niet reageeren , hoe heb je het gemakt?
Damn!!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Haropro het volgende:
Oei, Karin over masturberen met een electrische tandenborstel. Helaas zie ik het nu voor me.
Doe ik ook wel hoor. En heeft volgens mij niks met leeftijd te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
Wie van jullie praat ook de hele tijd in zichzelf. Ik vind dat zo raar. Kijk als je eenzaam bent en niemand meer spreekt dan snap ik het maar toch niet op zo een jonge leeftijd als jessie heeft. Of zou hij dat doen omdat hij gezien heeft dat hij op de stream is.
Dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef snetje het volgende:
Zolang Jessie nog vind dat Ruud het daar wel goed doet en het compleet afgeeft op Bas ... neem ik hem niet meer serieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |