Benieuwd of hij zijn afspraak nakomt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
achja, sommige mensen nemen gewoon helemaal niet een UI als ze een weddenschap verliezen terwijl dat wel de afspraak was.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
Door de formulering kan hij van de weddenschap afkomen door te zeggen dat hij niet meer heeft gescoord dan Kramer.
(Wat ik persoonlijk erg laf zou vinden)
Nou zo zou ik Gio niet omschrijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen wordt moe van de dorpspastoor.
Ik vind het nog steeds een schande dat Immers compleet uit beeld is verdwenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of er vrijdag nog iets spectaculairs in de nieuwe Oranje-selectie komt.
(ROBBEN IS WEL TERUG)
Gut o gut krijgen we die onzin weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of er vrijdag nog iets spectaculairs in de nieuwe Oranje-selectie komt.
(ROBBEN IS WEL TERUG)
Ik trainde ooit een F'jes team ( ik coachte ze niet ) en na 2 maanden was ik 2 spelers kwijt aan AZ en Volendam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een F-team zien voetballen denk ik.
Er zitten tegenwoordig meer dan vijf/zes man op de bank Hans.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kuyt Bijlow De Jorg Nelom en nog 1? De Staaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |